Need for Speed: Shift [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Mijnen GTR is af, beetje weer zo'n Nascar design waar ik veel van houd lol. Nu ben ik van plan een Audi R8 te bestickeren, Misschien door Penthouse gesponsord ofzo. }:]

En die vlammetjes, blijven zo vet! _O_

2. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Nice pics MaxxRaptor en Hybrid.
    Ter info: Tijdens online op Xbox live gedurende race kan jouw tuning settings van de auto naar default verspringen.
    Erg irritant en verrassen als je rempunt daardoor ook vroeger wordt.
    Zonde als je een race verliest door te laat remmen.
    Ik hou er dus nu rekening mee.
    Online geraced met een speler die een loose/win verhouding had van 90/1650.
    Ik voelde dus al nattigheid, dus dan zet ik de racelengte standaard op medium 4 ronden, dan heb ik speling om te corrigeren als er dirty geraced wordt. En ja hoor eerste bocht niet remmen en botsen tegen de achterkant. Daarna track afsnijden en een nieuwe truuc (voor mij dan)
    bij een bepaalde bochten serie zonder remmen rechtdoor en dan gauw op de " terug op baan knop" drukken en strafseconden voor lief nemen.
    Dit bleef zo aan de gang totdat hij door had dat hij zelfs met deze lage trucs geen kans op winnen had en daarna aftaaide.
    Zucht online racen is af en toe een kwelling. Ik heb zijn gamertag op een lijstje gezet dan onthou ik deze loosers ook na een lange tijd als ze in de gamesessie komen.
    Sommige tracks race ik online gewoon niet vanwege het vangrail racen.
    Ik ben nu de Zonda R aan het painten.
    Ik denk dat ik toch niet mijn nieuwschierigheid kan bedwingen en toch Forza 3 ga kopen. (voor painten foto en movie opties)
    Ik blijf racen in Shift.
    Ik vind zelf Shift lekkerder rijden met een stuur dan Forza met stuur. Dat is een persoonlijke voorkeur zal bij iedereen anders zijn.

Laatst bewerkt: 22 okt 2009
  3. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Bedankt Loyallronin, en dat van het online gebeuren kwam ik ook al het een en ander over tegen op het Shift forum.

Ja ik heb nu ook wel als ik de foto's en dergelijken zo zie van Forza 3 dat het kriebelt, maar ik houd me nog even in. Heb bij Forza 2 nauwelijks tijd gehad iets uitgebreids te doen, en mijn onafgemaakte Iron Maiden Ferrari stond er maar een beetje bij lol. Wel heb ik heimwee naar de Fujimi Kaido, die track heb ik zo gemist en was samen met de Ring de enige die ik veel gereden heb in de eerste forza. Maar ik heb bewust mijn keus gemaakt met Shift aan te schaffen en ik ben zo iemand die mijn games koestert, de careermode in Forza 3 zal mij sowiezo veel te groot zijn om door te nemen want er moeten toch auto's gewonnen worden.

4. Grapefruit

Grapefruit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat SUCKT het driften toch zeg.

5. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Na een tijd de game fanatiek gespeeld te hebben slaat de verveling toch wat toe, en zeker nu ik Forza 3 gespeeld heb die mij zeer goed bevalt wat ik eigenlijk niet echt verwachte. Maar ik mis in Shift toch wel de goede Livery optie, ook blijft nog steeds de band met de auto's nogal wat afstandelijk met name dat je ze niet kan bekijken in je garage hoe jij dat wilt zoals de andere delen.

De bugs beginnen me ook wat tegen te staan en het meest die van het driften, geluid valt weg en dan nog die rare physics bug met het upgraden en de glitches in de replay, sommige camera standpunten zijn echt lelijk op bepaalde tracks met veel schokken in beeld en pop up en dergelijken. Racen blijft nog steeds subliem, maar ik wil toch iets meer finesse ala Forza hebben dat vind ik wel van belang.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Patch details.

7. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Eindelijk, toch meer wat ze gaan aanpakken dan ik verwachte.. en nu maar hopen dat die snel komt, want het is nog altijd een dijk van een game!!

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nou las ik gisteren een nieuwtje over de volgende Need for speed, dat word van de makers van Burnout en komt volgend jaar uit. Geen Shift 2 of sim opvolger dus, wat ik wel heel spijtig vind aangezien ik niet zo zit te wachte op een Burnout achtige game.

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Shift 2 zal ook wel komen, maar ik denk dat ze het gaan afwisselen. Ene jaar arcade, andere jaar sim.

Ongeveer wat ze nu met CoD doen; zelfde titel, andere devs. Iedere dev krijgt steeds 2 jaar de tijd voor de game, waardoor er wel ieder jaar een nieuwe uit kan komen.

10. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat denk ik ook, Shift vind ik nog steeds erg goed maar het wachten op de patch duurt wel heel erg lang. Maar ik snap dat ze het goed in orde willen maken, en blijf ik geduldig wachten.

Maar het allerliefste zou ik een NFS willen zien in een PGR stijl, en eigenlijk geen upgraden meer, maarja dat zal vast niet gebeuren.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Eind van de maand. :)

12. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Met stuurtje gaat het mij eigenlijk best wel goed af. Gisteren 6 ranks gestegen in een klein half uurtje. Ik snap alleen weinig van dat het badge systeem. Ik denk ook niet dat ik alle achievements zal halen aangezien het schijnbaar nogal moeilijk is om die epic badges te behalen.

13. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alle badges ga ik ook niet halen , nog ff snel lvl50 worden en dan vind ik het wel goed.

Wou eerst wel alle sterren halen maar dat laat ik lekker varen.
    Driften is trouwens gewoon ff wennen , ik red me er goed mee.

14. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Was jij niet overgelopen naar Forza 3? }:]:p

De career moet ik ook nog afronden, maar aangezien ik die in veel racegames niet doorspeel houd ik me meer bezig met quickraces, gewoon racen voor de fun ala PGR en daarbij level je daar ook nog mee. :cool:

15. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel alles :9
    Maar als je me gaat pesten dan roep ik m'n moeder hoor:)::+

Ik ben op forza ook alweer helemaal uitgekeken , wat dat betreft vind ik nfs een stuk beter.
    Bij forza is het al snel 10 ronden dit en dan weer 10 ronden en je bent dan redelijk snel uitgekeken.

Bij nfs heb je nog iets van een uitdaging door de challenges te doen tijdens de races en de races zijn gelukkig ook niet zo irritant lang als in forza.

16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Haha lol :)

Nee maar Forza vind ik ook meer een game als je veel doet met de community daarvan met name foto's maken, wagentjes stickeren en doorverkopen, maar zoals je al zegt het is niets anders dan rondjes rijden. Bij Shift rijd je ook rondjes, maar het is wel altijd kicken, en hier komt voor mij persoonlijk dat plezier uit!! Shift heeft het racen terug gebracht samen met Dirt2, al is die laatste dan niet zo diepgaand maar dat was Rallysport challenge2 ook niet echt.

17. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond rallisport toch net wat afwisselender dan dirt.
    Bij dirt had ik het op het einde ook wel gezien , net iets meer banen erin en die was top geweest!

18. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Vanaf 1 december gratis DLC

The Team Racing mode brings a fresh new challenge to SHIFT by completely redefining online racing. In this mode, two teams of up to six racers will battle against each other for online supremacy. Individual driving strategy and playing it safe won’t work as team tactics and 200 mph split-second decisions are required to push your team to the podium.

As part of the new content, players will also get access to these legendary racers:

• 1967 Chevrolet Corvette Stingray 427
    • 1967 Shelby GT-500
    • 1969 Dodge Charger R/T
    • 1971 Dodge Challenger R/T
    • 1998 Toyota Supra Mark IV

19. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Eigenlijk vind ik die Need for speed Nitro best wel tof, en is eigenlijk een beetje als vanouds op lokaties met de politie op je hielen.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet niet of jullie het weten maar er is een patch uit. :)

Deel Deze Pagina