DJ Hero

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 19 mei 2009.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vandaag eens op mijn gemak begonnen om overal 5 sterren te behalen, en ik heb toch een hoop top 50 scores neer weten te zetten. \o/
    Er zit ook nog ruimte voor verbetering, dus misschien kan dat top 25 worden. :p (al zullen die anderen zich uiteraard ook verbeteren)

    leuk om te zien waar je eerst moeite had met 3 sterren op Medium, je nu met gemak 5 sterren haalt op Hard.
     
  2. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Jep idd dat heb ik bij medium eerste dag haalde ik ong 2/3 sterren nu gewoon 5 sterren

    Heb nu bijna alle songs van medium op 5*

    Zeker toffe game :thumbs:
     
  3. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen dat 'ie aardig pittig is. Ga hem denk ik ook maar eerst compleet op medium halen. Raar dat me die spellen op hard altijd zo moeilijk afgaan. Ook guitar hero, met z'n pulloffs.. :p wel een best leuk spel verder, weer eens wat anders \o/
     
  4. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik moet zeggen dat ik door het vele spelen wel last heb gekregen van mijn schouder :9

    Verder ga ik vandaag een poging wagen om de 5* op hard achievement te halen.
    Nog 4 songs.
     
  5. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou lekker dan mijn turntable is kapot :mad: (alleen de guide button werkte nog, ook geprobeerd met andere batterijen maar ook niet) dus net even naar de FRS geweest en ze hebben een nieuwe voor me besteld komt donderdag binnen
     
  6. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat gebeurde plotseling?

    Ik heb trouwens erg moeite met die laatste 2 sets op medium 5 sterren en no go.

    Wel grappig dat ik die eerste set op mijn eerste dag ook enkel maar 2,3 of 4 sterren haalde :)
     
  7. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou ik speelde vanmiddag even maar de fader op het scherm bleef naar rechts staan (terwijl wel alles wel gewoon naar beneden kwam rollen) en de knoppen op de turntable bleven (ingedrukt staan op de TV) staan en de effectstyle button deed het ook niet alleen de guide button en de knoppen daar om heen deden het.

    Dus ik dacht eerst dat het aan de batterijen lag dus even nieuwe erin gedaan, maar nog niets dus even batterijen gekocht maar toen deed ie het nog niet
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2009
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Irritant dat die gitaar er ineens bijkomt bij die tracks, hoe vaak gebeurd dat?
    (zit pas bij de 1e setlist waar dat gebeurd)
     
  9. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Mijn turntable begint ook steeds meer kuren te vertonen, om de +/- 30 minuten raakt die de verbinding kwijt met de 360. Batterijen geven nog vier streepjes aan dus daar ligt het niet aan.

    't Is voorlopig nog geen serieus probleem maar voor online play en streaks is het wel behoorlijk irritant.
     
  10. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Er zijn 10 tracks waar dat zo is, ik denk 2 a 3 playlists.


    Nu nog 3 songs, Noisa, Rockit en Rihanna/The Killers.

    Zodra Rihanna door mijn speakers komt zuig ik gewoon in deze game, het nummer dat ik nog moet is niet moeilijk maar ik kan haar gewoon niet uitstaan.
    Noisa heb ik 4 sterren, Rockit net geen 5 en Rihanna ook bijna 5.
     
  11. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Hoe kan je eigenlijk de turntable uit doen, zonder dat je de batterijen er uit hoeft te halen?
     
  12. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    net zoals je controller,

    die ronde xbox knop ingedrukt houden en dan turn off controller
     
  13. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Nu alleen nog noisa op hard 5*, denk dat ik maar eerst even wat nummers op Expert ga spelen voordat ik weer een poging ga doen.

    Edit: Score: 409K, weet niet eens wat de 5* cut off is voor dat nummer.

    Edit 2: 429K :mad:

    Edit 3: Fuck yeah

    DJ Hero
    890 van 1000 [​IMG]
    48 van 50 prestaties (96%)

    [​IMG]
    Legendary Status
    Earn 5 stars in every mix on hard difficulty or above.
    80 [​IMG] (3-11-2009)

    Zonder rewind had ik em nooit gehaald, score 442K en een plaats in de top 100 :D
    Dat feedback stukje is zo sneaky, 3 verschillende ritmes met feedback dus je ritme gevoel
    is helemaal naar de knoppen maar ik heb em.....next is de 5* expert.

    Btw, de eerste in NL die 5* op hard heeft volgens Mygamercard
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2009
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Netjes! :)
    Ik hoop dat het mij ook gaat lukken.

    Over Expert heb ik hele grote twijfels, maar Hard is een leuke uitdaging.

    En er is niks mis met Rihanna joh! :mad:
    [yt]eEK-t_W-PiQ[/yt]
    [​IMG]
     
  15. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Zelf opgenomen?
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja. Ben inmiddels wel alweer wat beter geworden. :+ Mis daar een hoop onnodige noten.
     
  17. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik vindt het best netjes! Zelf doe ik nog op medium, en dat gaat redelijk. Heb ook nog maar iets van 2 uur in het spel gestopt. Soms gaat het allemaal wel lomp snel...
     
  18. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Echt, ik word gek van die 300 note streak achievement op expert. Ik krijg het maar niet voor elkaar. Ik ben er nu al drie dagen mee bezig inmiddels.

    Volgens iedereen moet ik Masta Ace/Jean Knight remix hebben, want die schijnt zo makkelijk te zijn, dat je het bijna met je ogen dicht moet kunnen bij wijze van. Ik ga elke keer bij dat scratchen fout. Ik doe precies wat het spel zegt, ik ga mee op het ritme, ik ga de juiste kanten op, maar telkens ga ik wel ergens fout midden in een scratch.

    Iemand tips? Of is m'n controller nu echt mol? Hij begint steeds vaker extra noten aan te slaan. Daarstraks zelfs 8 keer achter elkaar, alle 3 de kleuren worden aangeslagen terwijl ik alleen blauw indruk.... =(
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2009
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Probeer eens een van die eerste 3/4 mixes. Volgens mij had ik het daar behaald (sorry, weet niet meer precies welke :+; iig niet die van Queen)
     
  20. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel ruk, al die verhalen over een gare turntable....

    Respect voor wie em 5 sterren op hard uitspeeld. Ik red dat never niet. Maar speel dan ook voor de lol. Racegames en voetbal speel ik hardcore :)
     

Deel Deze Pagina