Damn jullie hebben echt een slechte argumentatie. De source engine is opgepoetst en ziet er beter uit dan ooit. Volgens mij vergelijken jullie alles met uncharted 2, die er ontzettend mooi uitziet. En waar geen enkel spel, grafisch tegen op kan. Left 4 dead 2 heeft gewoon mooie graphics, en als je 1 al vond gaan, vind je deze nog mooier. Want de framerate draait soepel, en het heeft genoeg textures.
Het ziet er gewoon vet uit dat zombies niet spontaan exploderen met een pipebom, maar echt in de lucht vliegen
. En damn die wapens zijn gruwelijk. Ben echt benieuwd naar de 50 cal. machine gun. Als je halo odst mooi vond, dan is dit spel absoluut mooier.
En damn de ai is slim. Lig je down? Dan gaat de ai meteen achter een andere surviver aan. En ik had al moeite met wat vrienden op Expert. Vooral dat tweede level. Alhoewel realism mode echt super word!!!! Geen leven na de dood, je ziet je teammaten niet in een gekleurde waas, dus communiceren is extra belangrijk. Want als er een hunter boven op je ziet, dan word dit niet weergeven.
Dit word echt de ultieme game, en bied genoeg vernieuwing t.o.v. het eerste deel. En enkel en alleen 2 campaigns bevatten licht. Waarvan deze naarmate je vordert donkerder word. Ook de finals zijn lastiger. Dit keer moet je een parcours afleggen naar je rescue vehicle.
Volgens mij spelen jullie met lag, want dan ziet het er idd niet uit.
Klik om te vergroten...