[Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    De game word nog sneller gemaakt door bijvoorbeeld Claymores weg te laten. Dat betekent minder mogelijkheid tot campen. Killstreak is wat mij betreft overdreven vooral die Nukestreak. Op CoD 4 heb ik best vaak 25 killstreak gehaald, ze hadden beter 35 kunnen doen.

    Nog maar 5 dagen !! Begin er nu toch steeds meer zin in te hebben.
     
  2. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dan moet je ook die killstreak hebben ingesteld ;) Als je hem niet hebt ingesteld maar wel een killstreak van 25 haalt krijg je de nuke niet ;)
     
  3. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik dus niet helemaal. Stel je schakelt in dat je helicopter wil. Kan je dan geen UAV, Airstrike etc halen omdat je maar 1 kan halen?
     
  4. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je kunt 3 verschillende killstreaks instellen dus je moet keuzes maken. Ik heb de lijst van killstreaks niet ff snel bij de hand om een goed voorbeeld te geven. Zal hem ff zoeken.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Daarom zeg ik ook nog meer. CoD4 was idd erg arcade maar bv 3x health vind ik weer te.

    Je zet ze aan als perks. Je kunt volgens mij 3 verschillende kill streaks aanzetten. Het is dus niet dat je ze allemaal kunt gebruiken.
     
  6. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd dat is het precies.

    Hier de lijst van killstreak rewards:
    3 Kills - UAV
    4 Kills - Care Package
    4 Kills - Counter UAV
    5 Kills - Sentry Gun
    5 Kills - Predator Missile
    6 Kills - Precision Airstrike
    7 Kills - Strike
    7 Kills - Attack Heli
    8 Kills - Emergency Airdrop
    9 Kills - Pave Low
    9 Kills - Stealth Bomber
    11 Kills - Chopper Gunner
    11 Kills - AC-130
    15 Kills - EMP
    25 Kills - Tactical Nuke
    Je moet er dus 3 uitkiezen uit deze lijst. Idd hetzelfde als de perks en de deathstreaks die werken ook zo, maar daar mag je er maar 1 van kiezen geloof ik.
     
  7. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Maar nu moet je de kills echt zelf maken. De kills die bijvoorbeeld een AC130 of chopper voor je maakt tellen NIET mee voor je streak. Een onmogelijke opgave in mijn ogen dus die Nuke Bomb. Waarom je voor die EMP 15 kills nodig hebt begrijp ik overigens ook niet, die stelt namelijk echt niks voor.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2009
  8. BlueVFRank

    BlueVFRank Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het jullie al opgevallen dat in deze laatste trailer je aan een satteliet hangt die opgeblazen wordt? Ik heb het volgens mij in de afgelopen 500 pagina's niet gelezen maar COD in space?
     
  9. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Oei, de Red perk keuze wordt me nu toch wel een stuk moeilijker..

    Ben altijd een stopping power persoon geweest maar ik vind de pro SP maar mager. Cold blooded aan de andere kant..
     
  10. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.871
    Leuk Bevonden:
    9.254
    ja gaat me eigenlijk net een beetje te ver
     
  11. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar volgens mij hoef je niet perse de Pro te kiezen. Misschien kun je ook wel gewoon de standaard kiezen ook al heb je Pro unlocked.
    Of is het zo als je Pro hebt gekozen heb je dan ook de abilities van de standaard perk?

    Edit:
    Laat maar ik heb het al gevonden op: http://www.themodernwarfare2.com/mw2/multiplayer/perks/

     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2009
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1

    Lijkt me wel ;) Is die guide al ergens te kopen btw?
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2009
  13. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik was net te laat me edit. Je was me net voor 8) Maar het zijn idd upgrades, de standaard houd je ook gewoon.
     
  14. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja en als ik dan zo kijk dan vind ik de 'Pro' upgrade van Stopping power maar erg mager in tegenstelling tot Cold blooded.

    Maar aan de andere kant ben ik altijd een SP persoon geweest (Straight up in your face, deed weinig aan ghosten)
     
  15. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Cold-blooded is echt een super perk. Ik was altijd stealth CoD4. Hardcore met Slilenced MP5 - UAV Jammer - Geen geluid met lopen.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Denk je dat wel weinig custom slots hebt dan. Voor SnD heb je alleen tot 5 kills killstreaks nodig...

    Speel eigenlijk alleen HC en in CoD4 gebruikte ik altijd UAV jammer. Zal nu wel Coldblooded worden.

    Iemand die trouwens SP in HC gebruikte?

    Jammer trouwens dat niet alle gametypes in HC te spelen zijn. Sommige zijn best leuk, maar spelen met killcam vind ik echt waardeloos :mad:
     
  17. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Heb nog nooit hardcore gespeeld zelfs.. :eek:

    Ben altijd een core speler geweest omdat van wat ik hoorde hardcore één groot camp feest was.

    Speelde gisteren voor de eerste keer in een paar weken weer eens CoD 4 online en heb 2 20+ killstreaks gehaald en een 15 killstreak dus die nuke die komt er wel! :emo:
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik merk dat er bijna niet gecamped wordt. Misschien moet je het een keer proberen en zelf concluderen?
     
  19. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Zal ik is doen dan, heb het ook nooit echt een kans gegeven. Geen killcam spreekt me wel aan. :p
     
  20. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat campen in hardcore valt wel mee hoor. Ik had er nooit last van iig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina