DJ Hero

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 19 mei 2009.

  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik vind wel dat de stap van medium naar hard veel vlotter gaat hier dan bij GH.. en dat is zeker een pluspunt! Hier heb je tenminste niet het gevoel dat hard & expert enkel voor de lucky few geeks is weggelegd.
     
  2. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Lol, wacht maar totdat je de stap van hard naar expert maakt.

    Dat is dus de GH stap van medium naar hard, het gaat niet alleen sneller maar alle lange scratches zijn gerichter geworden (dus echt boven, beneden, boven, boven, beneden met zo'n pijl) en je krijgt echt veel crossfade spikes. Als je matig bent in beide dan is expert echt lastig, ik heb ook nog moeite met veel nummers op Expert (wel de helft van de nummers al op 5* maar de scores zijn slechter dan op hard die ik dan wel weer bijna kan FC'en).

    Ik hoop ooit dit spel op 1000 te hebben, ga dit weekend even DJ vs DJ doen bij een maat en dan is het zweten voor expert.
     
  3. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Als ik over de 800G haal voor deze game vind ik het prima! Dat is al meer dan bij menig Guitar Hero spel. Nog steeds die 300 notes niet! Grrrr! :+
     
  4. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb net DJ hero ook maar gehaald na alle positieve verhalen die ik er over heb gehoord...en heb net alleen nog maar de tutorial gespeeld. En ik moet zeggen...het werkt perfect! Echt geniaal! _O_

    Heb erg veel zin om dit goed onder de knie te krijgen!
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2009
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hah geef je gelijk, had enkel de 3 songs van scratchin' the surface nog maar geprobeerd op Expert toen, en daarvan gingen er 2x 5* en 1 perfect vandaar dat ik dacht dat expert niet zo heel veel voorstelde. Tot ik de andere setlists probeerde, ahum dat is een heel ander verhaal...
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Iemand anders nog problemen met de leaderboards? =( Ik wilde net even wat nieuwe scores van me checken, maar ze zijn niet geupdate.

    Ze staan in mijn lijst goed (zodra ik 'Individual Mix' heb gekozen), maar als ik het nummer selecteer staat mijn oude score er nog. Normaal gesproken wordt het direct geupdate.

    Had net het gevoel dat het best redelijk ging. :'-(
     
  7. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb hem op de Playstation 3, en heb geen problemen met de scores. Wat ik wel heb met de turntable is een slechte grip op de knoppen op het draaigedeelte... De buitenste knop/ring gaat goed, maar de binnenste is behoorlijk irritant, meer mensen die dit hebben?
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    De blauwe knop ja, best lastig scratchen af en toe. Vooral als je dan tijdens de scratch ook nog van lane moet wisselen en een andere knop (rood) moet indrukken kort daarna.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Na een tijdje valt dat best mee. Het is iig belangrijk dat je je duim op de zijkant van de turntable houdt tijdens het scratchen met de blauwe. Maakt het veel fijner (weet niet of dat tijdens de tut gezegd werd?)



    :emo:
    Het is duidelijk dat ze DJ Hero proberen af te kraken, maar zelf durven ze niet eens wat gameplay te laten zien.
    Die lutser op het einde ook... Heeft geen idee waar ie het over heeft.

    En ze kunnen wel doorlullen over authenticiteit, maar ik heb liever de stijl/functies van de DJH turntable dan dat ik de hele tijd op die knoppen zit te drukken.

    In dit filmpje zit wat gameplay
    [yt]-ZTxd7Twnbw[/yt]
    Ziet eruit alsof het niet lekker speelt. Die controller is lelijk. De titel is stom. Grafische stijl staat me niet aan. Ze zijn arrogant.

    Wordt een kutgame. :+
     
  10. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    En de muziek is kut. Alleen maar hiphop :+
     
  11. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Duhhh, ik ben zelf geen fan van hiphop maar de manier waarop je moet DJ-en in beide games is gewoon hiphop. Dus eigenlijk hebben ze gelijk dat er meer hiphop in zit.
    DJ Hero ook. Iedereen jankt om meer dance/trance/house maar zo DJ je niet eens die stijlen.
    Ben zelf DJ en zie al 100en berichten hier van mensen die er niet eens verstand van hebben en de game de hemel in prijzen.
    Het komt nog niet eens een beetje in de buurt van echt DJ-en.
    En iedereen zegt wel van ja je moet die 2 platen in elkaar mixen.
    Ehhh hallo? Het is al voorgemixed? Wat valt er dan nog te mixen?

    Het idee is leuk, maar de uitwerking is super slecht.
    Heb de game nu een week, maar gaat snel de deur uit. Jeeej hele tijd dezelfde voorgemixede shit spelen.
    Is niks DJ aan.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dit was allemaal al ver voor de release bekend, dus misschien was het gewoon slimmer geweest als je de game niet had gekocht?

    Who gives a fuck. Dj-en gaat voor de meeste mensen om het 'scratchen' Dat doe je in de game, dat willen de mensen, dat wil ik.

    Ik geef er totaal niks om dat het niet lijkt op echte DJ-en. Als ik dat wilde zou ik wel een echte draaitafel kopen.
    Als je dacht dat deze game er echt op leek... Tsja... 8) Het is een game! Het geeft een kleine leuke impressie van wat een DJ doet. Het gaat om het plezier. Leuke nummers naspelen, en een klein beetje het gevoel krijgen dat je een DJ bent.

    Je gehele post laat alleen maar zien dat je totaal geen idee had wat je kocht.
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat Dulle zei.

    Als je wilt DJ'en koop een DJ set.
    Wil je gitaar spelen koop een gitaar.

    Het is een stuk plastic (van goede kwaliteit) met wat knopjes erop. Hallo??????
     
  14. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    ga huilen gozer krijg je een liga koek! |:-
    [​IMG]

    deze game is gewoon VET!
     
  15. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    @ S0kkie

    Heb je wel eens guitar hero gespeeld? Als je echt gitaar speelt dan weet je dat wat je met guitar hero doet nogal nep is. Het enigste is dat je een plastic gitaar hebt die je vasthoud zoals een echte gitaar en dezelfde bewegingen maakt (eigenlijk nog niet eens maargoed). De feeling is hetzelfde, het is leuk om te doen en verslavend. Datzelfde geld ook voor het drumstel van rockband/guitar hero 4 en 5. Je doet drummen maar als je zelf echt drumt weet je dat je maar wat dom met stokjes aan het slaan bent.

    Ditzelfde geld ook voor DJ Hero. Je doet maar wat met een namaak tafeltje, met een schuifje en een draaiknopje en je kan wat scratchen. Een echte dj zal hier de lol niet goed van inzien. Maar ik als niet DJ vind het harstikke leuk!

    Heb de game vandaag binnen gekregen en er inmiddels 2 uur opzitten en ik vind het vet! Weet niet hoelang die nummers leuk blijven (achja guitar hero daar doe je de nummers ook zo vaak) maar ik vermaak me hier voorlopig nog wel mee.
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat een 'echte' DJ het zeker leuk kan vinden.
    Het is gewoon verschillend.
     
  17. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf ook een (echte) DJ set(wil mezelf niet eens DJ noemen, ben gewoon amateur), maar ik kan mixen en scratchen ja. Ben geen DJ, want ik doe het enkel thuis. Nergens optreden, niets opnemen. Maar hoe dan ook. Ik heb lol met DJ Hero, want ik ben een gamer. En games moeten leuk zijn.

    De mixes zijn supervet (vind ik) en om de mix perfect te laten klinken moet je zelf flink aan de bak. Het is anders dan echt met platen scratchen en anders dan met een echt mengpaneel mixen, maar daar gaat het niet om. Net als Guitar Hero: dat is ook nep tov echt gitaar spelen. I don't give a fuck. Ik hou van lol en DJ Hero geeft dat

    Scratch lijkt me trouwens ook wel tof, omdat die de gekleurde buttons aparts van de draaitafel heeft. Tap je uiteindelijk meer met de beat mee. Maar als ie over 2 maanden uitkomt koop ik em nie. Over een jaar misschien.... Maar dan is er wellicht ook DJ Hero 2 ;-)
     
  18. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Lol! Alle 3 de mensen die DJ hero 100% hebben op Trueachievements.com zijn gamesavers. Een achievement (5* op alles op expert) die gewoon 2000 punten waard is, ziek.
     
  19. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Even offtopic, maar ik kom die term "gamesavers" zo vaak tegen, wat betekend dat nou precies?

    Verder moeten mensen eens leren dat DJ hero en Guitar Hero spelletjes zijn en dat de mensen die het spelen dat puur voor de fun doen en niet omdat ze denken dat het de real deal is. Ik speel deze games omdat ik graag op gekleurde knopjes druk! ;)
     
  20. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb DJ hero nu 1 dag en ik moet zeggen...die mixen zijn echt heel erg gaaf en het speelt ook geweldig! Ben op medium begonnen....hard vond ik nog even te pittig :emo:
     

Deel Deze Pagina