1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat de fuck. 3k? Vast met een profession als jewelcrafting ofzo.
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Kan niet, je moet lvl 50(?) zijn om een proffesion maxed te krijgen op 450. Dus de enige manier waarop ik kan bedenken dat hij zoveel gold heeft, is door middel van AH playen of gewoon ontzettend veel low level herbs/ores heeft verzameld. :+
     
  3. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wool cloth farmen? :9
    Wel vet trouwens dat je al zo veel geld hebt, zo zie je maar weer dat iedereen een ander doel heeft, voor de een is dat veel geld verdienen, voor de andere snel lvlen en voor weer een ander is het om goed te worden met PvP.:thumbs:
     
  4. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit hoe verdien je zoveel geld? ik heb nauwlijks 1,5kg op me hunter en 500 op me shaman :confused: beide 80
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    op 80 is het te easy.
    Dailies doen op beide chars.. je kunt er 20 of 25 doen? (geen idee eigenlijk :+) Als je dat gewoon elke dag doet op 2 chars heb je bakken met geld binnen met 2 uur per dag nutteloze dingen doen. Kheb iemand die op mijn char dailies doet though, heb er zelf geen zin in en ze wil mijn LW levelen voor haar eigen leg-enchants. BE MY GUEST!
    Dik 3k aan verdiend nu, inclusief LW geleveld :+
    Maargoed, ze heeft zelf dik 30k.. meen dat ze voor volgende week ofzo weer ene nieuw doel van 40k heeft ofzo..

    Anyway, geld mag nooit een probleem zijn dezer dagen; als het wel zo is doe je iets fout.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Goedkoop inkopen en duur verkopen. Ik ken het spelletje wel. Je hebt de add on auction lite voor nodig als je het goed wilt spelen. Neem bijvoorbeeld elementals. Sommige zijn per 10 meer waard dan per 1 wanneer je ze samenvoegt. Het kan ook andersom. Met mining bijvoorbeeld kun je soms ook dikke winst behalen. Soms zijn de ores minder waard dan de bars en als je die dan verkoopt kan je winst ook al gauw 10 G per 20 bars zijn. Je moet het bij de kleine dingetjes zoeken, niet de dure armor en wapens. Wanneer je er een beetje bedreven in bent kun je in een aflopend uur van een serie auction soms wel 600 verdienen. Mijn beste is ongeveer 800 Goud in een uur. Ik heb filmpjes gezien van spelers die meer dan 48.000 G hadden en ik heb me laten weten dat er zijn die nog veel meer hebben. Dit doen ze allemaal via het AH en voor mensen als ik is het een heuze speelwijze. ;)
     
  7. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    25 dailies en het doel is 50k :p
     
  8. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja gewoon AH bespelen, er zijn altijd wel van die flapdrollen die dure dingen voor een paar silver bid prijs aan bieden en als je een beetje geluk hebt kun je dat voor knetter veel goud door verkopen. Daarnaast kun je jezelf richten op een aantal items en daar een set price voor neerzetten. Alles goedkoper koop je op en verkoop je voor die prijs. Ook een beetje de tijden in de gaten houden. Zo is op mijn server in het weekend alles goedkoper en dat kun je door de week voor een winst door verkopen. Door 15 mins AH te checken kun je veel goud verdienen.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb op een andere server nog ca. 30k gold staan die ik in TBC alleen op de AH verdient heb. Nu ben ik daar helemaal niet meer mee bezig.
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Spriestje op 30. Heirloom chest + shoulder + mana trinket + mace. Gaat wel lekker.
    Leuk zij-projectje, constant rested + heirloom bonus = nice. :cool:
     
  11. SysanApse

    SysanApse Guest

    Is er trouwens een manier om de kans op Stun/daze effecten etc zo min mogelijk te krijgen, of desnoods te elimineren ?
    Wat is dat tering irritant.
     
  12. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehhh, waar is iceblock naartoe?
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Er zijn items en skill (weet niet voor iedere class) die het effect tijdelijk kunnen opheffen. Immuun kun je volgens mij niet worden. Iig niet voor stun.

    Gaat snel dan he :)

    Flying mount in Northrend op 68 is ook een wereld van verschil. Eerste keer deed ik er 2 days played over en nu ben ik 74 in 6 uur (met heirloom vanaf lvl70).
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2009
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heirloom? Ik meende even terug ook te lezen dat je al vroeg aan dat spul kan komen, maar waar? Ik ben immers een beetje met die paladin aan het prutsen, maar ik zou graag willen weten hoe ik vroeg al aan goede armor kan komen als dat het is.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Die items zijn redelijk, maar waar het om gaat is dat je +10% xp krijgt van quests en kills. Er zijn 2 items die dat geven. Shoulders en Chest. Deze zijn er nog in 2 varianten PvE en PvP. De PvE kun je met badges kopen en de PvP met Stone Keeper's Shards.

    Voor je Paladin moet je ig plate kopen. Deze is tot lvl40 gewoon Mail en wordt daarna Plate. Verder heb je nog een wapen en een trinket, maar die leveren geen extra XP.

    De items scalen mee met je lvl dus je hebt in principe altijd up-to-date items die je van lvl1 tot lvl79 draagt.

    Het maakt overigens niet heel veel uit of je PvP heirloom draagt. De stats zijn iets anders maar de belangrijkste reden dat je ze draagt is IMO de xp bonus. Iemand niet mee eens?
     
  16. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep. Die wapens zijn echter wél fucking nuttig, ook zonder +10% XP. Die scalen altijd mee dus je hebt altijd een wapen van iets-boven-blue niveau op level.
     
  17. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb momenteel zelf een 1h pvp sword met Chance on Hit een extra swing. Helpt enorm bij het Aoe prot lvlen op me paladin :D
     
  18. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Is er toevallig ook een PvP heirloom chest? Zo ja, waar kan ik die kopen? Ik zag ze niet bij de stonekeeper shards vendor.
     
  19. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Lang geleden dat ik voor het laatst online ben geweest op xbw. Ik dacht bij mezelf: ik ga eens kijken hoe het daar is.

    Hoe dan ook, sinds kort speel ik ook warcraft. Een level 62 gnome warlock (Kuusjke) en een level 7 gnome warrior (Dipsey) op de server Dentarg.
    Ik ben helemaal weg van de gnoompjes :D

    Als er meerdere spelers hier op Dentarg spelen, stuur me maar een whisper.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee. Dit is alles wat je kunt kopen voor Stone Keeper's Shards:

    http://www.wowhead.com/?item=43228#currency-for
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina