[XOne] [Centraal] Draadloos/ Wireless Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door bl0kkie, 29 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roy2001

Roy2001 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geen idee, hoe check ik dat?

2. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je zo'n network connection test doen. Staat volgens mij op je dashboard bij system settings en dan network.

3. A.S.

A.S. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan een wireless adapter te kopen. Ik heb een KPN experia box TG787 modem en zou graag willen weten of deze werkt bij de wireless adapter. Zijn er misschien mensen die hetzelfde modem hebben, of die zo al weten of deze goed werkt bij de wireless adapter?

Alvast bedankt!

4. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb een beetje dezelfde vraag.
    werkt een wireless adapter ook bij een Lynksys WRT54G?? Misschien iemand die dezelfde heet die het weet?

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    beide ja, kabel trekken is beter

6. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    dat gaat helaas niet bij mij, dan moet er een kabel dwars door de woonkamer.
    daar zijn mijn ouders niet echt blij mee denk ik-.-

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Persoonlijk vind ik de WRT54GL één van de beste routers die er te koop is.
    Ik had op zolder met de Xbox360 maximaal ontvangst.

Wil je het maximale uit de WRT54G halen , upgrade de router dan met firmware van DD-WRT.
    http://www.dd-wrt.com/site/index

8. Sjefthijs

Sjefthijs Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Ik bezit nu sinds een tijdje een Wireless Adapter. Het modem waar ik gebruik van maak is een Thomson Speedtouch 780. Ik heb (volgens mij) alles gedaan om er voor te zorgen dat het allemaal soepeltjes verloopt, maar dat ding maakt me schijtziek:p.. Als ik gewoon een potje fifa probeer te spelen, dan is het onmogelijk omdat te doen zonder dat ik om de 5 sec wordt geremt door die hatelijke lag. Hebben jullie alsjeblieft een oplossing voor dit probleem, of een handige tip.. Ik ben namelijk echt een leek op dit gebied..

PS: dat Unp gezeik staat aan

Alvast bedankt

9. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Altijd of zijn er PCs die ook aanstaan/aan het downloaden zijn? Krijg je een opmerking als je een xbox live connectie test uitvoert of zegt hij dat alles ok is? En is het lagprobleem hetzelfde met andere games of enkel bij Fifa?

10. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    wat heb je aan die DD-WRT? En is dat gratis?

11. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Is normaal gratis;
    DD-WRT is eigenlijk een alternatieve firmware voor routers, het bevat opties die je routerinstellingen meestal niet alijd toestaan en is zogezegd gebruiksvriendelijker om in te stellen.

12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    DD-WRT is helemaal gratis.

Alternatieve firmware met veel meer instel mogelijkheden dan de standaard firmware van Linksys.
    Je kan bijvoorbeeld de zend/ontvangst sterkte hoger zetten wat officieel niet is toegestaan.
    Met de nieuwste firmware is het ook mogelijk om de down- en upload snelheid van elke aangesloten apparaat te controlleren.

Bevalt de DD-WRT niet dan kan je altijd de originele firmware van Linksys installeren.

13. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    hmm, vinden mijn ouders niet goed...-.-.
    is het echt een heel groot verschil of maakt het nauwlijks uit?

14. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ja je moet er sowieso geen wonder van verwachten natuurlijk. Maar test even met een laptop ofzo, heb je dan nog een deftige ontvangst op de plek van je xbox 360? And if not, dan zijn homeplugs nog altijd een optie.

15. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Heb DD-WRT en Tomato geprobeerd, en moet zeggen dat ik Tomato een stuk makkelijker en sneller/stabieler vind werken dan DD-WRT. Maargoed, dat is mijn persoonlijke mening.

16. thewongandonly

thewongandonly Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het volgende probleem eigenlijk sinds ik de wireless adapter heb (al bijna 2 jaar):
    mijn Wireless adapter verbreekt om de ca. 45 min mijn verbinding. Het spel dat ik 95% van de tijd speel is Fifa. De combo van het probleem en het spel resulteert dat ik ongeveer in het derde potje online gedisconnect'd wordt, wat gewoon vreselijk irritant is (als ik achter sta, baal ik natuurlijk minder ).

Iemand een idee waaraan het ligt....?
    De router staat op nog geen 4 meter afstand, weliswaar staat er een deur tussen de twee, maar met verschillende apparatuur (laptops en telefoons) heb ik 2 verdiepingen hoger ook nog gewoon goed bereik, dus daar ligt het niet aan.

Any1?

17. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Heb je die problemen ook al 2 jaar of nog maar net? En als hij maar 4m verder staat is dan een ethernet kabel geen optie? Sowieso moet je eens even proberen met een ethernet kabel en zien of je dan ook onderbrekingen krijgt..

18. thewongandonly

thewongandonly Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die problemen al 2 jaar... Meestal speel ik toch niet lang, dus dan val het niet zo op/stoort het niet.
    Voorheen was het middels ethernetkabel aangesloten, maar ik ben vergeten of die onderbreking er toen ook was. Ik zal morgen weer eens een kabel aansluiten en kijken hoe dat werkt.

En ja mbt de keuze voor de wireless adapter ipv kabel gezien de afstand: The less cables the better!

19. coolsxy

coolsxy Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb sinds kort een wireless network adapter aangekocht
    nu vind hem men netwerk maar vraagt telkens achter men wpa key
    en die heb ik niet, enkel een wpa2 en die aanvaard hij niet
    hoe kan ik men xbox online krijgen?

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Eerst je router tijdelijk op een lagere beveiliging zetten WPA 1 en vervolgens de update downloaden voor je xbox, dan kan je weer wpa2 gebruiken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina