De pedaal is in ieder geval zwaarder dan de RB1 Pedaal, en ja, de Pedaal van de Ion maakt echt veel herrie maar voor de rest vind ik het de Pedaal best wel goed, alleen wel jammer dat het teveel beweegt op me vloer zoals met me RB1 Pedaal
Ik weet niet hoe groot je kamer is. Maar ik kan mijn Ions makkelijk verplaatsen. Alleen mijn pads zien er na 3 maanden minder uit, rubberen deeltjes haal je ervan af als je met je hand erover heen gaat, maar ik neem aan dat dit normaal is (?). Pedaal ligt erook aan hoe en waar je woont, woon zelf op zolder dus veel last heeft de rest er niet van. Top dingetje iig.
Hmm, de instrumenten van Rock Band 1 zijn toch wel aardig goed? Heb nu alleen nog een X-plorer van GH2 die op zich wel toe is aan vervanging. Verder ook nog geen drums of microfoon (die je per se nodig hebt voor The Beatles). En eigenlijk kan ik het voor deze prijs haast niet laten.
Jammer, dat is alleen de super bundle of alleen de game. Ik wil alleen het drumstel . Ben te gierig voor de rest.
Ik ga die van mij binnenkort verkopen ivm aanschaf ION. Maar dat kan nog ff een paar maandjes duren. Dus als je wil?
Ik mis idd nog steeds een aantal bands. - Motion City Soundtrack - Melee - My Chemical Romance - Stone Sour - Sugarcult - Billy Talent - Story Of The Year En zo kan ik nog wel even doorgaan eigenlijk.
Is het trouwens mogelijk om je Rock Band/Guitar Hero drumstel op je PC te gebruiken als MIDI drumstel? Scheelt me weer een elektronisch drumstel