[Algemeen] Machinima, Game Capture & Game Montages

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Occisor, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theflying

    Theflying Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou als ik Forza 3 op start en hij zegt uw huidige instelling is Pal-50 en de game draait op Pal-60 en als ik de instelling op Pal-60 zet dan krijg ik geen beeld:)|:-
     
  2. Rens Bok

    Rens Bok Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ahha.. ok maar is er iets goedkopers dan die ene andere aan het begin want ik wil er niet 150 voor betalen.. w8 maar ik zie nergens Pal 50 of iets wat daar op lijkt op die site staan..
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
  3. Theflying

    Theflying Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    er zal vast iets goedkopers zijn maar het is eerder de vraag wat de kwaliteit van de opnamen is.

    Hier een forum met zowat alle hardware capture zooi die er onderhand is

    Handige link klikken dus
     
  4. Rens Bok

    Rens Bok Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    W8.. bij de instructies staat sluit je recorder aan op de xbox.. dat is stap 1.. Hoe the f*&@ sluit je die aan je xbox aan...?:'-(
    _0/
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2009
  5. Rens Bok

    Rens Bok Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar ik heb het al.
     
  6. Aerschtuner

    Aerschtuner Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met HD opnames van de Black Magic Intensity? Ik wil binnenkort eens kijken of ik daar wat mee kan. Ligt op kantoor dat ding.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Daar heb ik wel goede berichten van gehoord. Hoe duur is deze?
     
  8. Aerschtuner

    Aerschtuner Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn baas klaagt dat het ding 350 euro heeft gekost en we nog geen seconde hebben opgenomen :p. Nu kost ie 199$ geloof ik, maar dan heb je ook meteen de Pro versie volgens mij.

    Jij hebt vast wel goede tutorial links hoe ik het beste met die Black Magic kan gaan capturen vanaf Xbox 360 en PS3? En hoe ik het het beste kan aansluiten om mooie HD sessies te maken?
     
  9. Rens Bok

    Rens Bok Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 3 nov 2009
  10. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Dazzle is wel goed, heb ik ook een tijdje gebruikt. Alleen had een HDTV gekocht en kreeg hem daarmee niet aan de praat. Volgens mij gewoon iets fout gedaan. Maar weet ik niet zeker.
     
  11. Rens Bok

    Rens Bok Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    dus je kan gewoon direct van je tv opnemen?
     
  12. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals je hierboven kan lezen heb je dus de Dazzle 170 Platinum nodig. Heel veel 360 spellen ondersteunen alleen Pal 60, de Dazzle DVC101 die jij aangeeft, ondersteund dit niet.

    Het probleem van Mitch rules is denk ik dat hij het met component kabels probeerde, terwijl hij alleen met composiet werkt. Het is niet mogelijk om met de Dazzle in HD te spelen.
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Kan je wel gewoon tijdens het opnemen zelf op HD spelen en dat hij alleen niet opneemt in HD? Of kan je echt niet tijdens het opnemen op HD spelen?

    Je snapt me vraag wel, toch? :+
     
  14. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch helemaal niet mogelijk om via HDMI op te nemen, vanwege HSDPA (ofzoiets) beveiliging? Anders mogen ze wel eens een externe capture card met HDMI uitbrengen..

    Ja, ik snap je vraag, maar jij blijkbaar niet wat ik net zei. :+ Je stopt de composiet kabels van je Xbox in de Dazzle, deze gaan vervolgens weer vanuit de Dazzle in je televisie. Wanneer je in HD speelt maak je geen gebruik van de composiet kabels, dus is het niet mogelijk.

    Heb zelf nog nooit een capture card gehad, maar zo werkt het volgensmij.
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Maar je kan toch ook composiet + hdmi tegelijk gebruiken, tenminste wel voor het geluid (Doe het zelf voor me headset)? :+
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee. :)
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wel als je hauppauge HD PVR hebt of de Black Magic Intensity

    @Aerschtuner ik ben het ook nog aan het fine tunen :)
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom komt er geen externe capture card met HDMI?
     
  19. Aerschtuner

    Aerschtuner Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, keep me updated. Ik wil wel een keer een dag gaan rommelen met dat ding.
     
  20. fioranojc

    fioranojc Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je met HDMI wilt opnemen dan zijn er nog geen externe capture cards beschikbaar. De reden voor dat is namelijk dat het te duur word. Een externe capture card als de hauppauge en Black Magic Intensity hebben natuurlijk alleen een opneem functie en meer niet. Je betaald dus 200 euro of meer voor het opnemen alleen.

    Er is wel een mogelijkheid om met HDMI op te nemen in de vorm van een HD DVD Recorder met een ''in'' ingang en een ''out'' uitgang zodat je lekker kan opnemen en spelen tegelijk. Voordeel daarvan is ook dat je HD kan afspelen en dat de meeste HD DVD recorders een ingebouwde harde schijf hebben.
    Alleen geen directe verbinding met je computer.
    Nadeel is de prijs.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina