Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lijpe Mocro, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. copyfile

copyfile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er ergens een lijst ofzo is met het aantal/welke levels het spel heeft ? Ben wel benieuwd !

2. Dus jij vind het gay dat je niet achter een muurtje kunt schuilen en zomaar ergens kunt blind firen? Volgens mij weet jij niet wat gay :confused:.
    1# worden op cod kan niet.

Sommige mensen hebben geen geld om spellen van 70 euro telkens te kopen vandaar dat downloaden.
    Aangezien je een spel in 5 uur uit hebt en er 70 euro voor betaald vind ik niks.

3. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Dan moet ik helaas je middag verpesten, want het is wel waar.. Lees aantal pagina´s terug, daar staat er een hele discussie over.

4. Het is geen gelul.
    Het komt door snitching, veel personen hadden er last van.
    Gewoon game chat met je vrienden en andere gasten muten als je er last van hebt.

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik wil even duidelijk maken dat dat geen feit is. Voor mij was de beste console shooter Halo 1 en daarna viel Halo 2 enigszins tegen maar alsnog heb ik me er goed mee vermaakt. Waarschijnlijk zal, voor mij, hetzelfde gebeuren bij MW2. Je laatste zin is daarom wel goed, dat een spel zijn voorganger niet overtreft wil inderdaad niet zeggen dat deze tegenvalt.

De berichten zijn wat tegenstrijdig. Op de vorige pagina staat dat het helemaal niet kan en een paar pagina's terug staat juist weer dat het niet geldt voor TDM. Blijf het allemaal wat vaag vinden.

6. Het is volgens mij alleen voor de tactische playlists zoals Search & Destroy enz maar geen TDM

7. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil er 1 ding over zeggen; Ga eens bij je zelf na of jij het niet hypocriet vind om allemaal goede spellen te spelen waar mensen 60 euro voor neertellen en jij het gewoon van internet afplukt? En ik durf ook te beweren dat DLC nu bestaat omdat mensen die het normaal vinden om te stelen niet betaalden voor hun spellen. Gevolg: developers gaan zoeken naar andere inkomstenbronnen en daardoor moeten de mensen die hun games wel kopen weer meer gaan betalen voor content die anders wel in de game had gezeten.

Ik denk niet dat het gelul is, het is van zoveel kanten bevestigd..

:{
    Noem eens 1 game waar je 70 euro voor moet betalen en maar 5 uur mee bezig bent.
    Oh nee, dat kan je niet.
    Sorry, was helemaal vergeten dat mensen die downloaden het altijd maar goed proberen te praten met argumenten die nergens op gebaseerd zijn!

Laatst bewerkt: 2 nov 2009
  8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Maar dat bericht op de vorige pagina zegt weer dit:
    Zij hebben het, als ik het zo lees, over alle gamemodes aangezien ze geen aparte modi noemen.

9. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor SnD was het echt nodig..

- mensen die vertellen in een last man standing game waar hun vijand hem/haar net heeft neergeschoten... heb je net iemand gedood die in party chat is en binnen een seconde krijg je een regen van grenaten en komen er opeens schoten jouw kant op.. rara, hoe kan dat?
    - mensen die met de third person cam meekijken (1 kijkt links, 1 voor, 1 rechts en 1 achter) en zo VEEL meer zien dan diegene zonder party chat.
    - mensen die het leuk vinden om als spion in een team te komen en zijn vrienden waarmee hij in party chat zit in het andere team heeft zitten.. zo verklapt hij/zij alle posities door aan het andere team. (gebeurd vaker dan je denkt).

Nu kan dit allemaal niet meer.. zal best dat mensen het gezellig vinden om tijdens een potje search met andere mensen te praten in hun lijst die mischien compleet wat anders spelen.. maar nu is de focus wel 100% op de game i.p.v. gecheat en geklets, dus wordt het weer echt gamen en teamwork.

dikke plus wat mij betreft.

10. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja dat vraag ik mij ook af. Iedereen loopt hier een beetje zielig te doen en jou 'aan te vallen'...

