Mooi man, mijn eerste filmpje is een feit..... is trouwens echt een fijne auto. Heb hem naar de B500 getuned en rij enkel nog maar in deze. Het is niet de beste qua specs maar rijd super!
Bidle, hoe krijg jij dat filmpje langer dan een minuut? Ik kan maar 30 seconde maken? of heb je er 2 achter elkaar geplakt ofzo?
Gewoon plakken..... ga binnenkort de hele Ring aan elkaar plakken, maar dan wel iets beter..... kwam hier te laat op het idee. Had eigenlijk een sec. terug moeten gaan. Enfin,.. het werkt!!
Zooo, net een auto achter mij gecrashed, zag er goed uit met name de camera standen waren helemaal super..... Hij had wel iets korter gemogen.....ach ja! @Jorrit: Mooie foto's met name de bovenste....
Volgens mij het test circuit (versie A oid). Daar heb je van die gebouwen waar in een opening veel schaduw is. Dan met je licht spelen in photomodus en lijkt het alsof het een zwarte achtergrond is maar in werkelijkheid een opening.
Haha, Turn10 heeft echt goed naar de MP gekeken volgens mij, die AI doet precies hetzelfde als echte mensen
Was wel een chaos raceje tegen Ibrahim.. Filmpje van een crash: http://s98.photobucket.com/albums/l259/Styl3dd/?action=view¤t=Forza.flv