[PS4] [PS3] Gran Turismo 5

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 27 jun 2007.

1. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    GT5 prologue was overdreven uitgekleed, maar kan me wel voorstellen, want met de next gen versie zijn ze tig keer langer bezig om 1 auto te modellen dan de ps2 versie. Dus ik denk dat het tijdgebrek is geweest.
    Overigens zien de screens er mooi uit met de schade. Hopelijk zijn de physics bij botsingen ook verbeterd, want dat zag er voorheen altijd suf uit.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik heb 1x een middagje gt gespeeld op de ps2, haalde de rijbewijzen maar niet en heb het spel na 2 uurtjes gefrustreerd weer ingeruild|:-

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944

4. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    volgens mij zijn dat installatie cd's! 50GIG installatie!

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmmz.. dat zou wel sick worden. Ik moet wel zeggen bij heel veel PS3 games kunnen die trailer-gerenderde-graphics wel gehaald worden. Neem bijvoorbeeld Metal Gear Solid 4 of Killzone 2.

Ghost Recon Advanced Warfighter 2 daarintegen ziet er altijd mega mooi uit op trailers, maar in real life.. kom op.. dat zijn geen graphics meer. Wat een zuig game zeg.

Hopenlijk is dat met GT5 niet het geval..

6. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
  7. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    De rijbewijzen zijn niet iets van de PS2 hoor.
    Zaten ook al in deel 1 er in.
    En tuurlijk zitten ze er nu ook in.
    Prologue had ze niet, maar wel een soort van. Je kon pas verder naar de andere class als je eerst in de ene wat had gehaald.

8. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Vandaag de Logitech Driving Force GT aangeschaft, nu weer prologue installeren om eens echt lekker te gaan racen.
    Gaaf stuurtje, het is geen G25 maar voldoende voor mijn rijplezier!

9. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Kzit zonet weer eens even GT4 te spelen, maar wat blijven die tracks toch vet! Echt legendarisch, High speed ring, El Capitan, Mid-field, Grand valley speedway, Apricot Hill, Monaco, Autumn ring, Deep forest, Trail Mountain, en nog een hele rits steden en rally stages. Hoop wel dat Rome passage weer terugkomt, die vond ik heel mooi in GT3 en in deel 2 had je ook nog een Rome avond race.

10. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Wist wel dat ze een verrasing voor ins petto hadden ,maar dit is wel echt te gek

11. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Als dat zo is dan word het heel erg vet, maar ik verwacht nog meer verassingen en ik ben benieuwd naar de uiteindelijke car en track list.

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de bron? Zou wel gaaf zijn als het echt waar is.

13. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
  14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja had het net gevonden, zou zeker vet zijn. Maar het is alweer ontkent door Sony. Dus het is maar afwachten.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Track editor zou wel leuk zijn maar dat moet je wel tracks van anderen kunnen downloaden. Heb zelf namelijk nooit zin om daar tijd in te stoppen

16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat zou mooi zijn, maar ik verheug me niet teveel erop dat het er echt inkomt. GT heeft al een zeer sterke line up aan tracks, daar heb ikzelf niets over te klagen behalve dat Rome weer echt terug mag komen en Red rock valley of hoe heet die ook weer?

17. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Ben trouwens weer flink bezig met GT:p doordat ik dat DFGT stuurtje heb aangeschaft.
    Lijkt wel of ik een nieuwe game aan het doen ben wat een verschil!
    Voor iedereen hier een aanrader in de meeste winkels MM enz. is het stuurtje 89euro.. geen geld vind ik persoonlijk.

18. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ben zelf nog GT4 aan het spelen, en ik vind wel dat qua besturing de game nog steeds een hele verademing is in tegenstelling met Forza 2 en 3 vind ik die veel te zwaar. Ja ik vind Forza 3 minder persoonlijk, hoe goed de AI ook is geworden. Maar voor als je ervan houd een mooie game, maar geef mij toch maar GT in bijzonder.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En werkt ook op de PC. :)
    Ik gebruik hem alleen voor de PC omdat ik geen PS3 heb. ;)

20. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Speedblack stand binnen voor mijn DFGT :)

Hoop dat dit de zitpositie ten goede komt.. op een tafeltje was niet echt ideaal..

Deel Deze Pagina