[Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou bij hardcore TD erger ik me er dood aan.

    Speel zelf liever hardcore HQ maar dat zat helaas niet in WaW.
     
  2. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Weet iemand welke avatar kleren er allemaal te koop zijn op XBL Marketplace en voor hoeveel MSP?

    Ik kan niet kijken want ik ben gebanned 8)
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hardcore TDM speel ik nooit omdat ik dan constant 8 seconde moet wachten als ik dood ben. Raar is dat ik dat bij SnD geen probleem vind. In TDM moet ik gewoon meteen kunnen spawnen. Ook is TDm vaak te snel afgelopen. Speel liever langere games.
     
  4. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel altijd Hardcore HQ - krijg je lekker veel XP. Wilde ff snel level 50 worden. Had het spel al een hele tijd (day one) voor de PC maar voor de Xbox nog niet dus had ik 2 of 3 maanden terug gekocht en wilde nog even snel voor Operation Flashpoint: Dragon Rising level 50 worden dus alleen HQ gespeeld :9
     
  5. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, dat wachten is gewoon erg irritant. Is dat eigenlijk veranderd in MW2?
     
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hoezo ? Je ziet de aarde gewoon van een andere perspectief. Hoef je niet gelijk aan aliens te denken. |:-

    EDIT:

    DICE blijft lachen met Modern Warfare 2

    [​IMG]

    Haha ! Geniaal :D
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2009
  7. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    hahahaha lachen !! :p
     
  8. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    En geef hem eens ongelijk. Ik zit ook harder te wachten op BC2 dan MW2. BC was imo al beter dan cod4/5.
     
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.871
    Leuk Bevonden:
    9.254
    Doe ik ook niet maar vind het niet echt een toevoeging om in de ruimte te zijn voor een spel als modern warfare. Dat hebben ze niet nodig, er is op aarde genoeg diversiteit te halen in stedelijke omgevingen en meer open omgevingen.
    Het realisme van het verhaal (niet de gameplay even hijgen en je bent weer genezen) wordt zo wel aangetast, COD4 kan qua verhaallijn nog wel, coupe wordt gepleegd > Amerika grijpt in. Grote schurk is bezig met foute wapens > SAS grijpt in. Het gaat nu zoals ik uit de trailer zie meer richting science fiction. Als die sateliet kapot moest zou dat met een lange afstands wapen (raket of laser) gebeuren niet door er in de buurt te gaan zweven. Maar dit is allemaal speculatief, misschien weet IW er een goede draai aan te geven en neem ik volgende week alles terug, dat zal ik dan ook zeker doen ;)
     
  10. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    GENIAAL!!! :lol::lol:
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als we over Real Life praten is het uitschakelen van de satellieten misschien wel de enige manier om Amerika ooit aan te vallen. Amerika weet dat ook. Waar denk je dat het 'raket schild' voor is. Niet om landen tegen lange afstand raketten te beschermen, maar om hun eigen satellieten te beschermen. Best leuk dat ze het in de game gebruiken. Zie de humor er wel van in.

    Het missen van dedicated host is was CoD sterfelijk maakt. Zouden deze er wel zijn zouden er weinig games zijn die het konden overtreffen. Games kunnen wel beter zijn, maar de mainstream zal toch altijd naar die soort games trekken. Moet zeggen dat ik BF BC een leuke game vond, maar om nou te pronken met je servers? Die game loopt online ronduit slecht. Heel veel mensen hebben problemen online en DICE weet nog steeds het probleem niet...

    Verder zou CoD een heel andere setup moeten krijgen aangezien er voor dedicated host waarschijnlijk grotere games moeten komen (met groter bedoel ik meer spelers) en dan krijg je weer een heel andere game.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2009
  12. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73

    mss door die dedicated servers :lol:
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dunno. Ik vind die game geweldig, maar voor mij heeft de game nooit gelopen. Heb een heel magazijn uit een LMG nodig om iemand neer te leggen op close range. Dat is voor mij het bewijs dat dedicated host ook niet altijd super is.

    Had het misschien liever wel gezien in CoD, maar aan de andere kant moet het dan goed werken en niet half.

    Tevens ben ik nog steeds van mening dat Microsoft een minimale verbindings eis moet instellen. Dat alleen voor XBL Gold dan. Dus wil je online spelen moet je zorgen dat je niet een 'best under a dollar K-Mart connection' hebt!
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Amerika is nog niet zo ver met zijn internetverbindingen. Daar is 10Mbit bijvoorbeeld al voor de elite! :+
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Meteen al die gasten terug zetten naar zilver. Zijn we daar ook meteen vanaf. Anders alleen laten matchen met gasten uit Amerika.

    Weet iemand of de 'local' optie voor matchmaking uit WaW ook in MW2 zit?
     
  16. 1989

    1989 Keeping it real

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat mensen er tegen zijn maar is het beter als er beter een topic komt van waar je COD MW2 eerder kan kopen om zo deze topic relevant te houden :p
     
  17. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Die launch trailer, vet! _O_ Vind Eminem in het begin erg vet (het deuntje) maar zodra hij begint met rappen / zingen vind ik het iets minder...

    Zitten overigens hele vette perks tussen. Ben erg benieuwd nog wat ik ga doen! Veel keuze.

    Ben overigens benieuwd wat je hoort als je iemand ziet lopen met Ninja Pro (dead silence) en als je zelf SitRep Pro hebt (je hoort andere hun voetstappen duidelijker). :lol:

    Btw, wat doe die Emergency Airdrop eigenlijk?
    Mee eens, pauper Amerikanen...
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand heeft het daar momenteel over, en hij is er al. 8)

    Gemaakt door een 'nieuw' lid. Zijn eerte post, en nog zonder spelfouten ook. Dat moet een kloonaccount zijn.
     
  19. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    dat is er al ;)
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik had precies hetzelfde met BF:BC 9 van de 10 games liepen niet lekker. Ik zou het liefst zien dat ze (net als bijv in Rainbow) mensen zelf lobby's laten maken waar ze mensen uit kunnen kicken zodat je bijv met alleen nederlanders kunt spelen. Die dedicated servers mogen ze houden zolang de performance zo is als in BF:BC.

    Vind het zowieso jammer dat je in private rooms geen exp verdient, ik snap wel dat ze boosten e.d willen voorkomen maar in matchmaking is de performance altijd maar afwachten terwijl je als je de gebruikers meer controle geven over met wie ze spelen je daar geen last meer van hebt.

    Maar als het dan toch via matchmaking moet dan is zo'n setting als in COD die je servers bij jou in de buurt laat zoeken echt een MUST
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina