[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 11]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ferron, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En wat vond je er van....? :+
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dan moet je ook ff ''The Corpse Bride'' en ''The Nightmare before christmas'' checke :). Geweldige genre stop-motion.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Deprimerend? :+
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Behalve deprimerend. 8)
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Heeft er hier iemand eigenlijk al 9 gezien?
    Ik hou wel van Tim Burton, ook al heeft hij het enkel geproduceerd en niet geregisseerd of geschreven, maar de trailer zag er erg indrukwekkend uit.
    Op IMDB zijn de de reviews precies toch wel erg verdeeld, maar wanneer is dat ooit anders..

    (Ik weet niet of hij al besproken is, in elk geval kon ik niets terugvinden, o.a. omdat 1 char te weinig is voor een zoekopdracht)
     
  6. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    ja die heb ik tijdje terug gezien; vond het een erg ingenieuze film. Als je van Tim Burton houdt zeker een aanrader, want ondanks dat je dat misschien van hem gewend bent vond ik juist 9 erg fantasierijk en leuk. Het is een rare, grimmige, fantasievolle, knap geanimeerde wereld vol verwijzingen.. het heeft iets weg van Wall-E, maar dan in het klein.. en misschien is dat de valkuil voor veel mensen; maar als je van dat soort films houdt zou ik em zeker een keer kijken. Het is wel een film waar je vond ik net dan even zin in moet hebben waar de andere wat grotere animatiefilms wat toegankelijker zijn.

    Zou het zelf, ondanks de titel, tussen de 7 en 8 geven.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik koop hem wel op blu-ray dan :)
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Oh sorry. Had niet echt zin om er veel over te schrijven, dus vond dit wel afdoende :+

    Maar ik vond het een indrukwekkende film. Was zelf niet in een al te beste bui op dat moment, gezien m'n enorme kater die de hele fucking dag heeft geduurd, maar dat maakte het wel makkelijker om me in te leven. Met weinig middelen is er een zeer knap persoonlijk drama op film getoverd. Jammer dat dit soort naïeve (meestal door hun beperkte omgeving) meisjes bij de vleet echt in zulke situaties komen.

    Ik heb trouwens een bloedhekel aan Rammstein, maar de openingsscène (en bijna eindescène) waren wel erg pakkend door die Duitse dwazen.
     
  9. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Staat op mijn lijstje. Samen met de remake van Alice in Wonderland, ook door Tim Burton. :)

    http://www.youtube.com/watch?v=LjMkNrX60mA


    Gisteren eindelijk Eternal Sunshine of the Spotless Mind gezien. Ik vond hem mooi, goed verhaal en zo, al deed het uiteindelijk helemaal niets met me. Ik weet niet precies waarom, misschien door Jim Carrey of zo. [4/5]
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  11. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Jup, ik zit op de dag van de release het in Imax 3D te kijken. En misschien die dagen erna ook wel :9.
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Geen idee waar 't over gaat, maar het ziet er wel verbluffend uit. I'm game :)
     
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb die trailer in de bios gezien... Overigens was dat met 3d bril op, ging Up! daar kijken in 3d...

    De trailer had ook gedeeltelijk 3d, geniaal zag dat eruit zeg! Die film gaat heel erg vet worden!
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Wordt de film ook in 3D geshowed dan straks? Dan ga ik ook wel even een bezoekje brengen aan de bios denk ik..
     
  15. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Jep, hij is in 3D.. Niet alle bioscopen kunnen dat alleen... Moet de zaal Digital 3D voor ondersteunen. Dit doen alleen de nieuwere zalen

    Het is geen 3D als dat alles over je heenvliegt he... Het is functioneel 3D, dus niet de hele film is in 3D. Dit was bij Up! ook zo...

    De bios in Hengelo heeft een zaal die Digital 3D kan laten zien, ziet er heel erg mooi uit... Ik ga Avatar daar ook echt bezoeken...
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    In Ede ook, alleen ik raad het je af om hier heen te gaan.
    En volgens mij betaal je hier ook nog is het dubbele... :{
     
  17. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Up

    Leuke Pixar film, heb vooral genoten van de eerst 15 minuten. Daarna was het zeker nog leuk. Hier en daar leuke humor. Echt een leuke film.

    8/10

    The Grudge

    Oke, het kan aan mij liggen. Ik vond deze film echt raar en wazig en herhalend. Schrok een keer in het begin van de film, daarna zag ik ze allemaal aankomen. Sfeer vond ik ook niet echt spannend.

    3/10

    Public Enemies

    Erg gaaf. Goede sfeer en goed acteer werk van Depp. Dikke shoot-outs en, ja, de sfeer was gewoon gaaf. Heb er echt van genoten. Vond 'm alleen een tikkeltje te lang, laatste gedeelte was net iets te. Alsnog:

    8,5/10
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ow raar... In Hengelo betaalde ik een euro meer per kaartje... Dat vond ik het zeker waard!
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik weet het niet, maar als ik de prijzen voor een normaal kaartje hier zie... :+
    Maar ik ga er toch amper heen, letten op leeftijd -1 :mad:
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat gaat sowieso erger worden de komende tijd. Winkels en bioscopen worden verzocht extra controle te leveren op de leeftijden van klanten. Weet alleen nog niet of het serieus getest gaat worden.

    Alleen begrijp ik het niet helemaal, want ik dacht dat het daarbij om advies voor bepaalde leeftijden ging. En advies is toch niet dwingend?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina