FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xbneo

Xbneo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol ja ik dacht ook dat ik het verkeerd gelezen had, maar het is echt 2 miljard in de min
    als ik wedstrijden win en sponsor- en ticketgeld enz krijg heb ik daar ook geen donder aan

maar ik wissel nu gwoon bijna niet mee...dan kunnen al mijn reserves weer helemaal groen worden, heb je altijd maar een halfrood team

2. Meowth

Meowth Guest

Als ik jou was zou ik overnieuw beginnen, die 2 miljard in de min is een bug, waarbij je aan het begin van het seizoen dat bedrag krijgt.

3. tafkal

tafkal Louis F69

Leuk Bevonden:
    0
    Maak je speler kleiner, dan gaat zijn snelheid omhoog.

4. Meowth

Meowth Guest

De meeste accomplishments zijn: Speel X aantal wedstrijden, dus gewoon veel spelen.

5. jeffreythespartaan

jeffreythespartaan Schaduwspits

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die een x paar potjes online wilt doen, voeg maar toe:

Triple D NL

6. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Telt dat alleen mee in Be A Pro of ook in manager mode?

7. Meowth

Meowth Guest

Ook in manager mode, en online clubs.

8. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren voor het eerst online gespeeld. Dan komt de game pas echt tot leven. Ik ben niet zo goed, maar heb toch 3 wedstrijden op rij gewonnen :). Zit nu op level 2 volgens mij.

9. Peter Boudewijn

Peter Boudewijn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik word schijtziek van dat online spelen...

iedere keer als je voorstaat leaven ze in de 85ste. minuut... heel irritant... als je niet tegen je verlies kan moet je ook niet online gaan spelen...

Groetjes,
    Peter

10. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Geen last van, of ze leaven gelijk nadat ze 2 goals achterstaan of ze leaven niet.. Een heel enkele keer pas op t einde.

11. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb nog maar 4 wedstrijden gespeeld en het enige wat mij is overkomen is dat ze dan gaan schoppen en truukjes proberen. Keeper plotseling uit laten komen en dat soort ongein.

12. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee hoe die acrobatiek 1,2,3 lukken bij vreugdedansen ? ik krijg ze niet voor elkaar, en ook een duikkopbal niet

13. Meowth

Meowth Guest

Voor de celebrations kan je kijken bij controller-help -> vreugdedansen.
    Duikkopbal moet je gewoon geluk bij hebben, wat misschien kan helpen is strakke voorzet, die gaat wat lager.

14. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    @meowth
    ja heb al gekeken bij controller hulp, staat rb en dan met rechterstick naar links draaien dan rechts en dan landen met a. maar mijn poppetje doet dan niks.

15. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Bah, na 2 weken weer eens Fifa 10 gedaan. Speel 3 wedstrijden, allemaal met AC Milan. Eerste wedstrijd verloren na penalty's, 2de wedstrijd ging hij na 10 minuten al weg en 3de wedstrijd 3-1 verloren van Liverpool. Laatste wedstrijd had ik belachelijk veel lag, dus was toen in de 70ste minuut maar weggegaan. Fifa met lag is echt het ergste wat er is... Ohja, m'n streak van 26 is dus verneukt door penalty's...

16. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het ff helemaal gehad met FIFA. Alsof iemand een knop heeft omgezet, dat ik niks meer mag winnen. Alles gaat mis, de simpelste passes komen niet meer aan, verdedigen, en dan vooral uitverdedigen, gaat altijd mis. Als ik op een knopje druk, passen bijvoorbeeld, moet de speler de bal nog minstens twee x aanraken, waardoor ik alweer getackeld ben voor ik gepassed heb. Ook de richting van de passes klopt 9 van de 10x niet. Het is verschrikkelijk. Na een streak van 9 gewonnen heb ik er nu van de 12 alweer 11 verloren. Zijn er meer die hier last van hebben? :emo:

17. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Kan zijn omdat je steeds tegen betere spelers komt te spelen? En misschien het niveau te moeilijk voor je is? Weet het ook niet :)

18. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, want het heeft er niks mee te maken dat tegenstanders te goed zijn. Ik verlies wedstrijden omdat ze bol staan van mijn eigen fouten. Voorheen had ik hier veel minder last van, mijn 'feeling' met FIFA is gewoon weg. Misschien moet ik het gewoon ff een weekje laten liggen, en dan weer verdergaan.

19. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik hier ook last van met Fifa, het gebeurt te vaak dat ik het gevoel krijg alsof ik niet mag winnen, en dat resulteert dan in ballen die op 5 meter niet aankomen.

20. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Fuck, net bijna een omhaal gescoord. Kwam op de fuckinglat 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina