[XOne] Batman: Arkham Asylum [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 28 aug 2009.

  1. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    ik kom bij die combat challenges ook niet aan de 3e medaille op de extreme varianten. 1ste twee medailles geen probleem, maar die derde steeds zeg.

    heb gewoon het gevoel dat er teveel willekeur zit in de aanvallen van zowel batman als de vijanden. de ene keer vallen ze als gekken aan en kun je prima counteren, maar een seconde later blijven ze als een aap stilstaan en doen niks, waardoor ik m'n counter en dus combo verklooi.

    nog erger is het dat je geen controle over de moves van batman heb met de X knop. heb je een korte snelle slag nodig gaat ie helemaal een "vliegende (vinkentering) draaikick doen en dan word je ondertussen geraakt. of andersom als je weg wil komen van een aanstormende vijand.

    Of als je twee man voor je hebt raakt ie de ene keer met zo'n combo finishers beide maneetjes (waardoor ik daarna mijn counter voor niets inzet) Maar een seconde later raakt ie er maar weer 1 en dan verwacht ik het net weer andersom.

    het feit dat je combo ook al zo snel vervalt na een seconde geen klap of counter maakt het echt onmogelijk voor me.

    zal wel aan mij liggen...
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb 'm ook maar gekocht. :)

    Is het trouwens raadzaam om een Achievement Guide te gebruiken of kan ik gewoon op me gemak spelen. Ik hoorde wat over Achievement die zijn te missen en het is toch zonde om daarvoor weer opnieuw te moeten beginnen.
     
  3. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Alleen rekening houden met de Party Pooper achievement, verder moet je alles nog kunnen halen ná het uitspelen van de game.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok, bedankt. Ik heb net op YT gekeken en dat komt wel goed denk ik. :)
     
  5. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Leave No Man Behind is ook missable en vrij in t begin van de game!

    Leave No Man Behind
    Rescue the guards and henchman from the Joker toxin in Decontamination

    You will encounter this area fairly close to the start of the game. You will have to go through a room filled with toxic gas and turn on the fans. You can just walk past all the guards and miss this achievement. Once you get up onto the vents make your way over to the two security guards and one of Jokers men. Help them all up and the achievement will unlock as soon as you help the last guy.

    En volgens x360a.org is Freakshow Rodeo ook missable (maar die kan volgens mij ook bij de challenges gehaald worden)!

    Freakshow Rodeo
    Ride a beast and unleash its power

    You may expect this to unlock when you first fight the Titans but you will earn it later in the game. On your patch you will be taken to the underground sewers which you need to escape. Joker will force you to fight a horde of enemies as well as a single Titan. Throw a quick Batarang and dodge out the way until you have worn down the Titan.

    Climb on his back by pressing (X) to throw a few punches and then climb on, control the Titan with the (LS)+(RS) and knock down as many enemies as possible before the Titan throws you off. You should get this once you knock down four or five guys.
     
  6. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al iets bekend over uitbreidingen ofzo? Zou graag nog een verlenging van het spel willen zien zou graag nog the penguin en catwoman even willen bat-a-range'en. :)
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Grmbl .. ik zit vast bij de bijna eind battle met de twee "tanks"en crowd :mad:
     
  8. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Waar de Joker boven op die stoel zit? Die battle vond ik best makkelijk, je hebt namelijk veel ruimte daar! Probeer ervoor te zorgen dat die Titans de mannetjes omver rennen als ze op je af komen en als t kan de ene Titan de ander ook(uiteraard niet de quick batarang vergeten, zodat ze tegen de muur knallen)! Als je dan tijd hebt ff snel een ground takedown doen, bij een van de mannetjes die omver gerend is (alleen als er geen ander mannetje dat overeind is in de buurt is!). Als een van de Titans 'down' is, op zn rug klimmen en de andere Titan aanvallen en visa versa. Tussendoor, als de Titans niet op je af komen, paar klappen aan de mannetjes die er nog zijn uitdelen. Als er te veel mannetjes zijn, gewoon de hele tijd evaden en de ruimte opzoeken!
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2009
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Yo, bedankt. Leave No Man Behind heb ik net gekregen. :)

    Hoe krijg je trouwens zo'n elektronische deur open? Ik zie daar achter zo'n vraagteken liggen, maar ik kom er dus niet bij. :+
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    komt nog ;)
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb daar zit ik vast .. ga ik straks proberen bedankt
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Heeeeel veel later! Dat is pas de laatste gadget die je krijgt ;)! Verder zou ik gewoon lkkr spelen en alles zelf uit proberen te vinden! Heb zelf de game zonder guide gespeeld (omdat ik wist dat je later alles nog kon verzamelen :+) omdat ik m zo vet vond! Raad je wel aan in t begin al zo veel mogelijk op onderzoek uit te gaan en riddles op te lossen, daar verdien je namelijk veel XP mee, zodat je snel kunt upgraden (Critical Combat Upgrade is zeer handig, raad ik je aan als eerste te nemen)!
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb nu 3 Upgrades en ben op Arkhams Island, maar nu kreeg ik net die Explosive Gel en die had ik dus nodig in het begin van de Game om een muur op te blazen waar iets achter lag. Hoe zit dit dan precies? Kan ik daar nog naar terug of kan ik dat later als ik het heb uitgespeeld? Hopelijk hoef ik dan niet heel de Game te doorlopen. :+

    P.S. Waar kan ik ongeveer die Party Pooper verwachten?
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Richting het einde. Wacht op een moment dat een beetje raar is... en schop gewoon iedereen zijn kont.

    En ja je kunt overal komen, ook na het uitspelen van de game.

    ps. begin direct op hard (echt), zit je dat niet begin overnieuw.

    ps2. tips over bossfights en grote fights vind je een aantal pagina's terug. Ff zoeken misschien maar er staat een boel vermeld. 1. door my gequote van iemand anders of 2. door mij zelf gepost.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2009
  15. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Aan het eind pas is de achievement voor the party pooper, vergeet hem niet te missen, want je kan hem niet opnieuw doen.
    Je kan altijd terug, maar het handigst is om hem uit te spelen en dan pas terug te gaan. Want je komt vaak ook terug op plekken waar je al bent geweest en je kan als je het spel hebt uitgespeeld zonder enemies gewoon overal heen lop[en.
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Net uitgespeeld +/- 17 uur gespeeld 62% ... waanzinnig goede game :eek:
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ben natuurlijk nog niet zo heel ver, maar ik ben ook erg onder indruk. Het zit heel goed in elkaar en het ziet er grafisch sowieso goed uit. Wat ook heel belangrijk is, is de sfeer en die is echt top. Het enige nadeel vind ik de besturing, die naar mijn mening iets te losjes is. Daarmee bedoel ik het sturen met de linker analoge stick. Maar goed, het kan ook aan mij liggen. :+

    @Tco: Bedankt voor de tips. Ik speel trouwens op Normal, maar ik begrijp dus dat ik beter voor Hard had kunnen kiezen. |:- Ik heb alleen niet zoveel zin om nu midden in het spel opnieuw te beginnen. Ik zit er net zo lekker in. :)
     
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik ben ook later alsnog op Hard begonnen (was op 21% op Normal) en daar heb ik helemaal geen spijt van gehad! De game is namelijk zo tof dat het niet erg is het eerste stuk opnieuw te spelen (cutscenes kun je ook gewoon skippen, dus dat scheelt ook weer)! Ik weet niet hoe ver je al bent, maar ik zou dus alsnog overnieuw op Hard beginnen! Maakt de game een stuk uitdagender en dus leuker!
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, ik ben nu in de Botanical Gardens en eh... dat gevecht met die grote kerels zit er aan te komen (Titans?). Als ik me niet vergis kan je hier toch 2 Achievements halen, tenminste als je het goed doet?
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    De aller eerste keer dat je tegen Titans vecht zijn t er twee, zonder andere mannetjes. Je moet dan zorgen dat je één van de twee verslaat zonder je batarang te gebruiken. Probeer ze de hele tijd elkaar omver te laten rennen, als ze dan duizelig rondlopen paar klappen uitdelen en als ze dan een keer down gaan, op de rug klimmen en de ander aanvallen! Zodra je er één verslagen hebt en de achievement daarvoor hebt kun je je batarang voor de ander gebruiken! Dan krijg je nog een story related achievement! Die achievement dat op de rug zit en mannetjes moet neerslaan krijg je bij t tweede gevecht met een Titan!
     

Deel Deze Pagina