Helaas hebben we niet echt een top camera, maar goed, Hier moet je het maar mee doen
Alleen het scherm, uit.
Iets wat ik persoonlijk een erg leuk detail vind. Er zitten geen knoppen op, dit zijn touch knoppen. Dit is op sich een nadeel. Maar wat wel weer erg leuk is, is dat die lampjes wie je ziet, altijd uit staan. Als je een van de knoppen aanraakt zullen ze heel mooi met een fade-in aangaan, en na een aantal seconden weer uit gaan. Dit kan je overigens zelf instellen, en ook de helderheid van de ledjes is zelf in te stellen.
South Park in 720P, ziet er briljant uit.
Even een vergelijkingsfoto met mijn oude 226cw. Maar ik zie op mijn eigen scherm al dat m'n 226cw er beter uit komt als de p2350, maar dit is in het echt niet zo. Zoals ik ook al zei, dit al er op ieder beeldscherm anders uit zien dus ik zou hier niet te veel op af gaan. Ik kan je verzekeren dat in het echt de kleuren er wél mooi uit zien, maar ook weer niet zo overdreven dat het nep lijkt. Maar dat is natuurlijk mijn mening. Als je het echt zeker wilt weten zal je ze in het echt moeten vergelijken
Let trouwens niet op het groene puntje dat in beeld zit, dat zit in de camera.
Klik om te vergroten...