Dragon Age: Origins

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
  2. ThaBest

ThaBest Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hehe, en net toen ik deze thread afsloot ging mijn telefoon, belletje van de gamestore dat ik Dragon Age af kan komen halen :).....gelijk maar even doen dan :p.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    vet, was het een keten? zo ja, welke? Dan kan ik misschien in de lunchpauze ook even op jacht :)

4. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Okee, dus je hebt als een van de eerste mensen in NL de primeur dat je gebeld wordt om Dragon Age af te halen. Je komt er speciaal weer voor terug hier op t forum en vervolgens ga je het hebben over EEN GAMESTORE???? Laat dan ook ff weten welke, Thabest!!

5. ThaBest

ThaBest Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nah, geen keten (tenminste, 2 winkels noem ik geen keten), was bij de Foregames hier in Breda, heb hem net opgepikt, dus gooi hem er nu gelijk in :). Hij had alleen maar 4 exemplaren binnen gekregen en deze waren allemaal gereserveerd, dus mocht iemand erheen willen gaan komen ze waarschijnlijk teleurgesteld thuis...

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik was ook niet van plan naar Breda te rijden :+ Maar het geeft wel aan dat hij iig bij foregames bij de vracht vandaag zat dus heeft het wellicht nut om hier ook even de stad in te gaan straks

7. Ashavan

Ashavan Guest

Ik ben benieuwd wanneer de Pre-orders verwacht kunnen worden. Nu ik ziek thuis zit zou het goed uitkomen :D

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nah, pre-orders worden altijd (te) netjes uitgeleverd op de releasedag. Ook al verkopen ze het in de winkel wel eerder.
    Wij wachten dus lekker tot vrijdag. :+

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Eurogamer review:

http://www.eurogamer.net/articles/dragon-age-origins-review

Een goede score, met een aantal kanttekeningen.

10. Dornbusch

Dornbusch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op gcshop.nl wordt nu een levertijd van 1-2 dagen aangegeven. http://www.gcshop.nl/product.php?id=11634
    Betekent dit dat ze hem nu al gaan verzenden? Ik heb op 27 oktober de game besteld, ik hoop dat ik hem morgen of donderdag binnenkrijg!

11. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
  12. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    smsje van gamemania leiden, kan dragon age op komen halen!!

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Grapjas, die hele post van mij is gaar. :p

Het lukt me niet fatsoenlijk te internetten op het werk, dus ik kan bijna geen pagina's bekijken (xbox forum doet het natuurlijk weer wel ;) ), anyway, dat van die moeilijkheidsgraad heb ik niet verzonnen, maar misschien was het een overstatement. Ik heb op het officiele Bioware forum gelezen in een post (van een mod) dat friendly fire was uitgeschakeld op de normale moeilijkheidsgraad. Verder waren er dacht ik geen verschillen. Maar toch.

http://daforums.bioware.com/forums/viewtopic.html?topic=698744&forum=135&sp=30

Deze link heb ik via iemand anders gekregen... je zou in die post uit moeten komen, maar schiet me niet af als het niet zo is. Voor de mensen die de 360 al hebben: kunnen jullie bevestigen van friendly fire uit staat op de normale moeilijkheidsgraad? Op de PC versie zou je zelf 50% damage moeten vangen. Gewoon effe een fireball op je eigen groep gooien. ;)

Laatst bewerkt: 3 nov 2009
  14. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik ga dalijk ook eens rond bellen hier in heerlen , brunssum , hoensbroek , sittard enz !
    hoop eigelijk dat ik hem vandaag ergens kan scoren :p!

15. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    lijkt me wel een tof spel maar ga eerst maar eens borderlands uitspelen en ben ook nog niet ver met forza 3

16. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Yep, dit komt rechtstreeks uit de game:

Casual - For players new to role-playing games. Your party is immune to friendly fire.
    Normal - For most players. Your party is immune to friendly fire.
    Hard - For RPG veterans ready for a challenge. Friendly fire between members of your party inflicts half damage.
    Nightmare - For thosew ho know no fear. Friendly Fire inflicts full damage on your party members.

17. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel een heel groot voordeel voor een mage. Kan je gewoon alles afschieten :+

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zojuist bij de FRS gehaald:) had er nog bijna overheen gekeken want hij stond niet eens mooi in de display bij de nieuwe spellen maar tussen de ouwe meuk :eek:

19. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ook net bij de frs gehaald, ben erg benieuwd!! game gaat nu mn xbox in!

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

bofkont , ik ben pas om 7 uur thuis :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina