FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Komt wel vaker bij Koelkast voor :)

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    haha echt niet dus....
    fifa 10 speelt zó veel anders dan 09.. maar dat zie je pas als je echt veel tijd in beide games het gestopt.

3. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    En dan nog wel dit posten in het Left 4 Dead 2 topic. :emo:

4. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Juist niet :9. Normaal verdedig een game altijd(left 4 dead 2). Maar veel is niet verandert. Hetzelfde geld bij pes10. Nieuwe graphics, en nieuwe licenties. Meer is er niet verandert. Kunnen ze niet gewoon om de 2 jaar een nieuwe fifa.pes uitbrengen?

Wat wil je nou zeggen met dat bericht?

Oh shit, hoe zielig is dit? Berichten uit een ander topic pakken, omdat je je aangevallen voelt. En dan nog durven zeggen dat left 4 dead 2 niet vernieuwend is. Ik snap sommige mensen echt totaal niet, wat is er nou zo goed aan fifa 10 ten opzichte van fifa 09?

Laatst bewerkt: 6 nov 2009
  5. Ashavan

Ashavan Guest

Niet lullen terwijl je geen verstand van zaken hebt ventje.

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, en dat zou ik ook niet willen. :)
    Na een jaar word je een voetbalgame weer zat en wil je dat de meeste fouten in het spel verbetert worden (FIFA 09: Je kon gewoon door iedereen heen rennen, scoorde steeds hetzelfde, FIFA 09 Team glitch online) Dit verpeste het spel, dit is er bijna allemaal uitgehaald in FIFA 10, dus als er pas om de 2 jaar een voetbalgame zou uitkomen zouden voetbalgame liefhebbers 2 jaar met die fouten moeten zitten. :)

7. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar kunnen ze toch ook DLC/updated voor gebruiken?

8. Ashavan

Ashavan Guest

Steeds scoren op dezelfde manier is niet anders in fifa10. Iedere voetbal game en versie heeft zo zijn eigen arcade manier waarop je op dezelfde aanval op dezelfde manieren scoort. Wat dat betreft zijn er geen voetbal sims. En als je eenmaal die arcade manier weet dan is het vrij simpel om de wedstrijden te winnen.

Zo scoor ik Fifa10 ongehoord vaak met lobjes over de keeper.

En nee ik speel niet online. Dat weiger ik met het (aso)volk dat er op zit.

9. jeffreythespartaan

jeffreythespartaan Schaduwspits

Leuk Bevonden:
    0
    Valt wel mee Aso volk, ga dan met een friend steeds potjes spelen:)

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, want er worden natuurlijk ook nieuwe dingen toegevoegd.
    Want L4D2 kon anders ook DLC zijn van L4D1.

11. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt al een keer eerder gezegd, maar jij bepaalt zelf met en/of tegen wie je speelt.

Als jij iemand tegenkomt die je niet bevalt, blokkeer je diegene toch gewoon.
    Ergens vind ik dat je Fifa tekort doet wanneer je alleen maar tegen de computer speelt.

12. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Gaat wel voor meer games op en mensen geven daar inderdaad geld aan uit. Kijk maar naar Warfare 2 of blijf jij braaf deel 1 spelen?

13. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zie ik tenminste forse verschillen. Stukke betere graphics, en een ultieme multiplayer ervaring.

14. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Het is misschien wat je wilt zien, echt innovatief is Warfare 2 nou ook weer niet, als je het vergelijkt met het eerdere deel. Verschillen ten opzichten van Fifa zijn misschien iets groter, maar ze hebben ook een jaar langer de tijd gehad om het spel te ontwikkelen.

Kan niet ontkennen dat de multiplayer ervaring slecht is, al is de gameplay veelal rennen en springen en onrealistisch snel herladen, maar goed. Aan de multiplayer van Fifa beleef ik ook een hoop plezier en de gameplay zelf is ten opzichte van '09 echt anders.

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat veel opvolgers van een spel, nou niet echt heel veel drastische veranderingen kennen.

Laatst bewerkt: 6 nov 2009
  15. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik nu een beetje de MW2 beelden zie, ziet het er meer uit als een opgepoetste CoD4 qua graphics, dus dat is gewoon een bullshit argument

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hou jij nou maar op over FIFA '10 te praten als je ze beide niet in bezit hebt gehad volgens je profiel. (FIFA 09 en 10 beide niet) Dus begin a.u.b niet over dat de graphics in FIFA 10 opgepoetste graphics van 09 zijn want dat is niet zo, is gewoon bijna hetzelfde, er is bijna niks veranderd qua graphics dus. De gameplay is wel veel veranderd.

_0/

Laatst bewerkt: 7 nov 2009
  17. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hou mij maar op over fifa 10 te praten?

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Wow, wat kwam jij daar even goed op terug :emo:

19. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Danku :D.

20. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Speelde me toe straks toch tegen een speler... werd aan alle kanten om ver geblazen. Heb het nog op 0-4 kunnen houdenO-)

Ik vraag me toch af hoe zij hun tactiek instellen. Echt tik tik tik en huppa ze staan weer alleen voor je keeper. Elke pass van mij richting vijandelijk doel word onderschept, echt geen beginnen aan.

Bij mij gaat het aanvalsspel altijd veel trager, en de passes komen heel vaak achter de man, of zijn te zacht...

Heeft iemand enig idee wat ik precies moet veranderen aan tactiek om dit ook zo als hun te krijgen? Sterke verdediging die druk zet op de bal, en snel en vloeiend aanvalsspel met spelers die in de bal komen op het juiste moment, of diep gaan op het juiste moment. Het lukt mij maar niet om het zo ingesteld te krijgen...

Misschien bak ik er gewoon zelf niks van en dat het daar aan ligt, maar ik heb het gevoel dat er voor mij nog veel progressie in zit zodra ik de tactiek een beetje goed aanpas. Heb alleen een beetje hulp nodig van iemand hier die er verstand van heeft:)

AUB

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina