[XOne] Left 4 Dead 2

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 1 jun 2009.

1. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep inderdaad, hij is 4 x zoveel gepreordered als het orgineel.

“Nu we dichterbij de launch komen van Left 4 Dead 2 zien we dat gamers steeds meer enthousiast worden. Dit is ook terug te zien in de pre-orders, die op dit moment al vier keer zoveel zijn dan deel 1. Van een eventuele boycot, omdat het tweede deel zo snel na het eerste deel komt, is dus absoluut geen sprake. We kunnen dat tenminste niet terug zien in de pre-orders,” aldus Faliszek.

En er is maar 1 campaign die zich in daglicht afspeelt. En dat is The Parish. Dus de mensen die het haten om in het daglicht te spelen, is dit goed nieuws.

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Toch maar gepre-ordered, er komt weinig boeiends uit rond die tijd dus het moet maar :+

Hard Rain is trouwens ook overdag.

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Eerste gedeelte wel, tweede gedeelte is het echter storm storm storm en wat zag dat er goed uit!

Gister de demo gedaan met 2 maten en het was weer ouderwets een slachtfestijn! Heerlijk die toevoeging ook van Melee wapens, vooral die guitaar :lol:

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    lol snap niet dat mensen zulke hoge verwachtingen hebben.. de demo is wel grappig maar ook niet meer.. beetje zombie sprayen met nintendo 64 graphics.. kan me niet voorstellen dat dit langer dan een half uurtje leuk is

5. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is het wel... Ligt er natuurlijk ook aan met wie je speelt. Als ik met 3 vreemden speel is het geen bal aan, als je met vrienden speelt is het hilarisch! Daarnaast is spelen als een team een vereiste en is het spel bij vlagen super spannend!

Deel 1 heb ik helemaal grijs gespeeld en deel 2 ziet er uit als meer dan hetzelfde, wat natuurlijk geweldig is! (voor 35 euro ;))

6. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn gewoon goede graphics, volgens mij heb je het niet eens gespeeld.

7. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    goede graphics?

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Toch altijd weer spannend met wat voor debiel argument kleuterkast aan gaat komen! :+

9. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn beide cambeelden. Je hebt waarschijnlijk extreem lang naar deze screenshots gezocht. En als je left 4 dead 2 zo lelijk vind, en onspeelbaar vind. Waarom heb je in godsnaam left 4 dead 1 gekocht? Want deel 2 is wel degelijk mooier. Of ben je zoon sukkeltje die overal achterna loopt? Waarschijnlijk wel. Ik noem dit gewoon graphicsgeil, dat jij je af zit te trekken op beelden van Uncharted 2 zegt al genoeg.

De graphics zijn gewoon goed, en alles loopt soepel. Je ziet het pas als je het echt daadwerkelijk speelt, en niet achter je computertje screenshots zit op te zoeken.

En nogmaals dit kan onmogelijk als DLC toegevoegd worden. Dus ga janken en vraag Valve om de DLC die je nie thebt gekregen. Vervolgens koop left 4 dead 2 niet, als je het toch zo'n lelijk spel vind. En kom niet in dit topic zeiken, omdat je teleurgesteld bent in Valve.

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Left 4 Dead presteert qua graphics gewoon beneden maat, dat kan iedereen zien, tenzij diegene blind is.

11. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Mwa.. gewoon van de eerste pagina van google gepakt bij de zoekterm: left 4 dead 2 screenshot :+

12. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch zijn beslissing, om hier te zeiken over Valve (wat hij overigens niet doet!), en jij kan hem niet het zwijgen opleggen, netzomin als ik jouw argumenten onzin vindt. Maar dat is dus de hele zin van het dit topic.

En reageer alsjeblieft (probeer het op z'n minst) een beetje volwassen. Het lijkt net alsof je oogkleppen op hebt en alleen vooruit kijkt in plaats van om je heen.

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    :lol: ooh gast wat ben jij toch lachwekkend. Volgens mij ben jij hier degene die elke keer maar weer Uncharted 2 erbij haalt als het gaat om graphics. :): Want je weet gewoon dondersgoed dat dit niet in het straatje van o.a Uncharted 2, Forza 3 staat. Zet je oogkleppen toch eens af joh.

14. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom juist, dit spel speel je nie tom de graphics, en aangezien elke game volgens jullie Forza 3 achterna moeten(die overigens niet tegen dirt 2 op kan.). Noem ik jullie inderdaad graphics geil.

Jullie vergeten gewoon waar het om draait: Gameplay, en dat doet left 4 dead 2 als de beste. Graphics kunnen gewoon er mee door. Ik erger me er totaal niet aan. Achja, maak een foto en kijk daarnaar, als je toch games om de graphics speelt.

Ik zeg toch ook niet dat hij is het straatje van Forza 3 thuishoort? Dat heb ik nooit gezegd. Het is gewoon erg mongolisch dat jullie games om hun graphics beoordelen. Terwijl jullie gewoon left 4 dead 1 hebben gespeeld?

Laatst bewerkt: 6 nov 2009
  15. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg 1 ding. Als je deze game alleen op de 360 speelt heb je geen recht om over de graphics te zeiken. Source engine heeft er nooit goed uit gezien op de 360.
    Het spel is op de PC velen malen mooier sowieso.

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Gameplay, daar draait het hedendaags ook om, maar ook zeker de graphics spelen een rol.
    Het gaat mij erom dat als de makers er wat meer werk in hadden gestoken, dan hadden ze makkelijk de graphics kunnen verbeteren als je ziet wat het nu is, ook hadden ze nog veel meer met het spel kunnen doen.

Laatst bewerkt: 6 nov 2009
  17. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omg, meer met het spel kunnen doen? Totaal nieuwe campaigns, zombies, wapens, game modes en Gore. Wat kan er nog meer verbetert worden? Achja hier ga ik geen tijd meer in besteden. Mensen die hun mening berusten op een demo neem ik zoiezo niet serieus.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mweh, grafisch ziet het er oké uit. Niet boeiend maar ook niet slecht, in ieder geval dat was in L4D. Deel 2 is gewoon hetzelfde qua grahpics.

19. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Waarvoor is die demo dan?8)

20. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om een voorproefje te geven van het eindresultaat. Daarom kun je de gameplay wel beoordelen, maar niet het totaalpakket.

Deel Deze Pagina