Nederland - Duitsland 0-3 '16 Gomez '45 Gomez '53 Klose Was een aardige wedstrijd, ik had wel iets meer kansen dan Bojangles, dus denk ik een terechte uitslag. Bij topscorers in de startpost staat Gomes, dit moet Gomez zijn btw
Jep, had zelf 3 niet te missen kansen gehad, op het begin loeihard op de paal, toen nog een keer alleen op de keeper af en nog wat.. Uiteindelijk wist jij meer stand te houden, waardoor de overwinning verdiend was.
Uhm, is de deadline niet ruim verstreken? Of gaan we net zolang door tot iedereen gespeeld heeft? Btw, de startpost moet ook nog geupdate worden
Nog te spelen wedstrijden: Poule A: Portugal - Brazilie Brazilie - Spanje Poule B: Belgie - Uruguay Poule C: Nederland - Italie Mexico - Italie (!) Poule D: Kroatie - Argentinie ------------------------------ Als voor woensdag deze wedstrijden niet zijn gespeeld, worden jullie zonder pardon gediskwalificeert, en gaan de kwartfinaleplekken naar teams die wél hun wedstrijden optijd hebben gespeeld.
Kroatie-Argentinie 4-1 4-1 verliezen en toch onverdiend.. was hele wedstrijd beter , meer balbezit en wat kansjes. 1-0 voor maar door wat rommelige/slecht verdedigde goals kwam hij alsnog in de laatste minuten op voorsprong. 80e minuut stond het 1-1.. toen eruitgecounterd. Heb het echt een beetje gehad met fifa, sommige wedstrijden mag je gewoon niet winnen ofzo.
Dyonko(argentinie) 1-4 Sikory (kroatie) Heel erg geflateerde uitslag. In de eerste helft ging het vrij gelijk op met iets meer kansen voor kroatie. In de tweede helft kwam Kroatie er helemaal niet aan te pas. Door een beetje geluk viel de 1-2, daarna speelde argentinie veel aanvallender waardoor er een paar keer een goede counter gemaakt kon worden.Ik kan blij zijn dat ik niet verloren heb.
Kroatie heeft in de laatste 10 minuten 2 belangrijke goals gemaakt, waardoor ze in de kwartfinales zitten, Engeland is helaas uitgeschakeld. Geplaatst voor de kwartfinales: Rusland Duitsland Kroatie Ierland
Nee, iedereen moet even snel zijn laatste wedstrijden spelen ! dus snel invites sturen op live ik heb het probleem dat ik geen reactie krijg voor mijn laatste wedstrijd..
De 4 landen hierboven zijn sowieso al geplaatst, daar komen nog 4 landen bij, 2 uit poule A, 1 uit poule B en 1 uit Poule C. Je moet nog tegen Brazilie Baseboz moet nog tegen Vriendloos die uitgeschakeld is, een beetje jammer dat hij het dan laat afweten.. ik wacht af tot woensdag 23:59, als er dan nog wedstrijden niet gespeeld zijn liggen ze eruit en worden ze vervangen door de beste nummers 3. Poule A: Portugal - Brazilie Brazilie - Spanje Poule B: Belgie - Uruguay Poule C: Nederland - Italie Mexico - Italie
Nee, zegt die dat die komt. Kom die niet Met die gast kan je echt niet afspreken. (We moesten vorige week zondag al klaar zijn met alles) ik snap dan ook niet waarom die zich opgeeft hiervoor...
Ik mis volgens mij constant bojangles, speel elke dag wel wedstrijdje of 8 online, maar zie m nooit online staan. Morgen kan ik dan weer niet, sochtends zelf voetballen en smiddags ajax kijken, misschien savonds dan?