[Forza Motorsport 3] Show your ride!

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 24 okt 2009.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Damn, dat er geen makkelijke manier is om logo's te maken (op de pc) en dan naar forza website te sturen, en vandaar gelijk op je auto te kunnen plaken, ipv tich layers uitrekken en verplaatsen. Met die left thumbstick krijg je het toch niet altijd zo exact als gewenst, of belichting is niet goed, waardoor je niet ziet of striping wel goed doorloopt op achterbumper. Zo kwam ik er tijdens een race achter dat striping bij mijn corvette of niet aansloot, of dat logo niet netjes in het midden zat.
    Maar goed, ook door eenvoudig gebruik te maken van de bestaande shapes kun je heel snel al mooie creaties maken.
     
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    maar als het via de computer was was de community lang niet zo sterk. was een paint geen kunstwerk meer en waren er geen bekende painters.

    ik vind wel mooi dat het is zoals het nu is.
     
  3. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Eens met Kimi, hoe frustrerend het ook is het is nu wel knap als je iets moois weet te maken. IK erger mij er alleen aan dat de storefront een 10.000 cr limiet heeft. Zo wordt het hele systeem kapot gemaakt.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ook eens met Kimi, als je ziet wat er in Forza 2 gemaakt werd dan dacht je werkelijk waar dat het gewoon geupload werd, echt niet normaal wat er allemaal voor moois werd gemaakt. :thumbs:

    Bij Forza 3 is het nog niet zo druk qua vette paints etc, maar dat komt ook omdat men even wat Season Play ofzo wil doen, over 2 weken is de paintcommunity al weer veel groter.
     
  5. Gutje

    Gutje Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n eerste Special die op de veiling staat :)
    Zal wel niet verkopen, maar je weet nooit.
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    Alles in gameshots, geen photosoep werk.
     
  6. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik geloof dat je gelijk hebt.
    Als ik naar mijzelf kijk dan wil ik zelf ook eerst het race gedeelte onder de knie krijgen en wat credits verdienen. Ook zelf even kijken in de tuning mode om een lekkere race tune te maken.
    Ik merk dat als ik aan het painten ben of designen, dat ik het een beetje afraffel omdat ik eigenlijk snel weer wil gaan racen.
    Ben zelf nu al twee weken ziek griep/koorts, jammer kan niet echt relaxed met Forza bezig houden. :'-(:'-(:'-(
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2009
  7. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    de Career houdt me echt veel meer bezig dan in FM2. in FM2 was de enige reden voor racen hogere levels.(niet dat ik ooit de 50 gehaalt heb, laat staan de 45).

    ik heb nu 1 auto,(jaguar XKS), daar rijdt ik alle A-klasse races mee, Alle B-klasse races en alle A&B Endurance Races. zit er zelfs aan te denken om hem naar S te upgraden..

    in dit spel heb je veel meer een band met een auto. als ik gister even de historie bekijk.
    total aantal km's gereden: 723km en nog wat meter.

    de enige auto waar ik ooit meer me had gereden is de Clio V6 in FM2. die had iets van 2000km. maar dat was ook donders lang de cup-auto.

    vind dat Turn10 het nu goed heeft gedaan om het element toe te voegen wat alle voormalige GT spelers missen, een band met een auto. in FM3 kun je heel erg goed met 1 auto veel races doen. en dit is echt een enorm plus-punt.
     
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    wat is er special aan???
     
  9. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kun je je foto plaatsen dan? ik plaats namelijk nooit foto's dus ik zal niet weten hoe dat werkt.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een beauty. :thumbs:
     
  11. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie dingen zie ik hier zeg, vooral Shortbull :thumbs: Doe je ook aan verzoekjes trouwens? Ik betaal goed :p
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb in het begin nog geen band met een auto. Dan heb je een klein aanbod en daar race je dan maar mee. Of je wordt er ineens flink uitgereden en dan moet je maar even de snelste van de klasse kopen, en rij ik daar weer mee. Nu spring je ook enorm tussen alle klasses. In Forza 2 zat ik ook vaak steeds weer in een andere wagen, maar leek de carriere opbouw wat logischer. Nu is het voor mij gewoon events afgaan, omdat het 'moet'. Heb veel minder het gevoel dat ik echt ergens naar toe werk.
     
  13. Gutje

    Gutje Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Made by me :+
    Lukt het je al wel ze vanuit Forza 3 op www.forzamotorsport.net -> My Forza te krijgen?
    Dan kun je ze direct daarvandaan linken.
    Maar dat is erg beperkt.
    Dus je kunt ze daar beter downloaden en dan uploaden (gratis) bij www.tinypic.com.
    Dank u :b:
     
  14. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Shortbull, kan ik misschien ook die Intertoys auto kopen? Weet niet hoeveel je er voor wilt hebben? Noem maar een prijs...
     
  15. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Een obelix gemaakt vanmiddag!@

    hoop werk....lol

    [​IMG]

    Gelijk 1 van verkocht op storefront. Kon ook nog geen andere obelix vinden :p
     
  16. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Dat kan :) Voor 10.000 staat het logo op mijn Storefront.
     
  17. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Welke velgen zijn dat?
     
  18. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Hamann
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Langzaam begonnen aan me Compuware Vette. Op de PC een skin maken gaat veel makkelijker en sneller. :+


    [​IMG]

    [​IMG]
     
  20. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    ff een vraagjje
    hoe maken jullie al die logo's/plaatjes?
    Doe je dat allemaal uit je hoofd?
     

Deel Deze Pagina