Borderlands [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik weet niet precies welk onderdeel waar ligt maar weet nog wel dat er 1 bovenop een huisje lag en 1 bovenop 1 zo'n grijs silo achtig ding. Als je door de ingang komt en rechtsaf slaat en daar omhoog loopt tot je zeg maar boven de poort staat (daar ligt ook een deel) en naar dat graafapparaat kijkt zou je ze moeten zien liggen volgens mij.

2. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was hem. Bedankt :)

3. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    1000/1000G !!, Ik heb nu niet bepaald meer een doel in het spel. Heb al genoeg sterke wapens en hoger dan eind level50 gaat tie toch niet. DLC kom maar op

4. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt 4 verschillende classes, kan me niet voorstellen dat je van elke al 1 op lvl 50 hebt. Dus dat kan je nieuwe doel worden van elke class 1 op lvl 50 :D
    Dan ben je wel ff bezig 8):+

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Of nog beter, maak 1 personage met alle weapon proficiencies op 50 :D

6. LikeAbc

LikeAbc Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij telt ze volgens mij niet op maar je kunt gewoon een betere toevoegen en dan die gebruiken.

7. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    In je skill bar, zie je je eerste skill (bv. turret, vogel, vuisten, ontzichtbaar loop)
    Doe je een x naar links. Dan (A), dan kom je bij je artifact kan je ook kiezen welke je wilt.

Mensen verkopen dit spel meteen als ze 1000(G) hebben, als ik 1000(G) heb dan blijf ik echt nog wel spelen!

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zeker een spel als Borderlands moet je behouden, en zeker als daar DLC voor uitkomt.

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Hoop dat er een update/dlc komt die de level cap naar 75 brengt en de monsters wat moeilijker ofzo..

10. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    En natuurlijk veels nieuwe quests, en misschien characters en wapens :)

11. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Net de Destroyer gekilled, jezus wat een simpele boss weer.
    En de vault, ik verwachtte een epische kamer met ziekelijk veel goud er in, maar vervolgens is er NIKS?
    lameee
    Overigens is de laatste boss wel tof qua looks, hij had alleen moeilijker moeten zijn.

12. Vault was net dichtgegaan lolz

/Mod Spoiler gefixt, pas aub een beetje op daarmee. - Matrix

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik zie hier allemaal hunters en dikke praat over de pet (bloodwing). Ik ben L39 Hunter en ik heb het beest misschien drie keer gebruikt. Ik vergeet het gewoon. Tis ook een shooter en dan heb je gewoon geen pet :D

14. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet dat nou niet echt van de level cap, de talents zijn gebalanceert voor level 50 en lijkt me niet de bedoeling dat alles gelijk door elkaar te gooien. Hoorde iets van zed's zombie island o.i.d. als DLC.

15. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Lijkt mij heel saai als er alleen een nieuw eiland kwam, ook. Op dat zombie-eiland zou dan alleen maar donker-oranje of beter moeten droppen.
    En over de talents: dan zullen ze de nieuwe trees maken, dat is niet zo moeilijk.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Moeilijker monsters? ga na 2 playthrougs eens in je eentje naar Old Haven of Crimson Fastness, daar is geen doorkomen aan :+

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Zo... 2e playthrough voltooid :)
    Laatste baas (ook de anderen) stellen echt niks voor.

18. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Jij gaat snel. Ik was eerder in de 2e playthrough, en ben pas net in New Haven. 8)

19. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Edit: laat maar, het was de quest onder de brug bij van die grote bloemen. Oo
    Iemand die mij overigens kan iemand mij helpen met "And They'll Tell Two Friends"? (Moet je met iemand spelen die deze achievement heeft). + die me kan helpen 1 arena match te winnen?

Laatst bewerkt: 2 nov 2009
  20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hehe, ben er ook een beetje doorheen gaan rushen. :+
    Heb ook bijna geen sidequests gedaan (volgens mij maar 5 of iets in die richting)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina