is gas/rem "wheelie", maar ziet er wel leuk uit Ik krijg het nog niet voor elkaar een werkelijke power wheelie te maken qua setup. iemand anders die dit al wel gelukt is?
Nee, volgens mij niet. Het lijkt wel onmogelijk genoeg grip te krijgen. Dat is ook lachen met een Datsun op het oude Le Man circuit, dat rechte stuk en een paar hobbels, die voorkant komt dan ook vrij goed los van de grond
powersliden,, het hele banen aan elkaar driften is nog steeds wel beetje vakwerk hoor. en natuurlijk auto's inhalen/ naast elkaar driften en Fujimi Kaido goed doen zijn nog hele moeilijke dingen. en powersliden en driften is groot verschil.
Dat ga ik dan ook eens proberen. Heb driften altijd wel gaaf gevonden maar ik deed het meestal in de zandbakken.
Ik raad je Fujimi Kaido Stage D aan. Als je het onder de knie hebt, dan kun je de score even hier posten.
Froggle ga je nou hier reclame maken voor ons forum. Komop zeg, post anders zelfs is je score, je hebt al die filmpjes laten zien van je driftacties op stage D en je hebt nog niet eens een score.