Dragon Age: Origins

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Er zitten ook nieuwe quests bij en een hele nieuwe verhaallijn :).
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.951
    Jezus nu net 30 uur erop zitten :D En het word echt alleen maar beter en beter... Pff wat een spel :+
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoofdletters? Het zijn toch cijfers? :eek: Of zit ik verkeerd te kijken? :+
    Oh, dat is al helemaal mooi dan. :) Weet je toevallig of het een verhaallijn is die je beter na de main story kunt doen?
    30 uur sinds maandag? 8) Passie voor je vak dus! Respect!;)

    Vandaag nog niet gespeeld, maar kan steeds minder wachten tot morgen. :D
     
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil me DA ook :mad:.
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.951
    Hehe thanx :D Niet zo heel erg moeilijk though om dit spel zo lang te spelen! Ga nu maar eens het café in en weer wat mensen spreken enzo :+
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik meende ergens ook gelezen te hebben dat Bioware deze titel nog erg lang gaat ondersteunen met DLC?
     
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat ik er van begrepen heb, draait die verhaallijn om Shale. Nou wil ik niet veel van die questline verklappen, maar volgens mij maakt het weinig uit waarneer je het doet. Het staat in ieder geval wel los van de main story.
     
  8. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Is er trouwens niet ergens een merchant ofzo waar ik van m'n gebroken botten etc. af kan komen? Al die dingen stapelen zich maar op en ik heb niet genoeg bandages etc.
     
  9. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Misschien in je camp wat bandages kopen?

    Btw babyking deze is echt een topper (niet als sacred) ga nu maar beginnen met leren anders haal ik morgen me tentamen niet. Morgen lekker met andere character beginnen en ander epic begin :)

    Dwarf, Elf, hmmm
    Mages waren wel tof maar big ass bijl ook
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    tering nu wil ik dit spel, maar MW 2 komt volgende week en ik heb daar al nauwelijks geld voor. Mss voor kerst. ooh wacht, AC II.. GVD goede kutspellen die allemaal moeten uitkomen. Heb dit echt elk jaar8)
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Dat hebben ze geroepen ja maar dat riepen ze bij Mass Effect ook en dat viel nogal tegen :+
     
  12. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ik had een combinatie van letters en cijfers. Heb zowel die extra quest als golem ontvangen.

    Gisteren maar paar uurtjes in het spel kunnen steken. Kreeg hem immers pas in de middag. En de avond was work-out. Na de work-out zat ik te denken naar bed te gaan of om toch nog even te spelen. Dat even werd tot 1:30 in de nacht. Het was net lang genoeg om tot Othelon (of hoe dat dorp heet) te komen. Ga daar zo verder.

    Speel nu op casual dus stelt qua uitdaging weinig voor. Zelfs de Ogre in de toren werd verslagen zonder dat iemand dood ging, maar het scheelde niet veel.

    Het valt me op dat levelen erg snel gaat. Je hebt dus niet echt veel gevechten om je nieuwe skills te testen of het wat voor je speelstijl is eer je weer de volgende nieuwe krijgt. Beetje jammer omdat ik in RPG's gewend ben dat het wel een tijd duurt eer je een nieuw lvl krijgt.

    Qua graphics is het helemaal niet slecht, maar als er gasten voor een groot vuur staan is het wel slecht. Heb dan het idee alsof het acteurs zijn die overduidelijk voor een blauw scherm staan te acteren ipv dat ze onderdeel van de omgeving zijn op dat moment. Klein detail wat me schijnbaar toch enorm afleid. In plaats naar het verhaal zit ik dus over het blauwe scherm te denken.

    Verder verloopt het verhaal lekker vlot dusver :D
    Ik hoop wel dat er wel verandering in komt, want na het verraad bij de Dwerg nobel en dan nog een keer in die battle...het moet geen trend gaan worden aangezien het eentonig zal zijn.

    Hoe moet je trouwens pauzeren om orders te geven aan andere party leden? Simpelweg dat radial menu oproepen is leuk, maar zo kun je toch niet fatsoenlijk orders geven om te flanken en weet ik wat?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 nov 2009
  13. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Gewoon de gedachte aan de replay value van dit spel maakt me al gek. Ik ben nu een Dwarf Noble Warrior en met m'n huidige party van een rogue, de toverkool en een trouwe viervoeter is de dialoog en het resultaat van m'n acties weer tótaaal anders dan als ik een andere origin, andere teammaten en andere (minder kwaadaardige O-)) keuzes had gemaakt.

    BioWare does it again.. de Baldurs' Gate feel is iig terug _O_
     
  14. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind deze viervoeter veel leuker dan mijn viervoeter in Fable 2 :)
     
  15. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Lache he, deze doet echt volwaardig mee terwijl die hond niet eens echt gepromoot is. Bij Fable 2 zaten ze echt continu te janken over dat die hond in het spel zat en hoe goed het allemaal wel niet was.. nou, dat beest stelde echt geen flikker voor he :emo:

    Mijn wardog Grrrrrrrwoof is tenminste een beetje een killer O-)
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat snelle levelen houdt vanzelf op als je wat verder komt:)
    en dat radial menu is wel hoe ik pauzeer, zou ook geen ander optie weten. Moet wel zeggen dat ik ik hem in de options op Toggle heb gezet zodat ik m niet de hele tijd ingedrukt hoef te houden.
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ik ben een enorme Mass Effect fan en houd alles van Bioware in de gaten, maar lijkt Dragon Age ook maar iets op Mass Effect kwa gameplay? Bestuur je je party een beetje zoals in Mass Effect of is dit helemaal anders?
     
  18. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals Delphiki al zei met de linker trigger, maar ik ben met je eens dat ze dat beter hadden kunnen doen. Ik kan me herrineren dat het prima geregeld was bij Final Fantasy. Maar dit is voor mij een kleine bijkomstigheid...gewoon een topspel....:thumbs:
     
  19. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje waar is de game het goedkoopst in nederland.
     
  20. Ashavan

    Ashavan Guest

    Dialoog tussen party members terwijl je rond rent is ook entertaining. En de keuzes die je maakt hebben echt effect. Heb ook die hond gekregen, maar nu gewisseld zodat Morrigan, Allistair en die rogue in me team zitten. Zat te denken om Allistair met die Qunair te wisselen, maar wil niet de dialogen van hem met Morrigan missen :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina