Dragon Age: Origins

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja zo iets had ik ook al gelezen ...
    Denk ook dat ik gewoon voor de xbox ga ..
    Dit spel koop je trouwens ook niet voor de graphics ..
    Tenminste ik niet ! _O_

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Sorry, was vergeten erbij te vermelden dat ik voor de PC versie ben gegaan. Die is in ieder geval 40 euries (inclusief verzendkosten) bij gcshop.nl . Of de 360 daar ook zo goedkoop is weet ik niet. Check anders op budgetgaming.nl . Wil je nog goedkoper, dan is importeren een optie. Maar daar had ik deze keer geen zin in.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die bugs zitten in alle versies, het verschil tussen de 360 versie zit hem in de textures vs framerate. De PS3 heeft hogere resolutie textures dus ziet er scherper uit maar dit heeft als gevolg dat als de actie heviger word de framerate vaker en dieper wegzakt.

4. Ashavan

Ashavan Guest

xbox versie bij gcshop was 51euries met verzend kosten. Zit er op te wachten vandaar.

5. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik lees toch echt dat er in de PS3 versie meer bugs zitten, o.a. door spelers van die versie op Neogaf.

6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
  7. Dornbusch

Dornbusch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net mijn order status gechecked op gcshop.nl en er staat nu 'verzonden'!
    Ik heb de xbox versie besteld.
    Ik hoop dat hij morgen aankomt en anders zal hij wel donderdagochtend komen...

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmmm, grafisch is de 360 versie het minst volgens de review, maar de beelden zagen er nog prima uit volgens mij. Kan iemand met de 360 versie bevestigen dat de gfx ok zijn ?

Ik heb het even op een PC gespeeld in 1920x1200, maar dat was allemaal veels te klein en te priegelig. Ze hadden de ui beter moeten scalen imho. IN 1280 is het een stuk beter.

Ik twijfel nog steeds. Op de pc loop ik liever met WASD dan met de muis, dus dat gaat op een console met een pookje natuurlijk een stuk lekkerder.

Donderdag wil ik deze en divinity gaan halen, dus ik kan nog ff twijfelen en hier en daar wat user inputs op doen :)

EDIT:
    Wat info over de moeilijkheidsgraad op de PC. Normal schijnt al erg hardcore te zijn:

Laatst bewerkt: 3 nov 2009
  9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Ehh, dus je gaat je PC versie weer naar de shop brengen? Of leen je die dan van iemand anders. Buiten het lopen gaat veel met de muis juist onzettend snel, omdat je op de consoles door meerdere radials heen moet clicken. Verder zijn er maar ook een paar hotkeys mogelijk op de console versie (twee per character ofzo, dus max acht?)

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, ik wil graag wel de full experience, maar ook de laid back gaming ervaring van de 360. Ik begin toch te neigen naar de 360 versie. Maar ik ga denk ik ook Divinity eerst spelen, die lijkt me leuker. Maar ook daar twijfel ik over welke versie. Donderdag ga ik ze beide halen.

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan toch gewoon lopen d.mv. van je anologe stick met de 360? Je hoeft toch niet te klikken...:eek:?

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Moah, ik vind DA:eek: geen grafische hoogvlieger. 't Gaat me om de gameplay bij deze titel. Voor die laid back HD&surround gaming ervaring zet ik liever Uncharted 2 op de PS3 aan. ;)

Divinity 2 lijkt me ook leuk, maar daarvan heb ik weer geruchten gehoord dat die engeine weer niet lekker geoptimaliseerd is? Zou erg stotterend draaien enzo. Hoop dat het niet zo is, want het lijkt me een interessante titel.

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Doh, bedoelde natuurlijk het activeren van de abilities? :D

Tenminste zo werkt dat toch op de 360? Je hebt toch meerdere radial menu's over elkaar liggen met special abilities in de console versie? Ben benieuwd hoe de gamers die hem al hebben dat vinden werken. Laat je ervaring weten in deze topic!

EDIT:

Status "verzonden" bij gcshop, whoepie!

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    DA:eek: is grafisch ook geen hoogvlieger, maar ik wil ook geen xbox1 graphics. Risen heeft me wat dat betreft wel doen schrikken.

Wat Divinity betreft, op de PC draait die probleemloss. Ik zoek nog naar een goede 360 review/impressie ...

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Zifnap, kan je het a.u.b. bevestigen of je moet klikken met de analoge op de 360 of je gewoon rond kan lopen zoals in ToV?:eek:

Ik vind dat best belangrijk :mad:

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Je kunt gewoon met het pookje rondlopen. Daarom lijkt mij oa de 360 versie relaxter...

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Phew, gelukkig. Ik begon me al zorgen te maken.

GT Review:

[gt]58516[/gt]

18. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    met welk ras zijn jullie begonnen?
    ik begon eerst als human noble, maar vond dat een best gaar begin
    ben nu een danish elf en tis al gelijk stukken beter!

19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Casteless dwarf met een gruwelijke rode baard!! Bevalt tot nu toe erg goed.

Toch maar ff spoiler als het op mijn teammates aankomt :9

Speel nu met 4 man, mage (morrigan) templar (alistair) en me hond Zilla :D Hou echt van me hondje en hij zoekt ook steed spulletje enzo :+

20. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben als een Dwarf Noble begonnen. Speel als warrior en vind het verhaal echt HEEL erg tof. De cinematics en het verhaal dat die vertellen is nu al zo gaaf. Damn, wat tof :D Ben erg benieuwd naar de origins van de andere races enzo, maar wil ook met dit verhaal verder.... Dilemma :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina