Bij mij staat Twente ook zo laag, 17e na 10 wedstrijden... terwijl ze toch niet echt een slechte ploeg hebben.
Ligt het aan mij, of kan je geen looplijnen meer uitstippelen voor je spelers? Zak helaas een beetje af met RKC. Even 3e gestaan zelfs, maar sta nu 9e... Het wil even niet meer...
Loopt wel redelijk met Fortuna. Na 6 wedstrijden sta ik op een 11de plek. Net een hele belangrijke wedstrijd tegen AGOVV. Stond met rust 2-0 achter, maar win vervolgens nog met 3-2 in de blessure tijd! Weet iemand of de topklasse er ook in zit? Dat je dus uit de jupiler league kunt degraderen?
Ivoorkust kwam vrij... Ik dacht voor de gein: laat ik solliciteren met mijn 9 maanden RKC ervaring... Ze willen me en ik ben nu bondscoach van Ivoorkust, naast mijn dagelijkse activiteiten bij RKC Waalwijk
Zoals je eerst rechtermuisknop deed en dan een pijl naar voren zetten? Dat moet nu met een menutje. Je kunt dus kiezen voor Attack, Support of Defend. En bij de backs kun je ook nog Automatic instellen.
Eigenlijk spelen we allemaal liever OSM, maar we vinden het zo leuk om geld uittegeven dat we allemaal FM gaan spelen
Ben zelf gister begonnen met Ajax en zit nu op de helft van oktober, eerste seizoen. Gaat erg goed tot nu toe, van de 15 gespeelde wedstrijden er 14 gewonnen dus niets te klagen. Alleen erg jammer dat nu opeens een aantal spelers de club willen verlaten o.a Suarez, Kennedy, Pantelic Iemand nog tips voor leuke talenten? Heb Milan Badelj van Dinamo gekocht en die speelt erg goed tot op heden. Ik ga weer verder
Klopt het dat fm2010 een stukje makkelijker is geworden vergeleken met eerdere versies? Heb een tijdje fm2009 gespeeld, maar vond het vaak een redelijk moeilijk spel. Heb namelijk niet bepaald veel verstand van voetbal, maar het spel zelf is gewoon erg vet
Kan niet echt zeggen dat het makkelijker is. Je eigen tactiek maken is wel eenvoudiger maar het is niet zo dat de tegenstander ineens slechter ofzo is. Ben zelf toch maar weer terug gegaan naar FM2009 omdat er toch wat bugs met name in de wedstrijd engine zitten (zelfs met patch). Wacht nog wel de komende paar patches af voor ik echt met 2010 ga beginnen.
Hmm ok. Was vandaag van plan om het spel te halen bij videoland(daar verkopen ze bij ons ook games). Krijg je dit te horen: Nee meneer dat spel(fm2010) hebben wij niet, maar we hebben wel fm09. Ik voor de grap kijken naar dat prijsje: ze durven er nog 50 euro voor te vragen ook!
Ja dat wist ik wel, maar ik zocht die looplijnen. Dat vond ik overzichtelijker... Had altijd van die mooie tekeningen daardoor in m'n opstellingen
Ik had ergens gelezen dat je ook nog steeds op een manier via die looplijnen kon werken. Weet alleen niet zeker of dat inderdaad kan en hoe dat dan kan
Nu net met Ajax een game gestart, ga in een 4-4-2 formatie spelen en heb net in de vriendschappelijke wedstrijd 2-1 van Bayern Munchen gewonnen en 5-0 in de Finale van de beker tegen een franse subtopper te moeilijke naam om hem nu ff neer te zetten aardig begin dus
Dipje met RKC Waalwijk. Ben van de 5e naar de 10e positie gezakt. Scoren wil ineens niet meer, alleen maar uit strafschoppen lijkt het wel... Krijg ook ineens veel tegen zeg... Heb wel een goede verdediger gekocht, Huppeldepup Reid, een Amerikaan... Lekker talentje zeg!