[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 11]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ferron, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verschil van een bioscoopkaartje en een dvd is dat je betaald om naar de bios te gaan, de bios heeft dus ook recht op een deel van het geld. Als je hem thuis kijkt dan is die in principe gratis.

    Maar het gaat hier niet om geld. Als ik een film goed vind ga ik uit respect en voor mezelf natuurlijk naar de bios.
    Aangezien ik niet zo snel iemand kan vinden die een Docu wil kijken in de bios kan ik hem net zo goed thuis kijken. Maar ik vind dat het downloaden dan ook gewoon kan en al helemaal omdat over wie het gaat overleden is op een rare manier.

    Als ik alle films die ik heb gezien in de bios moet gaan kijken, dan kost dat simpelweg teveel tijd en geld. Je kan wachten op de dvd, maar dat duurt erg lang. De film industrie is ook niet echt in gevaar vanwege het downloaden. Zolang er acteurs zijn die 20 miljoen per film krijgen ga ik er ook niet wakker van liggen.


    Ontopic: Net Into the wild gezien
    De film heeft echt een verhaal, een waargebeurd verhaal. Dat moet je maar net liggen denk ik zo. Apart einde en je krijgt er niet echt een goed gevoel van. Beetje zonde van mijn zaterdag avond, maar er waren toch geen plannen. Film: 7/10
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2009
  2. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Coffee & Cigarettes

    Een zwart-witfilm met 11 verschillende korte verhalen waarin mensen aan een tafel zitten terwijl ze koffie drinken en sigaretten roken.

    Dat is het plot. Klinkt suf misschien, maar het is niet. 't Blijft boeiend en de teksten zijn erg goed en het grappig. En oh, er zitten ook wat bekende mensen in die zichzelf spelen (Iggy Pop, Tom Waits, Bill Murray, en die twee van the white stripes). :) Aanrader.

     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Orphan
    Toffe thriller, in de omschrijvingen komt hij vaak ook naar voren als een horror maar ik vind niet dat daar sprake van is. Het gaat over een gezin dat een kindje uit een weeshuis haalt, uiteindelijk blijkt dat kind een enorme bitch te zijn waardoor de hele huishouding ontregelt raakt. Af en toe zijn er wat lichte gore momenten maar niets wat eventueel ten koste zou gaan van de film (op misschien één scene na die toch wel redelijk nasty is). De opbouw is goed, op bepaalde punten misschien net iets te lang en de plotwending aan het einde is ook aardig. Nette film en op wat langdradige momenten na heb ik er weinig over op te merken.

    7.5/10
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  5. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, nee, dat is het niet. Ik ben denk ik echt niet bang om kritiek te krijgen, aangezien ik die al wel genoeg heb gehad naar aanleiding van een aantal cijfers (6.5 voor Snatch). Mijn mening hinkte gewoon erg tegen twee gedachtes aan, het was een erg vermakelijke film, maar in feite niet heel bijzonder qua verhaal. Maar goed, al met al zeker een film die je op een avondje met wat vrienden kan checken.
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Afgelopen zaterdag naar This is it geweest met mijn broer en vrienden. Waaronder net als ik twee echt MJ die hard fans. Gewoon fantastisch om dan MJ op een groot scherm te zien. Gewoon de allerlaatste beelden zeg maar.

    Het is vrij duidelijk dat die man gewoon 100% klaar er voor was, zelfs wij fans stonden echt verbaasd te kijken hoe die gozer volop live stond te zingen en al die moves deed, dit hadden we nooit verwacht. Prachtig gewoon. En dan al die nieuwe dingen, zoals een mini film voor Smooth Criminal, Thriller,Earth Song. Ipv gewoon Michael die de nummers doet en that's it...(zoals bij HIStory tour een beetje) perfectioneren ze die performances gewoon met nieuwe mini-films en projecten, vernieuwing dus.

    Dit was voor mij ook een duidelijk teken dat dit niet simpelweg 50 shows waren om even lekker snel geld te verdienen om schulden te betalen. Want dan kun je ook gewoon de nummers doen en klaar...nee, hier is zoveel liefde,tijd en geld ingegaan. Plus het feit dat Kenny Ortega gezegd heeft dat hij en Michael al twee jaar bezig waren met het project, alleen wisten ze nog niet hoe ze het precies gingen doen.

    De doc liet ook goed zien dat hij de baas daar was, hij wist precies wat hij wilde en liet iedereen ook zien hoe het moest, maar altijd met respect en kalmte. Duidelijk werd ook weer dat het ECHT een perfectionist was.
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Weet niet of deze film al voorbij is gekomen, maar ben deze trailer zojuist tegen gekomen als een ad:


    De film heeft alvast een goede cast, nu alleen nog de vraag of de film ook zo goed gaat zijn als de trailer :+.

    En nieuwe trailer Prince of Persa:

    EDIT: De IGN player heeft weeral zijn kuren. Hier kan je de trailer checken.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik vind die trailer van Prince Of Persia best vet. Sowieso zit het met Disney meestal wel goed. Visueel ziet het er iig strak uit met die shot van bijvoorbeeld het koninkrijk. _O_
     
  10. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Wat denken mensen hier van 2012? Ik zag laatst een trailertje op tv en ik werd compleet weggeblazen _O_ Waarschijnlijk weer een verhaal van 0,0, maar die special effects!

    Echt zo'n film die je in IMAX wil zien. :)

    [yt]Hz86TsGx3fc[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2009
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    @Pegas: Daarnet was het een Prince of Persia filmtrailer, nu is het iets over games? :eek:
     
  12. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    gister Watchmen gekeken, duurde erg lang (2,5 uur) niet echt mijn genre (SF: superhelden) maar toch wel een aardige film. Had niet verwacht dat ik hem helemaal af zou kijken in 1x
    eigenlijk zou ik hem nog een keer moeten kijken want er zat best een goed verhaal in, wat me in eerste keer nog niet helemaal duidelijk werd (zat ook niet 100% geconcentreerd die film te volgen :9 )
    weet niet wie van jullie hem heeft gezien?
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik en ik vond Watchmen fantastisch. Daarbij moet ik de nuance geven dat ik Watchmen geweldig vind en niet zozeer de film. De film is traag en lang. Het is een aardige film, maar laat wel duidelijk zien dat Watchmen te groot is voor 2,5 uur op het witte doek. Achteraf ging ik me inlezen op bijv. Wikipedia en toen kwam ik er pas echt achter hoe geniaal die comic is! Het verhaal is geweldig en dat de muziek het thema van een hoofdstuk bepaalt, spreekt mij erg aan.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hebbie de comic ook gelezen? Echt een aanrader. Ook al hou je niet zo van stripboeken, het is toch wel een stukje literatuur. Best diep!
     
  15. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Gewoon de DC versie kijken ;)
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De embed was inderdaad over games vreemd genoeg, maar de link die er onder staat zou gewoon naar de PoP trailer moeten gaan :eek:.
     
  17. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb afgelopen zaterdag Van Helsing gezien en die vind ik ubervet :D

    En Dracula is sexy! 8)

    Ooooooo Gabriel?
    I want my life back, and perhaps... my ring!
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Net UP gezien. Wat een mooie film!

    Het verhaal heeft me op meerdere punten echt ontroerd en doen glimlachen. :) Het verhaal is mooi en speels. De film is geschikt voor jong en oud, als 35-jarige ouder kan je er met je kinderen naar toe en er beide heel andere dingen uit halen. Misschien was het begin van de film wel het mooiste, maar de gehele film laat een geweldige indruk op me achter. Wat een topwerk levert PIXAR weer.

    Ook leuk waren de knipoogjes naar andere films. "Run Kevin Run!" Ook was er een duidelijke verwijzing naar Star Wars met "Grey Leader Standing By. Brown Leader Standing By." en er was ook een moment in de film dat me aan King Kong deed denken.

    Al met een al een erg leuke film, die ik beter en leuker vind dan WALL-E. PIXAR kan echt kwaliteit blijven leveren, super.
     
  19. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Coraline



    Zeer mooie animatiestijl, goed verhaal, beetje standaard wel maar met een eigen twist. Ik vond hem wel vermakelijk, en het bleef op zich ook wel boeien, maar ja, meer ook niet eigenlijk. In ieder geval verfrissend tussen alle happy-joy-joy animatiefilms, deze film laat zien dat het ook anders kan. [3,5/5]
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Lilja 4-ever gezien. Deprimerende film over een Russisch meisje dat in een uitzichtloze situatie terecht komt door een verrotte maatschappij en een omgeving vol van misbruikers.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina