[XOne] Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 14 okt 2009.

  1. Macciez

    Macciez Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    ik word gek, kut missie 5.
    Wat ik ook doe, die achterlijke piloten schijnen zich niet te realiseren dat kogels pijn doen en je dus beter niet recht op 15 vijanden af kan rennen. En aangezien we coop doen, moeten we telkens die 20 minuten spelen tot daar en dan hopen dat die idioten doen wat ik wil, wat ze nooit doen!!!"#!"!"#$0784#"

    edit: ow en trouwens, ik had een dikke bug in die missie gister. normaal gesproken vliegt aan het begin die chopper weg en kan je nog niet bewegen, maar ik kon meteen bewegen en die chopper landde! dus ik snel in die chopper, maatje achter de minigun, vliegen weg, ineens de wieken van dat ding weg :confused::confused:
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2009
  2. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, dan rennen ze als een gek naar EZ en is het een stuk makkelijker. Maar voordat je naar binnen gaat selecteer(!) je AI en zet die op Defense bij de deur van het huis. Ga naar binnen haal de piloten en dan wat maxqubit zegt. Vervolgens ga jij er achteraan met je AI ;)
     
  3. Macciez

    Macciez Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    ff domme vraag dan maar.
    Ik ga naar de tactical map en druk op LT, dan kan ik linksboven met mn linkerstick elke persoon selecteren, ik ga met mn linkerstick op hun icoon en gebruik de RB om ze een commando te geven?
    Ik dacht namelijk dat ik het gister zo heb geprobeerd, maar toen bleven ze leuk aan de rand van het dorpje staan. Ergens doe ik iets fout
     
  4. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de map open heb en dan RB doet kun je met je linkerstick (als ik me niet vergis) door de personen lopen en als je dan op A druk dan word die oranje. Als hij oranje is heb je die geselecteerd en dan kun je nu via het D-pad commando's geven. En met A kun je natuurlijk ook weer deselecteren. Als het goed is gaat het zo.
     
  5. Macciez

    Macciez Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    aha! dankje! vanavond ff proberen
     
  6. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook gehaald, nu alleen nog op hardcore :{
     
  7. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
  8. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Macciez

    Macciez Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ronduit belachelijk, dat pc gamers alles gratis krijgen en wij ervoor meoten betalen. Ik schijn me ook te kunnen herinneren dat de 1e DLC gratis zou zijn?
     
  10. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je moet niks meer geloven wat CM zegt. Stelletje afzetters daar!
     
  11. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ze moeten hun geld some how verdienen :+
     
  12. Macciez

    Macciez Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook niet erg als ze geld ervoor vragen, is ja normaal. Wat mij stoort is dat er een verschil wordt gemaakt tussen PC gamers en XBOX gamers, terwijl het spel op beide platformen al niet optimaal is. En dat ze eerst zeggen dat het gratis is, maar stiekem toch niet.

    late edit: het is ja ook niet zo, dat ze nieuwe content hebben gemaakt. In principe worden er gewoon andere delen op andere manieren vrij gezet...
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2009
  13. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok maar dan moeten ze niet vooraf zeggen dat het eerste dlc gratis is.
    Toch?
     
  14. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    En het ergste is nog dat velen dit al aan zagen komen.. maar dat het toch te gek voor woorden zou zijn als ze gewoon content ontgrendelen die allang op de DVD staat.

    Die hele editor zou zogenaamd niet op de 360 kunnen lopen en wel op een PC.. wat een bullshit.
    Kijk maar eens naar far cry 2 bijvoorbeeld, het kan prima zelfs.

    En dan doodleuk een stukje map nemen die al op de DVD staat, er een geel vierkant omheen pleuren, wat voertuigen erin stoppen die ook al op de DVD staan, en dan vervolgens met dezelfde brakke netcode en lobby-systeem deze content voor een prijs weer verkopen.

    Ik vindt de game erg tof.. ik heb in geen tijden zoveel tijd gestopt in de co-op, die is erg goed met zeker wat bugs, maar nog wel goed.
    Maar dit gaat me te ver en met co-op ben ik al klaar.. dus ik gooi hem in de verkoop en ga me maar niet meer ergeren aan dit gebeuren met DLC en CM.
     
  15. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelden zo weinig speel plezier aan een game beleefd. :)
    Deze gaat maar weer in de verkoop.
     
  16. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je een co op game die je online speelt ook saven, of word die gesaved?
    Bijv. de missie waarbij je die piloten moet redden, en het lukt niet dan word de missie afgeblazen, maar dan moet ik helemaal opnieuw beginnen, dit is online met de singleplayer word het automatisch gesaved.

    Kan iemand mij hiermee helpen?
     
  17. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat je geen missies met voertuigen hebt... kun je die niet uitproberen zonder op live te gaan?
     
  18. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan nu wel online free roam doen met min. 2 personen.
     
  19. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Welke Flashpoint fanaat heeft zin om vanavond een coopje te doen. Ik kom niet door level 5 heen en ik begin eigenlijk een beetje de hoop op te geven :mad:. Ik speel alleen op Hardcore :)
     
  20. Macciez

    Macciez Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    TeT NL, omdat je in coop multiplayer respawns hebt (tenminste op mijn moeilijkheidsgraad) worden daar je checkpoints niet gesaved. Dus als 1 van beide doodgaat, moet je even heel goed gaan oppassen tot de ander terug is
     

Deel Deze Pagina