Fifa10 EREDIVISIE

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mk katti, 28 okt 2009.

?

Hoeveel wedstrijden zou je graag in de ere- of eerstedivisie spelen

  1. 2 wedstrijden

    92,0%
  2. 4 wedstrijden

    8,0%
  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Het is morgen, we wachten:)
     
  2. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, op de startpost staan zometeen de indelingen van de EREDIVISIE en EERSTE DIVISIE.

    De indeling heb ik berekend als volgt:

    de nrs1 van de poule en de beste nrs2 gaan naar de EREDIVISIE

    De nrs 3 van de poule en de slechtste nrs 2 gaan naar de EERSTE DIVISIE

    Ik snap dat sommige teleurgesteld zijn dat ze in de EERSTE DIVISIE terecht zijn gekomen zonder te spelen of volledig gespeeld te hebben.

    Maar met deze oplossing zijn we gelijk klaar en kunnen we vandaag al beginnen.

    Check de regels op de startpost voor dat je begint a.u.b. !

    Grzz mk katti
     
  3. WFabian NL

    WFabian NL Active Member

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    ok mooi

    komt vandaag ook al de beker indeling of :eek:?
     
  4. svenbertens

    svenbertens Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    zit wel te twijfelen om van team te wisselen. Denk dat dat ook goed uitkomt want zag Wet Ham er twee keer tussen staan.

    Welke teams zijn er vrij gekomen nu we een aantal spelers minder hebben? Ga straks ook nog even kijken naar een andere team via online. Even ideetjes opdoen!
     
  5. Givenchi3

    Givenchi3 Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha zit in de Eredivisie :D, Katti kan je trouwens ook de site van de competitie in de beginpost zetten ?
     
  6. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar vanmiddag kan ik het pas bijwerken
     
  7. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu dus uit de competitie gezet, omdat ik mijn wedstrijden niet kon spelen.
    Ik kan vanavond mijn wedstrijden spelen, want ik krijg vanmiddag weer gold.
    Zou je dan misschien nog even willen wachten. Ik dacht ook dat zondag(vandaag) de laatste dag was om je wedstrijden te spelen.

    Edit: Of dat je mij gewoon nog bij de eerste divisie indeeld?
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2009
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Jongens, vraag niet teveel aan Mk Katti, die jongen heeft het ook gewoon druk in het normale leven. Gewoon rustig wachten totdat hij alles regelt en overzichtelijk kan plaatsen.
     
  9. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooruit maar ik zet je bij de EERSTE DIVISIE, betekent wel dat de EREDIVISIE uitgebreid wordt met een 11de speler,te weten mk katti. komt mooi uit want nu zijn alle spelers door die minimaal 1 wedstrijd gewonnen hebben. en ik viel als enige buiten de EREDIVISIE terwijl ik wel een wedstrijd had gewonnen.
     
  10. WFabian NL

    WFabian NL Active Member

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    katti kom online :p
     
  11. Givenchi3

    Givenchi3 Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet tegen jou spelen :p

    Nee even zonder dollen, vanavond ben ik van de partij. Wie uit de Eredivisie is vanavond online?
     
  12. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste wedstrijden in de EREDIVISIE zijn gespeeld

    Viktortje007-mk katti 2-0
    mk katti-Viktortje007 0-4

    Duidelijke uitslagen, viktortje was gewoon beter en heeft dus ook verdiend gewonnen.

    succes verder !
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat een triest ventje is die fabian, had 2x moeten winnen maar met heel vies speel en héél veel geluk is het gelijkspel en een win voor hem geworden:mad:

    Eerste potje scoort hij in de eerste minuut een kutgoal, waarna hij ik de hele wedstrijd de baas was en 3 keer de paal heb geraakt, toen ik eindelijk de 2-1 scoorde maakte hij door een AI fout de 2-2 wat zwaar onterecht was.

    2de potje hetzelfde, ik heersde en met zijn 5 verdedigers moest hij het puur van mazzel hebben, toen het 2-2 stond viel me controller uit en scoorde hij de 3-2 omdat ik niet speelde, en vlak voor tijd ging hij me man neertrappen als ik de bal had, waardoor hij nog een rode kaart pakte

    Echt diep triest, veel succes voor iedereen die tegen hem moet spelen.
     
  14. WFabian NL

    WFabian NL Active Member

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zeker zijn van winst die 2de pot daarom haalde ik je speler neer.
    Wie zou dat nou niet doen. Het is de 90ste minuut en jij hebt een counter.

    En jij zegt dat je controller uitviel. Wel raar dat je keeper dan zo vroeg uitkomt..

    Ik had een grote verwachtingen van jou daarom speelde ik erg defensief.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2009
  15. Givenchi3

    Givenchi3 Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat soort smoesjes kennen we, hoeft niets uit te maken om opeens erg defensief te gaan spelen. Afijn, wie kan er vanavond tegen mij?
     
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad, wie zou dat niet doen?
    Ik denk dat vrijwel niemand hier dat zou doen in deze competitie, het is gewoon triest om rode kaarten te pakken omdat je zonder dat niet kan winnen in een wedstrijd die je al helemaal niet had mogen winnen, en of je het nou gelooft of niet, me controller is uitgevallen.
    In deze 2 potjes heb je naar mijn mening de 4 punten met 80% mazzel gekregen.
     
  18. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    De toon is gezet !

    Wie heeft er trouwens een gratis site waar ik deze comp. makkelijk kan verwerken ? bijv. dat ik alleen de scores invul en dat de ranglijst zich dan automatisch aanpast !!

    wie o wie ?
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2009
  19. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    En toch heeft hij gewonnen :) beetje triest dat jij niet tegen je verlies kunt... wat zou jij doen 90ste minuut je staat 1-0 voor en iemand krijgt een kans en je kan hem neer halen. Dan haal jij hem ook niet. Dus niet zo janken :) en mensen triest noemen. Het is trouwens maar een spelletje wat jij blijkt te vergeten :) stuur wel een doos zakdoekjes naar je op om je traantjes weg te vegen jankerd.
     
  20. WFabian NL

    WFabian NL Active Member

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    katti ik heb denk wel een programma'tje voor jou, geen site maar wel iets anders dat aardig handig is.

    edit: ik ben er nu mee bezig dus w8 maar even
     

Deel Deze Pagina