Borderlands [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Die is idd heilig(staat niet voor niets al een tijdje in mn sig;))

wistje dat de naam dus eigenlijk 42 Cannon is

_O__O__O__O_

2. Domi Bored

Domi Bored Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er 2 van, 1tje die sneller schiet een soort van machine gun, de ander is een sniper met iets van 900 damage

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik zit dus nu in de lost cave, crystals te verzamelen, maar daar is echt in mijn eentje niet door te komen. Die paarse beesten moet ik, zonder crit, wel 10x raken. Maar ok, dat gaat nog wel. Maar dan kom ik 6 hardenend alpha skags tegen, tegelijkertijd met een BadMutha Shock skag. Dat red ik echt niet. Die beesten kan ik niet critten en je moet ze van achteren raken om wat damage te doen. Met mijn shottie doe ik dan 1250 dmg. Dan heb ze wel 10 shots nodig -ouch-

Ik loop ook nog steeds met de wapens van halverwege de eerste playthrough. Ik vind gewoon niks...

Wat ook niet helpt is dat ik l38 ben en die beesten l39.... wat under levelled dus...

Wellicht van de week eens met iemand co-oppen die 2nd playthroiugh....

4. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben d'r echt 2minuten geleden doorheen gewandeld :eek: (zonder problemen) Wat ik doe is m'n hellfire smg pakken dat alles in 1 kogel in de fik zit en dan gaat alles binnen 5 seconde dood ongeveer. Je hebt vast wel ergens een wapen met 3x of 4x een elemental effect. Dat werkt daar het beste i.p.v. hoogste damage van je wapen.

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb dus alleen een RL met Corrosive effect, maar geen proficiency erin. Welk level ben jij ??

6. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    38 toen ik d'r in ging, nu 40.

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, dan moet ik dus echt andere wapens. En wellicht maakt het ook uit dat ik een hunter ben. Mijn bloodwing doet in elk geval al helemaal geen schade, zelfs niet met een 4x shock artifact.

En toch blijft het een leuk spelleke :)

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Shock artifact is ook niet ideaal in de lost cave, tegen die Alpha skags is een corrosive veel handiger. Ik zal vanavond eens kijken of ik nog wapens heb van rond de level 40, dan kan ik die wel een keer bij je komen droppen :)

9. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Vraagje: Op welk level vonden jullie jullie eerste orange wapen? En waar vinden jullie de meeste? Dank

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    volgens mij halverwege de eerste playthrough al de eerste licht oranje. ECHT goede wapens vond ik pas helemaal aan het eind van de eerste playthrough (volgens mij in Crimson Fastness een paar leuke)

Ik zit nu zeg maar in playthrough 3 en de vijanden zijn van zo'n hoog leven dat er eigenlijk altijd wel kans is dat er een oranje wapen uitvalt. Qua plekken waar je het beste kunt zoeken zou ik zeggen ga naar een regio met zo hoog mogelijke lvl vijanden waar je zoveel mogelijk kisten weet te staan :)

11. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    wat is de beste manier om mad mel te verslaan?

12. LikeAbc

LikeAbc Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand misschien een leuke Hellfire smg over voor een lvl 40 Lilith?
    :+

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    de makkelijkste manier is om hem van buiten de arena te snipen o.i.d , handig is om dan eerst die andere wagens kapot te knallen anders loop je kans op een onverwachte rocket in je smoel :+

14. LikeAbc

LikeAbc Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of met een wagentje net met je voorwielen over de ramp rijden en de gun van het wagentje gebruiken.
    Je zal soms wel geraakt worden maar dat boeit niet want 10m terug kun je nieuwe halen :p
    Dat heb ik gedaan en werkte in elk geval heel erg goed :)

15. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of de wagen komt vast te zitten (dat had ik), maar het is wel de beste manier, want ze schieten nauwelijks op je.

16. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb nog steeds geen oranje wapen, ben bijna level 25 :mad:

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    25 is niet heel erg hoog hè, bovendien ook al vind je nu een oranje wapen zijn ze nog superslecht. Later zijn de 'gewone' wapens nog beter. :)

18. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Als je skills hebt, heb je toch geen oranje wapen nodig?:cool:

Ik hoopte vandaag de game van Gamehubs binnen te krijgen, maar het mocht niet zo zijn..:{. Hopelijk morgen dan!

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zometeen als ik thuis ben lekker op bed ploffen en Borderlands spelen met een kussen in m'n rug. Ben nogal moe en heb zin in een lange Borderlands playthrough. Mochten er vrijwilligers zijn om co-op te spelen (Orange, Ferron?) meld het maar. :)

Ben rond 17.30 online.

20. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Heb ik ook niet nodig:+ Ik heb er wel net een gevonden :)
    Er was toch ook nog verschil qua donker/licht oranje?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina