Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik speel de laatste wedstrijden met Inter. Alleen nog off-line, maar dat gaat veranderen want vandaag is ons toernooi op Digitaalgras begonnen ( nog één plaats vrij trouwens, want we hebben een uitvaller ) en dan ga ik ook met Inter spelen. Ben benieuwd hoe dat gaat tegen de betere tegenstanders :)

2. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is het trouwens mogelijk om met bijvoorbeeld PSV in een gemixte competitie te zitten met de master league/competitie ???
    Ik speel nu eredivisie in master league..maar naar mate je nieuwe spelers koopt en je spelers beter worden, word het kinderlijk éénvoudig wedstrijden te winnen (ook op wereldklasse)

3. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Op welke dagen/avonden spelen jullie?

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Verschillend, soms Ajax, soms Nederland, dan weer Sevilla of Arsenal. Inter speelt ook heerlijk!
    Als men echter Real Madrid kiest, kies ik voor Barcelona aangezien dat, naast Ajax, mijn grote liefde is.

Laatst bewerkt: 5 nov 2009
  5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat mag je zelf bepalen met je tegenstander ( wij hebben speciale afspraak-topics voor elke groep ).
    Zo spelen we nu de groepsfase ( groepen van 4 ) en om die zes wedstrijden te spelen heb je tot 22 november de tijd. Welke dag je speelt maakt niet uit, als je die ( ruime ) deadline maar haalt. Je speelt in de groepen thuis en uit en die wedstrijden mag je gewoon achter elkaar spelen. Kortom, het moet gek lopen als je er geen tijd voor hebt ;)

6. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Mzz... dat is opzich beter... Maar stel dat het mij een keer niet lukt om te spelen? Dan krijgt de ander neem ik aan gewoon 3 punten. Of niet? Hoe werkt dat?

7. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, klopt. Maar als je een goede reden hebt ( overmacht enzo ) dan kunnen we een beetje met de deadline schuiven, al doen we dat natuurlijk liever niet.

Ik was overigens vergeten te zeggen dat je de wedstrijden niet in een bepaalde volgorde hoeft te spelen. Als je met de ene wat eerder een afspraak kan maken dan tegen een andere dan is dat okee.

Je kàn nog meedoen ;)

En waar blijft die appie21 nou? Appie, PM *)

8. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Iemand ?????

9. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kun je dat alleen instellen voordat je de masterleague begint, niet tijdens de masterleague.

10. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Tsja, gek he, dat je dan niet zo een last hebt van slechte keeprs.

Ga nu eens met een slecht team online, en kom dan na 50 potjes weer eens terug.

11. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Gek he, dat slechte teams slechte keepers hebben.:) Totaal niet realistisch natuurlijk.

12. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het wel over proffesionele clubs he. Net alsof de keepers van utrecht, NAC en al die mindere teams niks kunnen.

En natuurlijk snap ik dat ze iets meer foutjes maken. Maar nu doen ze dingen die zie je zelfs niet in het G-voetbal.

Ze zijn gewoon echt veel te slecht. En als ik de polls mag geloven van pesfan, is dat de poll met de grootste uitslag ooit. Van de 900 stemmen heeft 99% gestemt dat de keepers een patch nodig hebben.

Mensen die alleen met topteams online spelen (bah!), hebben hier uiteraard minder last van. Echter de mensen die lekker willen voetballen met average teams zien hun mooie potjes in rook op gaan als de keeper steeds verzaakt.

13. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik heb er zelf nog niet echt heel veel last van gehad, maar ik heb dan ook pas 40/50 potjes gespeeld. Als ik zie wat voor clowns er op doel staan in de eredivisie, tja. Die maken misschien niet zoveel fouten, maar echte toppers lopen er eigenlijk niet. Echte topkeepers, vooral constant zonder fouten, zijn er sowieso in het voetbal vrij weinig.

14. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ok, een fout.

Maar als de bal zachtjes naar de goal gaat, en de keeper doet helemaal niks. Of grabbelt hem in de goal. Tsja, dan mag je dat wel een bug noemen hoor.

En dit gebeurd bijna elke wedstrijd een of meerdere keren.

Een matige eredivisie keeper kan makkelijke ballen gewoon klemvast houden.

15. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ben ik wel met je eens. Echte grabbelmomenten heb ik gelukkig nog niet gehad al moet ik wel zeggen dat de keepers gewoon niet sterk zijn. Ik heb laatst FIFA 09 op de kop getikt en daar zijn die keepers vanuit de meeste hoeken slecht te kloppen. Die pakken dan gewoon echt ballen supergoed, zelfs de slechte keepers. Heb daar echter wel vaak dat ik uit bepaalde hoeken altijd scoor, dus dat is ook niet top. Het is blijkbaar niet zo makkelijk om realistische keepers te maken.

16. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fifa weet ik zelf niet. Maar heb idd gelezen dat die ook slecht zijn.

Nouja, je hebt waarschijnlijk gelijk dat het moeilijk is om die keepers echt goed te maken, inclusief realistische fouten, en heel af en toe een grote blunder.

Alleen voor mij is dit echt game verpestend. Net als die scheidsrechters. Die zijn nog slechter als die keepers.

Ik word elke pot wel 1 of meerdere keren helemaal door midden gezaagd, en de scheids doet niks, haha. Ik heb nog niet 1 pingel gekregen, ook al zagen ze met soms wel 4 man tegelijk. ;-)

17. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, pes 2010 heeft me nu officieel 1 controller gekost.

Wat een kutgame.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    gast zeik niet zo, jezus.

19. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Haha,hij zal het morgen nog is komen zeggen denk ik.

20. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, heb de game al verwijderd.

EDIT
    En je mag me best een zeikerd noemen, dan heb je niet eens ongelijk, maar het is niet zo dat ik zit te zeiken om het zeiken.

Ik had zo graag deze game echt vet gevonden. Maar het lukt me niet. Ik heb het ook op gegeven, dus mijn gezeik is nu echt over.

Excuses als mijn gezeik te zeikerig was. Overigens is post 1037 geen zeikpost maar een gefrustreerde gamer post. ;-)

Laatst bewerkt: 6 nov 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina