Ik had een combinatie van letters en cijfers. Heb zowel die extra quest als golem ontvangen.
Gisteren maar paar uurtjes in het spel kunnen steken. Kreeg hem immers pas in de middag. En de avond was work-out. Na de work-out zat ik te denken naar bed te gaan of om toch nog even te spelen. Dat even werd tot 1:30 in de nacht. Het was net lang genoeg om tot Othelon (of hoe dat dorp heet) te komen. Ga daar zo verder.
Speel nu op casual dus stelt qua uitdaging weinig voor. Zelfs de Ogre in de toren werd verslagen zonder dat iemand dood ging, maar het scheelde niet veel.
Het valt me op dat levelen erg snel gaat. Je hebt dus niet echt veel gevechten om je nieuwe skills te testen of het wat voor je speelstijl is eer je weer de volgende nieuwe krijgt. Beetje jammer omdat ik in RPG's gewend ben dat het wel een tijd duurt eer je een nieuw lvl krijgt.
Qua graphics is het helemaal niet slecht, maar als er gasten voor een groot vuur staan is het wel slecht. Heb dan het idee alsof het acteurs zijn die overduidelijk voor een blauw scherm staan te acteren ipv dat ze onderdeel van de omgeving zijn op dat moment. Klein detail wat me schijnbaar toch enorm afleid. In plaats naar het verhaal zit ik dus over het blauwe scherm te denken.
Verder verloopt het verhaal lekker vlot dusver
Ik hoop wel dat er wel verandering in komt, want na het verraad bij de Dwerg nobel en dan nog een keer in die battle...het moet geen trend gaan worden aangezien het eentonig zal zijn.
Hoe moet je trouwens pauzeren om orders te geven aan andere party leden? Simpelweg dat radial menu oproepen is leuk, maar zo kun je toch niet fatsoenlijk orders geven om te flanken en weet ik wat?
Klik om te vergroten...