Hij was weer leuk Cartman met zijn eigen toevoeging op Pokerface. En die kapitein van dat schip die met een harpoen werd doorboord.
^klik^ The F Word Episode 1312 (Original Air Date: Nov 04, 2009) The boys fight back against the loud and obnoxious Motorcycle Riders that are disrupting everyone in South Park. Er staat btw een spelfout in de topictitel. Het is South Park en niet Southpark.
The F word..? De orginaliteit is wel steeds verder te zoeken.. Je had al the ''you got f'd in the a!'' aflevering, de it hits the fan (shit aflevering) En WTF..
Herkenbare situatie op zich. Heb er ook een hekel aan wanneer die fags hier door het dorp komen in het weekend (zo af en toe).
Ben ik de enige die SP steeds minder leuk vind worden? Ik vond het leuker toen het allemaal wat kleinschaliger was. Meer onzin in hun eigen dorpje, maar dat gedoe met die walvissen, piraterij, Pinewood Derby, al die beroemdheden enz enz vind ik gewoon niet leuk. The Coon.. bah... Vroegah was alles beter.
Hmmm, ik vind dit seizoen van South Park echt geweldig moet ik zeggen. Ik vind het wel leuk dat ze het wat grootschaliger aanpakken. Zolang het me aan het lachen kan maken vind ik het goed, en dit seizoen maakt me zeker aan het lachen.
Ja sorry hoor maar van dat gebitch van iedereen wordt je ook niet goed hoor. "De nieuwe afleveringen zijn helemaal niet leuheuk" "De oude afleveringen waren allemaal veel beter" "In die nieuwe afleveringen zijn ze teveel uit hun dorp". Je kunt maar ergens om zeuren hoor. Dus: Kijk dan niet en ga seizoen 1 nog maar een keer kijken he
Ik wordt altijd zo moe van de mensen die de hele tijd zitten te bitchen dat je geen commentaar mag hebben op hun lievelingetjes. Misschien beter? Ik volg SP al jaren, en ik vind dat ik dan best mag zeggen dat het in de loop der jaren minder is geworden. Jammer dan dat je het er niet mee eens bent. Maar ja, South Park is natuurlijk heilig he
Het is niet slecht, het is gewoon minder. Ik heb ook nog wel lol, maar toch veel minder dan eerst. Ze stoppen trouwens toch na het 14e seizoen? (weet het niet meer zeker)
Ze hadden een contract voor 15 seizoenen iig. Het is natuurlijk niet gezegd dat ze daarna stoppen, maar wel waarschijnlijk. Maar waarom staat de nieuwe aflevering er nog niet bij op South Park Studios / South Park.nl?