[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

1. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, geldt dit ook voor horde? Want dan ga ik na m'n hockeytraining even public Horde doen\o/

2. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Nee, ik denk 't niet

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dit dus:

4. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Triple XP, shit hé8)

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    En volgens mij is het ook geen 88% ofzo bij guardian, maar gewoon 100%, zo leek het iig bij scores / exp van paar potjes net.

6. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Geloof het wel aangezien je bij horde ook nog maar 8 shotgun kogels hebt.

7. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens de eerste game die ik dan speel met triple XP. Nog nooit gezien:+

8. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Wat is ook alweer die site waar je van elk level kunt zien hoeveel xp ervoor nodig is?

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Klik! ;)

10. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Heb ik je ook pas 3 keer gevraagd :+! Bedankt!

11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ach, ja...

12. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Vanmiddag ff gespeeld en level 47 geworden, moet nou nog 117,397 xp tot level 50 :{! Denk niet dat ik dat ga halen, ondanks de triple xp! Ook weer 2 flinke lag potjes gehad van de 5, dus dat is ook niet echt bevorderend om nog veel te gaan spelen, zonde...

EDIT: net toch nog maar weer ff geprobeerd, eerste potje warzone ging super, geen lag, alleen noobs, dus 14 kills 0 deaths en dik 7k xp :)! Daarna ging t meteen weer drie keer kut, want dikke lag...heb t twee potjes vol gehouden, goed voor kleine 5k xp alsnog, maar stop er nou weer mee! Kijk van de week nog wel of ik nog paar potje kan spelen overdag!

Laatst bewerkt: 7 nov 2009
  13. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    GODVERDOMME TYFES GEARS!!!!!!!:mad::mad::mad::mad::'-(:'-(:'-(:'-(

HEBBEN WE +/- UUR GESPEELD TEGEN ALLEEN MAAR BOTS MET TRIPLE XP......
    LAATSTE POTJE ALLEBEI DE LEIDERS DOOD......
    DOOR EEN OF ANDERE KK FOUT VAN GEARS IS ER NOG 1 ZO'N BOT OVER EN VOOR DE REST IEDEREEN DOOD. LATER CONNECTION LOST, 0,0000000000000000000000000000000000000000XP.........

KAN WEL DIE DISC BREKEN....

/Mod Ik heb je pas ook al uitgelegd dat je best eens normaal kan reageren, ook het continue gebruik van "kk" is helemaal nergens voor nodig. Je mag nu even een week tot rust komen, gezien je eerdere waarschuwing van een tijdje terug voor exact hetzelfde - Cookie

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, ken het. Ene potje gaat lekker, dan is het weer prut.
    Op zich is level 50 wel te doen, gewoon zo nu en dan paar potjes spelen en dan komt ie vanzelf wel. Van het weekend ook wat potjes gedaan, en ook de nodige potjes flink lopen vloeken. 8)

15. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Tsjah, zo nu en dan...ik speel toch eigenlijk liever andere games ondertussen :9! Heb er ook nog meer dan genoeg liggen en straks komen MW2 en AC2 ook nog! Dus ik kijk gewoon hoeveel xp ik deze week nog kan halen, maar als de lag te erg/vaak wordt houd t voor mij op, dan maar niet die laatste achievements :{!

16. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik wilde eigenlijk voor Level 80 gaan, maar op een paar potjes na alleenmaar Lag en andere troep meegemaakt waarna ik zoiets had van: Laat ook maar! |:-

Maar ja, waarschijnlijk ga ik toch zo weer proberen... het blijft toch verslavend op een of andere manier. :+

17. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Lol, enige reden voor mij dat ik t überhaupt nog speel, zijn de twee achievements die ik krijg als ik level 50 haal en omdat ik dicht bij level 50 zit (level 47), anders zou ik m ook niet meer spelen denk ik :eek:!

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Dat dacht ik ook, maar toch ga ik steeds weer in op invites. :+
    Anyway, vandaag is lag wel hevig aanwezig. Of het duurt lang voordat een match gevonden is. Net zo een potje waarin je vrijwel enkel wat met je zaag kon bereiken (die ik toevallig en gelukkig eens een keer had). Wel 8-1 oid gespeeld en ook al heb je een slecht potje, met triple xp haal je alsnog wel wat punten binnen.
    Al moet ik ook nodig verder met oa Forza 3 (en huiswerk).

19. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Hmz, denk dat ik level toch wel ga halen :+! Namelijk nu net vanmorgen alleen al van level 48 naar 49 gegaan :)! Had net ook wel erg lkkr potje submission (moet die achievement nog, vandaar ;)) had buiten beide captures (nog maar 2 te gaan) ook dik 10K xp erbij *)! Morgen en/of overmorgen maar eens level 50 halen dan!

20. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist helemaal niet dat er triple xp was. Ik kreeg trouwens van iemand, volgens mij 2k of zo een aantal keren een invite. Alleen was ik op die momenten met een vriend van me splitscreen een ander spel aan het doen en had ik geen gears 2 bij me in de buurt om mee te doen vandaar.

Ik heb het spel overigens ook al een tijdje niet meer gespeeld. Sinds ik lvl 50 was geworden, werd het spel opeens toch een stuk minder interessant. Lvl 100 is namelijk echt een onmogelijke opgave, voor mij dan.

Deel Deze Pagina