[XOne] Left 4 Dead 2

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 1 jun 2009.

1. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo snel op je teentjes getrapt...

Heb de demo net ff gedaan, ziet er vet uit, weet niet of hij de volle mep waard is...

2. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb lak aan de toetsweek en ben al volop bezig met dit te spelen. Nu heb ik nog geen spijt misschien als ik mijn cijfers terug krijg. Dan maar wat meer mijn best doen op mijn examen.:9

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    demo is laggy :{

4. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zet hem op local server, dan heb je dat probleem niemeer.

5. Special infected is inderdaad slimmer lol.
    Charger gaf me effe een harde map toen ik naar een safehouse rende en smeet me effe 3 min voluit lol!
    Jockey ook een grappig kereltje het lijkt wel alsof hij iemand raped

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Vond het maar weinig Left4Dead, had eerder een soort arcade shootert van 10 jaar geleden feel erbij.

De AI deed het zeker stukken beter deze keer maar zelfs in m'n uppie vond ik Expert echt een lachertje, ben er twee keer echt doorheen geracet alsof het easy was hopelijk schroeven ze de moelijkheidsgraad nog wel ff op wat dit gaat nergens over.

Grootste teleurstelling was toch zeker de saaie chars en dat het fakkin overdag is, een of ander wappie western muziekje en het shcieten gewoon niet lekker aanvoelde. Bij alles hebben ze de plank echt volledig mis geslagen en dat maakte L4D1 juist zo goed.

Leuk die nieuwe infected en guns maar als ze alles wat L4D zo goed maakte verneuken dan houd je weinig over.

7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Helemaal eens met Sokkie.
    Dit is gewoon keihard L4D 1.5

8. TruthLies

TruthLies Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lagde onwijs bij ons, meer mensen hier last van?

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    1ste keer wel. Daarna had ik geen lagg meer.

Ben erg positief. Ze hoefde voor mij ook niet veel te veranderen. Het belangrijkste was dat er meer/extra maps kwamen. Uiteindelijk wel jammer dat je er weer een hoop geld voor moet neerleggen.

Zal deze game toch wel aanschaffen.

10. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zet hem dan op local server. Dan heb je minstens 3 strepen connectie.

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ach het is meer van hetzelfde enzo maar dit zijn dingen die we al hadden kunnen verwachten. De overdag levels zullen een leuke afwisseling zijn en voor een euro of 34 krijg ik het 2 weken na de release binnen (gamehubs) en dat heb ik er wel voor over ;)

12. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    gast dan heb jij waarschijnlijk de laatste tijd geen nieuwe games gespeeld..tuurlijk draait het op de gamplay , maar ik vind dit echt niet meer dat een upgrade dan een nieuwe game , en die game draait gvd nog op de source engine , hoe oud is die onderhanden wel niet , jaartje of 5 ofzo ?

en koelkast tv ? heb toevallig een 42" full hd plasma ,vond t eigenlijk niet nodig om te zeggen ,maar dan moet je me niet uitlokken.

Maar ik vind het gewoon te ondermaats. Als ze dan nog met wat echte vernieuwde dingen hadden gekomen dan had ik het nog een beetje kunnen begrijpen.

13. loeno

loeno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij uitleggen over die Engine's? Ik hoorde dat bij GTA ook al over de RAGE-Engine?

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Precies. Speel je eerst Uncharted 2 en dan dit spel. Het verschil is gigantisch. Toen Half Life 2 uitkwam was het een mooi spel, maar nu zie je toch wel dat de engine aan vernieuwing toe is. De demo speel je ook in daglicht en het ziet er inderdaad erg verouderd uit.

15. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn jullie hebben echt een slechte argumentatie. De source engine is opgepoetst en ziet er beter uit dan ooit. Volgens mij vergelijken jullie alles met uncharted 2, die er ontzettend mooi uitziet. En waar geen enkel spel, grafisch tegen op kan. Left 4 dead 2 heeft gewoon mooie graphics, en als je 1 al vond gaan, vind je deze nog mooier. Want de framerate draait soepel, en het heeft genoeg textures.

Het ziet er gewoon vet uit dat zombies niet spontaan exploderen met een pipebom, maar echt in de lucht vliegen:D. En damn die wapens zijn gruwelijk. Ben echt benieuwd naar de 50 cal. machine gun. Als je halo odst mooi vond, dan is dit spel absoluut mooier.

En damn de ai is slim. Lig je down? Dan gaat de ai meteen achter een andere surviver aan. En ik had al moeite met wat vrienden op Expert. Vooral dat tweede level. Alhoewel realism mode echt super word!!!! Geen leven na de dood, je ziet je teammaten niet in een gekleurde waas, dus communiceren is extra belangrijk. Want als er een hunter boven op je ziet, dan word dit niet weergeven.

Dit word echt de ultieme game, en bied genoeg vernieuwing t.o.v. het eerste deel. En enkel en alleen 2 campaigns bevatten licht. Waarvan deze naarmate je vordert donkerder word. Ook de finals zijn lastiger. Dit keer moet je een parcours afleggen naar je rescue vehicle.

Volgens mij spelen jullie met lag, want dan ziet het er idd niet uit.

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Of je doet ff niet alsof je 8 jaar bent. Iedereen kan toch gewoon z'n mening hebben? Dat jij zo'n ongeloofelijke fanboy bent betekent niet meteen dat wij ook liggen te fappen bij de eerste L4D gedachtens.

17. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik ben de left 4 dead fanboy en kan niet wachten totdat hij binnen is. :D

18. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou.. leuk voor een expansie dit, maar om hier nou 50-60 euro voor neer te leggen?
    Het ziet er allemaal net wat gelikter uit, maar ik vindt deze engine onderhand wel echt ouderwets worden.

Mischien dat ik hem haal zodra hij 30 is.. eerder niet.

Laatst bewerkt: 4 nov 2009
  19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Heb je nou al's Zombie Genocidest dan, amateur? :+

Maar ik ga hem ook wel ergens halen waarschijnlijk er valt weinig te co-oppen verder rond die tijd en geen van m'n vrienden kan competatieve games zoals MW2 spelen... Dus mogen wij ze weer leuk door de levels heen dragen zoals in deel 1 :lol:

20. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    goed, hij oogt op het eerste gezicht wel grappig. Levels overdag vind ik om een , een of andere reden plezierig spelen. Het heeft een beetje een miami vice gehalte over zich. Dit doet echter er vrij weinig aan af dat de indruk me niet kon ontgaan dat het eigenlijk hetzelfde spel is als Left for dead 1. Sure , er zijn nieuwe wapens , de vijanden zijn ietwat opgepoetst, er zijn wat vijanden bijgekomen. Al met al is het wel een beter en vooral grappiger spel dan left for dead 1 van wat ik gezien heb en naar mijn persoonlijke mening. ik zou het spel niet zo snel een update willen noemen omdat het toch wel een vrij duidelijke verbetering is maar aan de andere kant. Het is ook niet echt een totaal nieuw spel. misschien zijn wij als gamers wel teveel verwend met goede sequels zodat we alles aan die maatstaven van die andere topgames gaan toetsen. Ik durf te betwijfelen of Left for dead zou werken met de graphics van uncharted 2. Texture rendering, basic shaders moeten allemaal gerezzed worden en dat zou nogal wat van je xbox vergen als elke zombie aan al die eisen moet voldoen.

Deel Deze Pagina