Dragon Age: Origins

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Leuk man, waar schrijf je voor?

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap de hint niet :eek:

3. Stannol

Stannol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Freelance EuroGamer, dus alleen als ze handen en ogen te kort komen. Is btw al een tijdje geleden dat ik Mirik heb getroffen bij een persdag. Doe hem de groeten van me, Frank Zoutendijk (toen nog DGS-Online).

4. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Nice dat je dan Dragon Age toegeschoven krijgt :+ Ben benieuwd naar je review!

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Helaas ben ik niet zo goede gamer. Ik kan dat minder makkelijk dan de meeste hier. Het zal ook wel met motoriek en inzicht te maken hebben. Dit valt mij soms best zwaar bij bepaalde titels en daarom speel ik op easy. ;)

@ DulleNL: Bedankt; zal even kijken.

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hmmm, nou laten we zeggen dat er geen thief partyleden (vooralsnog) bekend zijn. Uit betrouwbare bronnen weet ik dat de meeste fighter type of mage type zullen zijn. Ik ben nou eenmaal een kleptomaan in RPGs. Die gesloten schatkist daarginds MOET open. ;)

Er zal ook geen RPG aan mij voorbij gaan waar ik niet van shopkeepers probeer te stelen. ^..^

Laatst bewerkt: 2 nov 2009
  7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Waar haal je deze 'wijsheid' vandaan ? :confused: Volgens mij zijn er geen consessies gedaan mbt de moeilijkheidsgraad op de 360.

Overigens twijfel ik nog steeds of ik nu voor de PC versie of de 360 versie ga.... :x

8. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat je hem in het engels leest... wat een trieste rommel is dat weer in het nederlands... De inhoudsopgaven in het nederlands gelezen en toen snel gewisseld naar engels... waarom probeer ik het ook nog :'-(

Wel een nieuwe woord geleerd: Esoterische (Arcane). Kende het Nederlandse woord niet :+

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ergens in een artikel gelezen over de verschillen tussen de PC en console versie. De moeilijkheidsgraad ligt op de consoles iets lager omdat je niet zo ver kunt uitzoomen als op de PC. Tactisch voordeel dus bij de PC versie, vandaar dat het iets gemakkelijker is gemaakt op de consoles.

Is je PC redelijk? Ik zou voor de PC versie gaan als je de keuze hebt. Mods, muis + toetsenbord, verder uitzoomen, betere graphics? Take your pick. De console versie is ook goed, maar dit soort spellen speelt het best op de PC.

EDIT: Nog een leuk feitje uit de handleiding (lees inderdaad altijd in het Engels, ook spellen speel ik in het Engels ook al is er een NL versie). Magiers krijgen een staff, die unlimited magic bolts schiet en die missen nooit hun doel. Misschien dat magic resistance de damage verlaagt, maar de schade gaat in ieder geval per level up omhoog en wordt ook nog een keer verhoogd door de willpower attribute (dacht ik, het is in ieder geval een stat die voor de mage belangrijk is). Damn, da's me een behoorlijk sterk wapen voor de mage!

Wat zou er gebeuren als je vier mage's in je party zou hebben? Knallen met die ballen! ;)

Laatst bewerkt: 2 nov 2009
  10. ThaBest

ThaBest Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm, wat er gebeurt met 4 mages in je party? Ik denk dat je flink veel spells zal moeten gebruiken om je te beschermen, want anders ben je zo dood. :)

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, heb een behoorlijke gaming laptop en kan Risen en andere games op 1920x1200 alles op max draaien, dus dat met DA:eek: ook wel kunnen.
    Ik vind alleen dat het veel lekkerder gamed vanaf mijn 'gamestoel', lekker voor de buis :9 Keuzes, keuzes... :emo:

12. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Je moet oppassen met wat je zegt als je geen 100% zekerheid hebt. Het is op de dragon age forums van bioware gesuggereerd door mensen die evenveel van de game weten als ons. Dus je moet dat soort dingen niet als feiten gaan presenteren, er is nog niks bekend over de verschillende moeilijkheidsgraden tussen console & pc.

Facts only please!

13. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hoop eigelijk dat ik morgen de game ergens kan vinden hier in heerlen :p!
    Maar zal wel niet zullen nog wel moeten w8ten tot vrijdag :mad:

14. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je op de PC toch wat meer overzicht heb. Lijkt me gewoon wat lekkerder spelen, je hebt wat meer controle. Je bent denk ik sneller met je muis als je op iets moet reageren wat snel je attentie nodig heeft, dan met een controller.

Ligt er maar aan wat je fijner vindt, persoonlijk zou ik het liever op de 360 spelen, omdat ik dan lekker vanuit bed (lekker warm onder dekens*) ) kan gamen, en ik zit niet heel comfortabel achter de PC, maar ik heb wel zo'n goedkope bureaustoel, en die is niet echt fijn :9

15. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    In spel met pauze optie's hoef je niet heel snel te zijn he ;) (zeker niet met auto pauzes)
    ;)

16. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Is dit spel al ergens te koop, of komt hij echt pas donderdag uit?

17. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij (weet het bijna zeker) op vrijdag 06-11.
    Maar er zal vast wel weer een "Is Dragon Age al in de winkel gespot" draadje komen. Dan begint het feest \o/ en zie/hoor je allemaal geruchten waar die dan wel/niet te koop is.

18. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
  19. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd?? dan zeg ik:

Light up the "Is Dragon Age al in de winkel gespot"" thread !!!!!!!!!!!!!!

20. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina