Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lijpe Mocro, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet wat hij vind, maar ik zou dit never niet op me pc spelen en al helemaal niet op de ps3. sterker nog, ik heb zelfs een tweede xbox gekocht hiervoor. (zodat me vriendin niet altijd verbannen wordt naar de logeerkamer)
    had dus ook de ps3 slim kunnen kopen, maar van wat ik weet is de ps3 beetje te hackgevoelig. krijg je weer gasten die kunnen vliegen enzo.:confused:

ik denk trouwens dat hij deel 1 op vele punten zal overtreffen. vergeet niet, we hebben nog niet alles gezien. het meeste bevalt mij zeer goed van wat ik zie, hele slimme toevoegingen.
    dat van die private chat, sorry hoor, maar lekker boeien. vind dat echt vaag, speel je cod en ondertussen zit je met je vrienden te lullen die fifa spelen. maar goed, dat ben ik, anderen vinden dat misschien wel leuk.

2. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Muah. Misschien is Modern Warfare 2 voor critici misschien minder goed dan Call of Duty 4, maar waarschijnlijk wordt hij door het grote publiek toch positiever ontvangen.. Dat zie je vaak.
    Je ziet sowieso niet vaak dat een sequel beter is dan het orgineel, maar dat betekent niet dat de sequel niet vermakelijker kan zijn. :)

3. AgentSmith

AgentSmith Guest

Tip: Media Markt Arnhem heeft 10 november nachtelijke opening voor MFWF II

Zo ook voor Assasins Creed 2 op 19 november.

4. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dit vind ik dus het nare van tegenwoordig, waarom zou ik iets op internet moeten bestellen, of goed moeten zoeken om zo'n prijs te vinden? Ik wil gewoon naar de winkel en daar gewoon die game kopen! Hou gewoon 1 prijs aan, en probeer die zo goedkoop mogelijk te houden, dan voel ik me niet bestolen. Wat ik toch wel eens doe, als ik een game op van 65 eu bij de FRS heb gekocht, maar die ook voor 45 bij Play.com te bestellen is. Daarnaast download ik niet hoor, mag je controleren. Heb hier echt een enorme staple originele games... waar ik soms een beetje spijt van heb ;)

5. 8 days till mw2!!!

Ik wil fourtwozero ook killen :'-(

6. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    met TDM kan je wel in party!

7. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier mss een 48H trial code, ik zou wel nog eens op COD4 willen spelen

stuur een PM :)

8. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    voor de mensen die willen weten welke maps enzo je hebt....
    ga naar www.justin.tv en zoek op modern warfare 2
    er zijn op dit moment talloze mensen die het spelen en daar kan je live meekijken

http://nl.justin.tv/xcasterox bijvoorbeeld.. ken je nu live meekijken

9. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je een spel in de winkel willen kopen als het A) Duurder is en B) Op internet niet je huis uit hoeft?

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Misschien wil hij ook wel eens buiten komen. En verder kun je in de winkel altijd spellen uitproberen etc. Het is niet voor niks dat winkels nog steeds bestaan ;)

Hij zal in het begin wel beter zijn. Nieuwe maps, wapens, gametypes etc. Na een maand of misschien 2 maanden kun je pas echt zeggen of hij beter is.

Laatst bewerkt: 2 nov 2009
  11. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    AC2 komt toch op 17 nov. uit?:eek:

12. AgentSmith

AgentSmith Guest

In de US of Atje ja. Bij ons pas officieel de 20e.

13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    :mad: Krijg we nu weer dat gezeik?

Paar berichten weggehaald.

14. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik kon op zo'n reactie wachten. Maarja, ik heb liever dat ik hem bijv. op FRS.nl haal met fikse korting en dat als ik na school thuis kom het spel op de deurmat ligt. Dan hoef je tenminste niet eerst naar de winkel etc.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vooral iedereen lekker pre-orderen en dan huilen als hij te laat is! :+

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik haalde eerst altijd mijn games in de winkel (logisch want was zelf manager van een gamestore). Nu bestel ik ze meestal op inet of ik moet toevallig ergens zijn en een game spontaan meenemen. Bestelde vooral op play.com maar de laatste 2 pre-orders kreeg ik een week later. Laatste game hier besteld en mooi op tijd gekregen. Liefste bestel ik gewoon op een NL site. Denk dat ik deze hier ook maar ga bestellen.

17. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik bij FRS.nl een pre-order had geplaatst voor Fifa 10, was ik eerst ook erg afwachtend, maar kreeg hem zelfs 1 dag voor de release. En áls ik hem te laat krijg, vind ik het niet erg, aangezien ik dan nog in de proefwerkweek zit

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Oei. Hadden ze niet beter kunnen plannen ;)

19. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    me to. al zal ik hem het liefst bij de release krijgen is het voor mun school toch beter als k hem een weekie later krijg

20. Xbneo

Xbneo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jaja tentamens...maar ze hadden hem vrijdag uit mogen brengen van mij...dan kon ik in het weekend prestigen;P

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina