Tja, daar kan ik ook niks aandoen. Me vader is Rotterdammer me moeder Scheveningen en ik zelf uit Den Haag. Nu woon ik mid Nederland dus heb niet meer dat Haagse zo denk ik
Lees ik even dit forum in zweden zie ik ineens een hele discussie. Ben er niet bij geweest, maar vraag me af waarom het zo vijandig gaat. Denk dat iedereen volwassen genoeg is om zijn eigen fouten te zien. Dus het komt nu eenmaal voor, maar er wordt echt wel van geleerd. Of zie ik dit nu helemaal verkeerd?
Zo.. wanneer gaan we weer wat matches spelen jongens? Overigens is Ralluf zo maar weg gegaan, die zit nu bij fc niet dan evert.
Dat zag ik ja, naja dat is zijn keus moet hij zelf weten. Maargoed ik kan vanavond wel vanaf 7 ongeveer. Wil ook weer eens wat clubs spelen, heb mijn speler weer wat getraind
Met een briljante goal van mij in die laatste wedstrijd rest van de wedstrijd speelde ik een zaadwedstrijd, maar dat tellen we niet mee
Noh, ik vond je wel goed spelen hoor. Ik speelde dramatisch. Eerste wedstrijd welliswaar drie goals.. maar daarna schoot ik ze allemaal hoog over. Voortaan maar met RB schieten dan.
Misschien dat jullie het een keer leuk vinden om tegen de club waar ik inzit te spelen ? lijkt me wel lachen.
Haha, ja maar straks wordt dat dan huilen Zonder dollen, ik vind het prima. Ben altijd in voor een potje.
Jongens, gisteren na een goede wedstrijd kreeg ik ineens een party invite van een paar gasten. Nu willen die engelsen tegen ons spelen. Volgens mij waren ze wel goed. Dus kom eens online .