Het verschil van een bioscoopkaartje en een dvd is dat je betaald om naar de bios te gaan, de bios heeft dus ook recht op een deel van het geld. Als je hem thuis kijkt dan is die in principe gratis.
Maar het gaat hier niet om geld. Als ik een film goed vind ga ik uit respect en voor mezelf natuurlijk naar de bios.
Aangezien ik niet zo snel iemand kan vinden die een Docu wil kijken in de bios kan ik hem net zo goed thuis kijken. Maar ik vind dat het downloaden dan ook gewoon kan en al helemaal omdat over wie het gaat overleden is op een rare manier.
Als ik alle films die ik heb gezien in de bios moet gaan kijken, dan kost dat simpelweg teveel tijd en geld. Je kan wachten op de dvd, maar dat duurt erg lang. De film industrie is ook niet echt in gevaar vanwege het downloaden. Zolang er acteurs zijn die 20 miljoen per film krijgen ga ik er ook niet wakker van liggen.
Ontopic: Net Into the wild gezien
De film heeft echt een verhaal, een waargebeurd verhaal. Dat moet je maar net liggen denk ik zo. Apart einde en je krijgt er niet echt een goed gevoel van. Beetje zonde van mijn zaterdag avond, maar er waren toch geen plannen. Film: 7/10
Laatst bewerkt: 31 okt 2009