[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

1. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb Gears 1 en 2 gekocht van de X-bazaar en vanmiddag even wat potjes GoW 2 online gedaan, maar geen enkele keer lag gehad. Hoop dat dit zo blijft... Als iemand nog zin heeft om samen de MP te spelen, add me maar

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    's avonds wordt het erger. 's Middags is over het algemeen stuk beter te doen qua lag. En zijn ook pieken, soms gaat het een dag goed, dan een dag vrijwel helemaal niet.

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Zodra de Amerikanen wakker worden begint meestal het stekkertrekken hier in Europa. 8) Maar goed, ik speel Gears 2 vanaf de Release bijna dagelijks en er zijn maar weinig Games waar zulke vage dingen gebeuren en er zoveel frustaties ontstaan. Gears 1 heb ik ook helemaal kapotgespeeld en daar heb ik eigenlijk nooit iemand over horen klagen. Ja, ok de Shotgun Power van de Host dan! :+

Gears 2 zit gewoon slecht in elkaar en er zijn nu al 5 updates uitgebracht en na elke update komt er weer wat anders rot naar boven. |:- Het schijnt trouwens dat Cliff B. z'n excuses heeft aangeboden in een Podcast van Major Nelson over hoe Gears 2 is uitgebracht. Dat zegt ook wel wat. :emo:

4. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Vind dat de shotgun sowieso overpowered is, ook al ben je geen host. Echt íedereen speelt met een shotgun online. En je moet echt 2 clips van een hammerburst leeg schieten, wil je daarmee iemand killen... Beetje vaag

5. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Met een Hammerburst? Daarmee kun je namelijk iemand heel snel Down krijgen alleen dan moet je dus niet de Trigger ingedrukt houden zoals bij de Lancer, maar pulseren en dan gaat iemand vrij snel op z'n knieën. ;)

6. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Welk level ben je nu Lethal?
    Sommigen zijn de laatste tijd echt snel naar level 100 ineens gegaan. :eek:

7. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Level 75. Vergeet niet dat veel spelers met Level 100 deze zelf hebben geboost of terecht zijn gekomen in een Match met een gehackte versie van Gears 2.

8. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Zowaar weer eens met een clubje wat potjes aan het doen. Meteen weer lag en off-host als een malle. :mad:
    Na vandaag kan ie meteen weer een tijdje terug de kast in.

9. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Speelde vandaag met 4 Fransen 8 potjes Guardian, totaal geen lag en 7 ervan gewonnen. Ben nu level 16:+

10. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik vind het echt klote dat je met horde steeds weer bij 1 moet beginnen. Ik zit bij horde 48 en wil gewoon de laatste 3 doen. Jammer dat je geen public match kan joinen en kan kiezen vanaf welk level.

Wat al helemaal klote is is als je bj horde 30 bent en dan opeens 2 of 3 leaven :'-(

11. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf, dat hoeft niet hoor. Voor zover ik weet kan je gewoon van 48 --> eind doen.

12. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Crypton heeft gelijk. Je kunt gewoon level 48 selecteren en dan verder gaan. Zeg nou niet dat je tig keren vanaf 1 bent begonnen?8)

13. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    wtf

ik kan wel 48 kiezen maar dat is alleen voor split screen en private match.

Want als ik switch naar public match kan ik niks meer kiezen!!

Of ben ik nou dom :D

14. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar dan invite je toch een paar mensen in een private match?

15. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon Horde kiezen(Die aparte modus in het begin), en dan een paar mensen inviten. Als het goed kan je dan samen met anderen mensen die ook op XBL zitten Horde doen.

Voorzover ik nog weet, heb het een tijdje niet meer aangeraakt;)

16. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb een maandje xbox live sinds 1,5 jaar niet meer. Dus meeste mensen in mijn lijst komen ook nooit meer online/hebben geen live meer. En ik zie maar weinig GoW 2 spelen.

Daarom dacht ik doe public gaat sneller, maar niet als ik steeds bij horde 1 moet beginnen :p

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Wat is er met Gears dit weekend? 3x zo weinig kogels, 3x zo veel punten?
    Double XP weekend was volgens mij vorige week.

18. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    wtf heb shotguns maar 8 bullets steeds 8)

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ja, staat in hoofdmenu message.
    Reduced bullets, increased damage, triple xp, nov 6 - 16th.

Shotguns zijn nu soms ook echt megasterk. Van verre afstand ineens boem dood.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    god wat ben ik blij dat modern warfare 2 uitkomt, echt gehad met gears 2 nu. Zoveel onzin das niet normaal 8)

Deel Deze Pagina