Dragon Age: Origins

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    RPS...=(

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Borderlands is een fantastisch spel maar een echte RPG kun je het niet noemen, je speelt altijd de rol van die ene dude die iedereen afmaakt :+

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hmm , ik had van IGN op z'n minst een 11 verwacht..

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zo marketen ze het spel, als een RPG shooter. Dus tel ik het mee als RPG.

EN nu wil ik niks meer over Borderlands horen! Ik ben al weken niet meer in het topic geweest om helemaal 'vers' te blijven, dus ga het nu niet op het laatste moment voor me verpesten! :+

6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Maar jij vond Risen op de 360 ook een vette RPG, toch Dulle? :+

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Een 9,2 . Ik ga alleen die van de 360 lezen. Sinds ik een 360 heb, en ik koop DA daar ook voor.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, ik heb Risen nog nooit gespeeld. 8)

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Och, ik bedoelde dat er nog een derde IGN zal volgen, die dus een 9.5 geeft. Ik vind dat zo overdreven...

De PC versie is meer van hetzelfde, alleen iets beter.

10. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Er zijn btw 4 moeilijkheidsgraden; van Easy tot nightmare (heeft onder andere invloed op friendly fire sinds je met een team speelt)

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Welk niveau speel jij? Is het moeilijk? Wordt het moeilijker? 8) Deel uw ervaring, oh Yodakey.

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Easy voor mij dus. Als er achievements zijn voor de graden dan haal ik die niet dus. Maar goed, weet de achievements ook niet. Met Mass Effect op mijn oude tag was dat geen probleem. ;)

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Volgens mij is dit de intro van het spel. Tenminste, dat was ie bij de character generator tool (en ik verwacht dat deze ook in het volledige spel wordt gebruikt):

[GT]54380[/GT]

Het heeft wel een beetje het BG2 sfeertje (het begin tenminste). Sowieso, lijkt het woord "Darkspawn Blight" niet erg op "Bhaalspawn"?

EDIT: Of toch niet, blijkbaar heb ik hem niet helemaal doorgekeken (heb deze overgeslagen in de generator tool); dit lijkt meer op een trailer dan een intro.

Laatst bewerkt: 2 nov 2009
  14. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ik ben op normal begonnen en dat is tot nog toe goed te doen. Ik denk dat ik hem btw op een hogere moeilijkheidsgraad ga spelen waardoor pielen met skills, talents etc echt een must word :+

@ Yellow: Please ga niet op easy spelen!! Zo zonde aangezien de charme van dit soort games grotendeels voortkomt uit de uitdaging ervan en het klooien aan skillsets talenttrees etc... Je gaat echt een deel missen dan kan ik je nu al vertellen.

Zo, en nu hou ik me kop over Dragon Age aangezien er ook nog iets voor de review moet overblijven :D

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    In de startpost staan de achievements (mocht je ze willen weten)
    Ik zie zo snel geen achievements voor de moeilijkheidsgraad, maar misschien zijn die secret?

Zijn wel echt tijdrovende achievements; je moet de game 4598 keer uitspelen om ze allemaal te halen. :'-( Jammer, maar ja... Het gaat uiteindelijk om de game. :D

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil die rood harige meisje zijn in de Sacred Ash trailer. Dat noem ik no geens een killer babe.

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Speel je op de 360? Dan ligt de moeilijkheidsgraad sowieso iets lager. De moeilijkheidsgraad "normal" op de consoles kan vergeleken worden met "easy" op de PC. Dus "hard" kiezen op de consoles geeft je een ongeveer een indruk hoe lastig de PC gekken het gaan krijgen. ;)

EDIT: Nou, krijg er wel zin in na die PC review. Eff snel nog pre-orderen. :)

18. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Dit topic is niet goed voor me leer prestatie, wil nu dat het vrijdag is geen tentamens meer en lekker hele dag achter de xbox zitten. Okay misschien 's avonds een biertje halen maar dan wanneer ik terug ben gewoon doorgaan :)

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ga trouwens voor een thief karakter. Laten we zeggen dat die een beetje onderbelicht zijn in de DA:eek: lijst van NPC's die je groep kunnen joinen (hint hint).

EDIT: Uit de handleiding -> "Flanking: When striking from directly behind a target, an attacker gains a large bonus to attack as well as an increased chance to score a critical hit. These bonuses gradually diminish the further the attacker moves around the
    side of the target. The black segment of the red ring around an enemy’s feet shows the flanking area. Certain
    talents can fully or partially protect a character from being flanked. (For rogues, successful flanking attacks are
    backstabs—see p. 19.)"

Altijd interessant om te weten toch?

EDIT2: Nou, ben net door de handleiding heen. Een interessante read vond ik zelf. Ik kan het iedereen aanbevelen. Ben je meteen ready to go als het spel op je deurmat valt. ^..^ (En zeker geen overbodige luxe als dit je eerste RPG wordt.)

http://akamai.cdn.ea.com/eadownloads...GE/Manuals.zip

(Met dank aan dahouseman voor de link.)

20. Stannol

Stannol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook bezig met een review van DragonAge en ik moet zeggen dat ik tot op heden zeker te spreken bent over het spel! Zeker doordat er om te beginnen al meerdere intro's zijn en zoals gezegd elke keuze met een conversatie krijg je weer een andere wending. Kortom het is geen straf om het spel meerdere malen te moeten spelen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina