Heb je dat niet al eerder gevraagd? Dat doen ze zelf met een Capture card of uit de 'losse hand'.... Je kan er gewoon een afbeelding bij pakken van het logo/figuur wat je maakt.
kan iemand in de topic titel neerzetten: [Logo's/afbeeldingen kunnen niet met computer op de auto's worden geplakt. het is allemaal handwerk] zou een hoop ellende schelen
Oke, dan voeg ik je ff toe. Want je kan niet op naam zoeken toch? Want had Intertoys getypt maar kreeg ik niks te zien.
Mijn laatste aanwinst: Is best te rijden!! Dit in tegenstelling tot het model als ik hem in andere spellen tegenkom!
Een beetje van mij en een beetje van maggi. Nee, ik heb enkel de nummers erop gedaan. Dit mede omdat ik auto's zoveel mogelijk standaard wil houden. Ga later als bekend zijn welke auto's het beste in hun klasse (en circuit) zijn aan de gang. Heb nu tig auto's maar deze vind ik naast mijn 930 turbo wel erg leuk.
Opzich een beetje lame op die manier! maar aan de andere kant fok it... je krijgt wel vette paints zo :W en dan kost het alsnog een hoop tijd...
Bij NoG (ook wel bekend als NoGarage) zijn we nu actief op zoek naar painters! Meer info hier: Painter vacancy. NoG heeft zichzelf bewezen als Tuning Garage in FM2 en we hebben grootse plannen voor FM3 met drift, drag, grip en oval releases. UK members gaan zelfs racen in een echte rally met door NoG ontworpen auto's. We hebben leden uit Amerika, Engeland, Zweden, Monaco en Nederland. Interesse? Maak een account aan op ons forum en overtuig ons met je werk. Groet, Justixe
Hier 2 foto's (ff snel genomen van mijn online race karretje). Weet niet of mensen het kunnen lezen in hun spiegels, maar vond zo'n spiegelbeeld kenteken wel vet & hier mijn normale offline racemonster
Chip Foose = , vooral Overhaulin. Dat programma is zo gruwelijk vet he. Strak ontwerp verder hoor ziet er goed uit, alleen de zwarte balk op de zijkant moet je wat breder maken, net zoals op de foto. Dan ziet ie er nog dikker uit.
nou dat wijf i Would do her en tip voor dat design. probeer inplaats van een pikzwarte streep een iets meer grijze streep of maak hem iets meer transparant. zo is de kleur te hard.
Zolang ze maar niet begint te praten he Auto ziet er ook strak uit, maar ben het wel een beetje met Kimi eens.