EA Sport's: MMA (Mixed Martial Arts)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 1 jun 2009.

  1. General Wong

    General Wong Vietnamese Tijger

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat betekent dat K-1 Dynamite vechters erin zullen komen te zitten, waarschijnlijk ook van Pancrase, maar ook van andere bonden die hier wat minder bekendheid hebben. Met Fedor hebben ze wel de beste MMA'er binnengehaald, dus dat was echt een grote vangst.
    Op zich kunnen alle vechters uit de UFC ook in deze game zitten, want die rechten liggen bij de vechters zelf. Dit zou echter wel het einde van hun carriere in de UFC betekenen, omdat de eigenaar van de UFC en Pride (Dana White) ze zal bannen.
     
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Overheem en Manhoef zou toch wel vet zijn
     
  3. General Wong

    General Wong Vietnamese Tijger

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Vers van de pers (Gaming-Age): Randy Couture doet ook mee! Erg opvallend, aangezien hij veel aan UFC te danken heeft.


    EA is really trying to step it up in the face of UFC. We have a feeling that we'll be seeing more announcements of this kind soon.

    Electronic Arts Inc., announced today that Randy Couture, one of the most popular fighters in MMA history, will co-headline EA SPORTS MMA alongside recently announced, Fedor Emelianenko.
    "I have been a part of MMA for over 10 years and I am excited about the global visibility that a game like EA SPORTS MMA will bring to the sport," said Randy Couture. "Like my fighting career, I look forward to taking on all comers in EA SPORTS MMA."

    Randy Couture, a 6'1", 220 pound heavyweight, who currently holds a 16-9 record and is a five-time MMA champion. Couture, a living legend in the MMA world, utilizes his wrestling expertise to take down and control opponents before finishing them off with ground and pound strikes. Couture is scheduled to fight at the end of this month against former Pride World Heavyweight Champion Antonio Rodrigo Nogueira. In addition, this is not Couture's first foray into the world of video games, as he was featured in EA's Command & Conquer: Red Alert 3 as Commander Warren Fuller.

    Jay "The Thoroughbred" Hieron, a high-profile fighter, joins the EA SPORTS MMA roster and will be taking on Jesse Taylor in tonight's STRIKEFORCE fight on in San Jose, California.

    Hieron currently holds a 17-4 record and the Long Island native utilizes his wrestling prowess as his primary fighting style but has become a formidable striker as well. He fights out of Xtreme Couture in Las Vegas and was the last Welterweight Champion of the International Fight League.

    EA SPORTS is sponsoring three fighters in the STRIKEFORCE event, including Jay Hieron, Gegard Mousasi, and Renato Sobral.

    EA SPORTS MMA will feature the most authentic, intense and broad mixed martial arts experience to date – complete with a vast array of top fighters and fighting styles from around the world. EA SPORTS MMA will be available on the Xbox 360 video game and entertainment system and the PLAYSTATION 3 computer entertainment system.

    For more information about EA SPORTS MMA, visit www.easportsmma.com or follow the game on Twitter at www.twitter.com/easportsmma.
     
  4. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    de UFC heeft ook heel veel aan hem te danken.
     
  5. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd en hij is nu toch al retired. :D Dan heeft hij niet veel te vrezen.
     
  6. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    hoop dat Cung Le er ook in komt:eek:
     
  7. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    interview met Peter More over MMA :

    [yt]hVPUh5209L4[/yt]
     
  8. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    ben wel erg benieuwd.

    Ik heb wat betreft het onlinegedeelte een stuk meer vertrouwen in EA.
     
  9. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    of niet..:+
    hij vecht op UFC 102 tegen Antonio Rodrigo Nogueira. En hij heeft nog een contract voor een gevecht daarna.
    Maar wel vreemd dat hij tekent voor deze game dan.
    Vind het wel vet dat Fedor en Mousasi er in zitten:D denk dat ze Overeem dan ook nog wel zullen tekenen als ze nu bezig zijn met mensen van strikeforce voor hun game te zoeken.
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2009
  10. General Wong

    General Wong Vietnamese Tijger

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Randy heeft overduidelijk meer te danken aan UFC dan andersom, in Pride had hij nooit mee gekunt. Ook zijn record is niet meer dan voldoende, 16 - 9 - 0, maar ondanks dat heeft de UFC hem toch het platform gegeven om een ster en household name te worden.

    Zoals Oliebol ookal aangeeft, in de volgende UFC (deze maand nog geloof ik) staat hij weer te vechten. Is alweer wel een jaar geleden dat hij voor het laatst vocht (tegen Lesnar), zal wel flink hebben moeten herstellen (aangezien hij ook niet meer de jongste is).
     
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Zn record was idd niet geweldig, maar hij heeft voornamelijk ook alleen, maar titelgevechten gedraaid.

    die match tegen Lesnar was november 2008. Tering wat gaat de tijd toch snel.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [GT]58782[/GT]
     
  14. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Boksen>MMA. Alhoewel ik ufc undisputed helemaal kapot heb gespeeld.
     
  15. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Hou zelf meer van K-1, grondgevechten zijn niks voor mij. Maar als overheem en manhoef hierin zouden zitten ga ik hem denk ik wel proberen.

    Off-topic: Nog een maandje en dan de K-1 GP :)
     
  16. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Manhoef kun je wel verwachten. Aangezien hij succesvol is. Ik word alleen wel gek van die submissions. Zo irritant als je lijkt te winnen, maar de tegenstander je in 1 keer submissioned. Ik hoop dat ze dat ontzetten moeilijk gaan maken, zodat een KO meer voorkomt dan een submission. Geloof me, ik heb me erg vermaakt met UFC, maar dat stoorde me heel erg.

    Ook vond ik dat de ranked matches ook wat beter konden. Als de tegenstander net aftikt, leaved hij meteen. Dan krijgt hij wel een straf, maar jij krijgt geen win erbij. Dat gebeurde zo vaak!
     
  17. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het jammer dat alleen deze trailer nog maar is vrij gegeven , aangezien de pers gisteren al zelf op de strikeforce evenement kon spelen ! en ik denk weet bijna zeker dat Overheen erin komt ,aangezien de eerste strikeforce heeft gewonnen en ook afgelopen wedstrijd ook weer binnen een minuut zn tegenstander ijskoud choke'te

    Ik ga de beelden nog is goed bekijken , eerste opslag zag het er grafisch gewoon goed uit , en zoals ze zelf al hebben aangegeven schijnt iedere vechter uniek te zijn ,dus ben heel benieuwd of ze dat ook waar kunnen maken ! maar als ze ook de pyhsics van Fight Night 4 gebruiken dan kan het echt geweldig worden !

    Emilieu waar blijf je :9
     
  18. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    toevallig iemand van jullie gister strikeforce gekeken?

    Weer een mooie overwinning van Fedor !
    Echt een mooi gevecht moet ik zeggen !
     
  19. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    :
    thanks voor het spoilen :{
     
  20. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    In mijn ogen heeft Brock Lesnar UFC kapot gemaakt. hij doet net alsof het worstelen is, en behandelt zijn fans als grof vuil. Ook zijn saaie vechtstijl bevalt me niet. Meteen naar de grond en gaan voor de TKO. Drie fokking gevechten en hij is heavy weight champion? Wat een fake gedoe zeg. Laat die baas van de UFC hem eruit flikkeren. Want echt niemand mag hem.

    MMA is serieus, worstelen is show. Maar Brock Lesnar weet het verschil niet. Met zijn saaie vechtstijl en arrogante karakter mag hij van mij eruit. Totdat iemand zijn bakkes heeft gesmoerd kijk ik geen UFC meer.

    Sorry dat moest er even uit:p.
     

Deel Deze Pagina