Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lijpe Mocro, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg niet dat het onmogelijk is maar schat de kans wel heel erg klein in. Sowieso is Modern Warfare 2 een véél grotere release dus zullen ze ook wel voorzichtiger zijn.
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dus laten we het hier maar hebben over MW2 en niet over waar je hem gaat kopen of wilt kopen of welke actie er is :emo:

    Heb ik tenminste ook nog wat leuks te lezen..

    Welke game mode geeft nou trouwens de meeste exp?
     
  3. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Zaterdag zal ik wat rondbellen en anders dinsdag ;).
     
  4. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Omg, bij die voetbalgames viel het me niet zo op, want daarin ben ik toch niet geintresseerd, maar het is inderdaad ontzettend vervelend als iedereen lult over waar die hem wel niet gaat proberen te krijgen.

    Heb het alsjeblieft gewoon even over de game en post nog eens wat van die mooie multiplayer montages enzo die downloaders reviewers, die de game al hebben, hebben gemaakt!
     
  5. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd het is altijd het proberen waard. Hoe sneller hoe beter, en als ze geen verstand van games hebben is de kans groot dat je hem eerder meekrijgt.

    Ik kan echt niet wachten! Heb het al even online mogen spelen bij iemand, en het is fantastisch!
     
  6. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Gezeur? Ik zeg gewoon dat als hij er zaterdag nog niet is dat ik hem dan dinsdag bij de Media Markt koop.

    Wat jij doet, dat is zeuren.. Mieren neukerij hier af en toe op het forum.
     
  7. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik had het niet specifiek over jou.. ik heb het over dit:


    Dit interesseert niemand..
     
  8. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoorde dat je dit spel ook in Third person kan spelen, heeft iemand hier beelden van?
    En kun je dan in een multiplayer match spelen tegen andere mensen die First person spelen?

    Ik word namelijk kotsmisselijk van First person shooters!
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Boeiend allemaal. Het is nog een week voordat het spel uitkomt, winkels verkopen hem voorlopig nog niet en dat is pas over een paar dagen. Dus kunnen we nu weer over het spel zelf praten? De discussie is inmiddels al weer een paar pagina's zoek. Mocht je willen weten waar hij al te koop is dan kan je zelf op onderzoek gaan, één belletje naar de desbetreffende winkel en je weet het antwoord. Voorlopig is een dergelijke discussie totaal nog niet relevant aangezien de release nog te ver weg is. Dus nu weer ontopic :)
     
  10. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    http://www.youtube.com/watch?v=1_fssyLuUAY

    Dit is alleen volgens mij met een bepaalde game mode (MP) maar niet in elke mode.
     
  11. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
  12. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap jullie punt niet. Het gaat over call of duty mw 2, wanneer hij uit zal zijn. En omdat jullie het over de multiplayer willen hebben, moet het maar daar over gaan?

    En waarom moeten we er zelf achter komen? Dan kunnen we dit topic net zo goed verwijderen, omdat je alles af kunt lezen op google.

    Ik ga hem in ieder geval kopen, ook al lijkt hij mij meer van hetzelfde.
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee, het moet over het SPEL ZELF gaan.
    En niet over de onzin van: ''waar ga jij het spel gaat kopen'', like we give a fuck.
    Over een paar dagen komt het topic ''MW2 al gespot'' en daar kunnen al die nutteloze posts in. Waarom je er zelf achter moet komen lijkt me nu logisch |:-
     
  14. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
  16. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Vond ik ook, ik keek trouwens gewoon op HD. Maarja zolang de gameplay maar goed en een beetje vernieuwend is!
     
  17. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Bloody 'ell, we just got our arses kicked.

    8)
     
  18. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nu wel eens iemand MW2 spelen die echt eruit haalt wat erin zit. Ik vindt ze tot nu toe nog allemaal een beetje... n00bs (ik heb wel een hekel aan dat woord:+). Ik had op een paar momenten al lang die M240 gepakt.
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Denk eraan om mijn Hardened Edition te cancelen puur omdat ik zeker weet dat ie eerder verkocht gaat worden. Twijfel twijfel...

    Om on-topic te blijven:

    WA20000 Gameplay

    [yt]VZ2rWYYaqAg[/yt]

    Wat een UltraNoob sniper. Lijkt wel een assault rifle zonder muzzleclimb met een sniper scope. Stop het er gewoon niet in damn...
     
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    vernieuwend zou het zeker niet zijn , het is meer van hetzelfde zoals al is gebleken.. en dat is voor de trouwe fans geen slecht ding
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina