1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sniper clan zoekt specific spelers

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door TheEliteMarksMen, 21 jun 2009.

  1. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus? M16 blijft M16...
     
  2. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Totaal niet te vergelijken. Heb jij ooit de gameplay van de één naast de ander gelegd? Op de PC gaat alles véél sneller. Daarnaast spelen de topclans voor de 360 wel degelijk met een M16. Beetje onzin om het met elkaar te gaan vergelijken dus. ;)
     
  3. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf ook op hoog niveau BF2 gespeeld op de pc, en moet natuurlijk toegeven dat het spelen met een muis veel fijner is, maar om nou te zeggen dat het onmogelijk is om met een Ak van een M16 te winnen?
     
  4. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is met geen enkel wapen onmogelijk, maar of het verstandig is, is een ander verhaal. Topclans spelen nou eenmaal met een M16, gewoon omdat dit het beste wapen is, je moet nog altijd goed willen zijn, wil je met een M16 van een andere M16 winnen.. Noob vind ik het zeker niet, omdat je zelf al aangeeft, het niet onmogelijk is met een Ak van een M16 te winnen.
     
  5. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ben ik ook niet degene die zegt dat M16 noob isO-). Maarja, persoonlijk vind ik het leuker om met een stock Ak te spelen, dan met een M16 + Red Dot. Maarrr, ik zal wel stoppen in deze discussie, want we gaan weer lekker off-topic
     
  6. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Je beredenaties zijn weer redicuul. Onderbouw het eens. Wrm is een m16 noob? Ik heb nog nooit van jouw gehoord, dus jij bent naar mijn mening een noob. Je vind snipen dope, wat helaas niet zo veel voorstelt op cod4 daarom vermeld ik cod2 waar het snipen groots was. Maar aangezien je cod2 niet gespeeld heb ( of niet opgelet heb omdat je met niet zo goede jongentjes speelde) begreep je me niet. Ik vind een p90 idd voor idioten, maar om daar nou ernaast een m16 te vermelden is dom. Voeg me maar toe, gt: Brutal1tYz maar ga er maar neit van uit dat ik met m16 speel maar voornamelijk met ak. - xx
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2009
  7. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, op pc is promod. Dus heeel anders maar dat wist ie niet....
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iedere game heeft een wapen waar iedereen mee kan spelen. In CoD4 is dat de M16. Ik zeg dus niet dat het wapen slecht is. Ik zeg dat het voor noobs is oftewel je hebt er weinig skill voor nodig. Ik speel bijna iedere online shooter als sniper. Waarom weet ik niet. Als ik een ander wapen gebruik in CoD4 is dat de AK. IMO nog steeds het beste wapen als je er mee om weet te gaan.
     
  9. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wist ik wel, want ik houd de CoD scene in de gaten, dus ga nou niet poep praten
     
  10. VerteX FresH

    VerteX FresH Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb toevallig wel , ik speelde Cod2 op de PC op een redelijk hoog niveau met o.a jongens van Tek-9 , En heb ze nog een tijd lang gevolgd op Cod4 op de PC, dus ik heb een goed beeld van hoe deze jongens spelen.
    Natuurlijk gaat alles veel sneller op de pc en is het handiger om dan met een submachinegun te spelen omdat er bijna alleen gerusht wordt , dat is dan ook de reden dat die teams met een ak74u spelen daar heb je gelijk in maar op de xbox360 is Cod4 toch heel anders dan op de PC, Voor de xbox360 is de M16 een perfect wapen voor in Clanmatches omdat het toch wat trager is en in mijn mening meer tactisch gedacht wordt , maar dat is mijn mening.:thumbs:

    En Bruty als je nog x Cod2 wil spelen hoork het wel;) Maar dan Snipe only haha:p
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2009
  11. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik reageerde op orange dus niet op jou. Maar wrm praat ik poep? Beredeneer eens wat van je meningen, of kan je dit niet omdat je te onintelligent bent?
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2009
  12. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    lol de 'scene':lol:
     
  13. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Brutal1tyz hou je mond :) weetje wie ik ben:$ HEF
     
  14. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, er is hier nog geen mod geweest. Ze laten jullie blijkbaar even discussiëren, maar verpest het dan niet.. Respecteer elkaars mening, onderbouw je argumenten, en blijf wel een beetje ontopic! Nergens voor nodig om elkaar weer te gaan beledigen.
     
  15. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat je poep praatte omdat je zei dat ik niet wist dat er een promod is op de PC. En te onintelligent? Denk het niet hè, 4 gymnasium en alleen maar 7/8 zonder veel te leren_0/
     
  16. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Owjee een jongentje van 15/16 die zichzelf slim vindt omdat ie in het 4de zit waar het niveau redicuul is maar er evengoed nog in slaagt mijn woorden verkeerd te interpreteren. Ik doe zelf 6vwo vriend ;) xx

    Nee, ik ken jou niet. Of ik wil je niet leren kennen.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2009
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    6 vwo en je spelling blijft zuigen. En je denkt dat als je 2 jaar ouder bent, je gelijk al zoveel scheelt in leeftijd dat je me met het denigerende woord ''jongetje'' aanspreekt?

    Ik stop deze discussie maar, heb geen zin in een OW

    -xxx-
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nou mensen, ik zit op de universiteit en ik vind jullie gedrag zuigen. Dus mondje houden tegen en over elkaar en hou het gezellig.

    /Mod Daarnaast is het ridicuul en niet redicuul en slaat het woord als een tang op een varken in deze context....waar gaat het heen -_- ~Kevf
     
  19. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    He's back..|:-


    :cool:
     
  20. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Weet je wel waar je over praat? Je laat met je comments echt zien hoe weinig verstand je van CoD hebt.

    Sinds wanneer kunnen we CoD PC vergelijken met CoD Xbox? Pro clans spelen promod waar alles is aangepast, dus ook de wapens. Wat jij zegt bewijst enkel dat je nul verstand hebt over hetgeen waarover je praat.
     

Deel Deze Pagina