11. We zullen het wel zien over 1 week.
    Ik vind het goed gedaan, wel jammer dat je niet met je vrienden kunt spelen maar HOEVEEL er word verraden echt ziek gewoon.
    Bij HC SD hoef je maar 1x te schieten en je hebt een kill als je ook nog de plaatsen van je vijanden weet heb je auto gewonnen.

Bijvoorbeeld je vriend zegt dat een vijand in gebouw B zit te schuilen achter een raampje dan schiet je gewoon ergens op een raam of op een muur en dan heb je een kill.

12. Ze mogen ''the granade spam'' ook weghalen door iets aan te passen.
    Hoe irritant het wel niet is om dood te gaan door een random grenade :confused:

SD Heeft bijna iedereen 3x frag en ze gooien ze zomaar ergens in het begin.

Kijk je zo naar je killcam en denk je van OMG.

Cod heeft helemaal niks met skills te maken het draait om puur geluk en wel OP wapen je hebt. (m16)

13. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Door dat partychat gedoe is de drempel stuk hoger om 'm niet te halen.
    Vind er niks aan om online te knallen zonder dat je gewoon met je maten kan lullen.

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Even voor de goede orde, het is dus niet mogelijk om MP te spelen als je in een party chat van xbox zelf zit? Als je in een party van MW2 zit kan je wel gewoon babbelen?

15. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga je toch met z'n allen Skypen of zo terwijl je speelt. Ik vind het vrij logisch dat ze het eruit laten, vanwege hetgeen wat young strapping lad zegt.

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Neen, ik weet niet wat gay is :D Ik ben blij dat je daar beter van op de hoogte schijnt te zijn. Feit blijft dat het natuurlijk niet erg realistisch is om in een shooter niet te kunnen schuilen achter een muurtje. Oftewel, dat komt nogal gay over :D

Wanneer geen geld bezit om een spel van € 70,00 (die van mij kosten nooit meer dan € 60,00 overigens maar dat terzijde) moet die persoon een andere hobby zoeken. Ik ga ook geen paard stelen omdat ik zo graag paardrij maar geen geld heb om een paard te kopen. Beetje zwakke beredenering van je eigenlijk. Maar goed genoeg over illiegaal games spelen. Dat is een gebed zonder end.

Over de game, de SP boeit mij op zich wel, maar ik ben verslaafd aan het schuilen in shooters. Online heb ik daar meer last van dan in de SP, hoewel het altijd in mijn achterhoofd zoemt dat het nogal "gay" is dat ik niet kan schuilen achter een muurtje en dan een beetje loos schieten zonder te kijken. Maar dat ben ik.

17. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mute de tegenstanders?

18. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Of je irritante medespelers.. hoe vervelend is dat als je dat constant moet doen..
    Plus als je wilt cheaten.. kan dat toch wel (teamspeak op je pc bijv., iets omslachtiger maar kan makkelijk).

Bij de gamer.nl nieuwsbericht staan enkele zeer goede uitspraken:
    "Geef gewoon de keuze in wat voor soort room je wilt spelen, met of zonder private chat."
    óf
    "ze hadden veel beter het zo kunnen maken dat iedereen die cod speelt in de party en ook tegelijk in een game zitten, dat je dan alleen maar bij elkaar in het team zit. Dus dat niemand van de party in de tegen partij zit. Dit houd wel in dat er dus maar 6 mensen in een party cod samen kunnen spelen bij S&D. Dit lijkt mij een veel betere maatregel, en niemand levert wat in!!"

Maar bij IW zijn ze zo dom. Ze denken CoD4 beviel nu moet iedereen maar slikken als een crackhoertje wat wij doen, want onze game verkoopt toch wel.
    Arrogante zooi daar.

Laatst bewerkt: 2 nov 2009
  19. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Je verwacht toch niet dat m'n vrienden elke keer als ik online ga spelen ook online zijn, en toevallig allemaal MW2 spelen.. :):

Ik zou de game zoiezo niet halen op de release, maar ik wacht met dit party-gedoe nog langer. Kijken in welke modes je wel/niet in een party hoeft te zitten.

20. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    :lol::lol::lol: Prachtig verwoord. Top!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina