Heb 'm ingepakt op m'n iMac, dus dan zet hij dat mapje erbij. Maar die heb je niet nodig. Alleen de Graphics map in zijn geheel in de map Football Manager 2010 plaatsen.
Kon gisteravond de verleiding niet weerstaan om hem toch even te downloaden zodat ik hem nu al kan spelen en niet pas over 2 weken En het loopt allemaal erg soepel tot nu toe, heb alleen nog geen wedstrijd gespeeld. Uiteraard begonnen met Ajax, wat ik eigenlijk altijd doe als eerste spel. Zal later ook nog wel een klein clubje omhoog gaan werken, dat is altijd leuk
Pakket downloaden lukte vanmorgen wel Bedankt nog Rivanov!!! Ben competitie begonnen met RKC, mijn cluppie Na 4 wedstrijden, 2 gewonnen, 1 gelijk en één verloren... Gelijk tegen Ajax (uit zelfs), verloren bij Twente... Thuis gewonnen van AZ en Utrecht
Zit nog te twijfelen of ik deze ga halen of Fifa Manager. Vind het vette van Fifa Manager wel het complex dat je kan personaliseren en je dus buiten de spelersgroep de club kan laten groeien. Verder weet ik niet zo veel eigenlijk. Dus heren, bevalt het.
Als je twijfelt tussen FIFA Manager en Football Manager dan moet je je schamen! Football Manager is de beste management game by far!
Ga je voor een flashy uiterlijk en wat meer randzaken om het voetbal heen zou ik voor Fifa Manager gaan. Voor de rest moet je bij Football Manager zijn
Voor degenen die graag Lower League Management spelen: er is een data update beschikbaar op manutd.nl die ook de Nederlandse Hoofdklasse speelbaar maakt! Heel erg vet om met je eigen cluppie de weg naar de Eredivisie in te slaan
Zit in m'n tweede seizoen met Feyenoord, Twente gedegradeerd hier en FC Oss gepromoveerd, staan nu eerste
Ik heb ook zo iets in mijn game, ik ben gepromoveerd met VVSB naar de Jupiler League en daar speel ik mijn eerste wedstrijden achtereenvolgens tegen Heracles Almelo en FC Utrecht..
Draait deze game een beetje op een laptop met een niet al te goeie videokaart, en een processor van 2,1 GHZ?