Nu 3 uurtjes gespeeld als überdope dwerg. Een paar dingen die mij zo op het eerste gezicht opvielen:
-de graphics zijn niet sterk, maarrr de manier waarop deze gebruikt worden maakt veel goed. Er zit heel veel sfeer in de omgevingen en de animaties zijn (tijdens het vechten, lopend etc) van je personage evenals npc's erg secuur en vloeiend uitgevoerd. Het schakelen tussen verschillende teammates gaat erg soepel en vloeiend. De wereld om je heen ademt en leeft.
-de combat voelt (met pas 4 skills) nu al goed aan. Langzamer dan Oblivion en dergelijke concurrenten maar vloeiend en realistisch. Skills zijn makkelijk te gebruiken en zo op het eerste gezicht is het tactiek (voor je teammates) systeem simpel maar toch uitgebreid. Mijn teammate deed geen gekke dingen en we hebben samen al flink wat asses gewhooped
-de muziek is fantastisch. Mooie epische soundtrack die verandert in opzwepend tijdens gevechten. Dit samen met de sfeer doet me denken (gevoelsmatig) aan de LotR films.
-de conversaties bestaan uit véél mogelijkheden. Ik zal niet te veel verklappen, maar er zijn meerdere interessante manieren om een probleem op te lossen of op mensen te reageren. Na een keuze gemaakt te hebben wil je eigenlijk direct al weer je vorige save laden om de andere ook te gaan proberen.
-er is veel background informatie te lezen dus mensen die graag alle achtergrondinformatie willen weten kunnen helemaal los gaan
Zo, nu ga ik eten en verblijd ik jullie hopelijk donderdag met mijn review
Klik om te vergroten...