Ergens in een artikel gelezen over de verschillen tussen de PC en console versie. De moeilijkheidsgraad ligt op de consoles iets lager omdat je niet zo ver kunt uitzoomen als op de PC. Tactisch voordeel dus bij de PC versie, vandaar dat het iets gemakkelijker is gemaakt op de consoles.
Is je PC redelijk? Ik zou voor de PC versie gaan als je de keuze hebt. Mods, muis + toetsenbord, verder uitzoomen, betere graphics? Take your pick. De console versie is ook goed, maar dit soort spellen speelt het best op de PC.
EDIT: Nog een leuk feitje uit de handleiding (lees inderdaad altijd in het Engels, ook spellen speel ik in het Engels ook al is er een NL versie). Magiers krijgen een staff, die unlimited magic bolts schiet en die missen nooit hun doel. Misschien dat magic resistance de damage verlaagt, maar de schade gaat in ieder geval per level up omhoog en wordt ook nog een keer verhoogd door de willpower attribute (dacht ik, het is in ieder geval een stat die voor de mage belangrijk is). Damn, da's me een behoorlijk sterk wapen voor de mage!
Wat zou er gebeuren als je vier mage's in je party zou hebben? Knallen met die ballen!
Laatst bewerkt: 2 nov 2009