Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die me allemaal geinvite hebben voor GTA IV games enzo it wasn't me in de party een paar fags die hier waren hadden de mike gepakt terwelijk ik er niet was.
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Vorige keer was 'jij' er ook en toen ging 'jij' kinderachtig schreeuwen.

    'jij' = jij of iemand anders.
     
  3. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was 10 oktober op me verjaardag zaten ze ook achter m'n xbox.

    Mijn excuses.

    Zelf zou ik het nooit doen ik ben niet zo'n prater.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit vind ik ook knap waardeloos zeg. Ik baalde er zwaar van dat je in GTA IV en TLAD niet op autos/treinen kon blijven staan. EINDELIJK kan het dan in TBOGT, maar dan alleen in één missie. Direct na die missie probeerde ik het, ik klom op een trein en ja hoor......hij flikkerde er gewoon af. Gewoon stom. Het zou echt fun zijn om op treinen te rennen terwijl ze rondrijden en dan beetje knallen op alles wat rondloopt enzo.

    Nope het is niet realistisch, ik heb geen idee of je op een rijdende auto/trein kan blijven staan...lol, maar met deze DLC gingen ze al duidelijk de minder realistische kant op. En dat is goed..maar dit is dan echt bullshit :mad:.
     
  5. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn die nieuwe zwarte politie auto en die politie motor alleen in MP?
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
  7. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bullshit zeg :x
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Je kan niet op rijdende treinen staan noch ze kapot maken. Je kan niet op vliegtuigen staan of landen die in beweging zijn ( die rondrijdende jumbo's op het vliegveld) noch ze kapot schieten je kan niet op boten staan die rondrijden ( ga je voor op de boot staan schuift die langzaam naar achter tot je era valt. En op auto's staan/hangen terwijl ze rijden is ook niet mogelijk.



    jammer jammer jammer_0/
     
  9. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    De politiemotor en beide nieuwe politiewagens zijn te vinden in verschillende politiestations. Je kan kijken bij Fismarket North, dichtbij Chinatown in Algonquin of het politiegebouw Leftwood in Alderney. De politieheli kan je vinden op het politiegebouw van East Holland, Algonquin waar je ook de APC en een van de vernieuwde politiewagens vindt.
     
  10. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    zo nu uitgespeeld. Had hem eerst via live gedownload, maar heb nu ff de winkelversie van een maat geleend. Hij gaat gewoon op de savegame verder geen probleem. Maar wat me opviel aan de radiozenders: Daar zit een heel verschil in.

    De dvd versie heeft 8 andere radiozenders dan de download versie. Waaronder Vice City Fm.

    ps wie nu goedkoop deze game wilt downloaden. Bij gamehubs zijn nu 2100 punten slechts 18,99 euro!
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2009
  11. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer gaan jullie gasten weer GTA doen?

    En is het dan meer kloten of een missie doen, want ik waarschuw jullie alvast. Als we gaan kloten heb ik best wel een grote neiging om dingen zoals helicopters etc op te blazen :+
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Kloten, geen idee wanneer. :+
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Morgen avond, 20:45? :+
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nah, beetje laat volgende ochtend weer vroeg naar stage. Rond een uur of 19:00 wil ik er wel zijn. :cool:
     
  15. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal proberen er de volgende keer bij te zijn, tenzij ik weer moet werken.

    Alvast een waarschuwing, het is een slecht idee om in een helikopter oid te gaan als ik een rocketlauncher heb. I will blow you op :+
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Trouwens, volgens mij is me kaartje dan al weer verlopen :+
    Laat maar dan, haha.
     
  17. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, in één van die onderwatertunnels (zodat je van eiland A naar B kunt) staat er echt zon elektronisch ding dat zegt 'Watch your speed' & 'Stay in your Lane' :p

    En, ik pakte net heel langzaam een stunt jump met m'n chopper. Maar het was zo eentje in het centrum die is afgesloten via pionnen, dit keer waren er werkzaamheden en een zon gozer stond op de jump. Dus ik rij hem aan en hij vliegt weg. Maar wanneer je een stunt jump doet gaat hij automatisch langzaam. Dus ik zie die gast gewoon een salto maken inclusief een faceplant :D
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Krijg je trouwens in de singleplayer nog meer savehouses met ruimte om auto's te parkeren? Heb er nu één en de game bijna uitgespeeld volgens mij.
     
  19. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die krijg je niet.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb hem rond 8 uur ook uitgespeeld en er zijn helaas niet meer safehouses. Wel leuk is dat je de Buzzard (die gele helicopter met raketten) elk moment kunt oppikken bij de helipad waar hij ook stond als je een missie ermee moest doen. Leuk speelgoed. ^_^

    De nieuwe wapens zijn erg gaaf, vooral de shotgun die explosive rounds schiet. Verder ben ik ook zeer te spreken over de setting, minder serieus en meer gekkigheid. Vind het wel erg jammer dat je die extra radiostations niet gewoon krijgt als je hem via de Marketplace hebt aangeschaft... :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina