Borderlands [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ja die corrosive en fire inderdaad, ik wegrennen als een gek maar wel dood gegaan :mad:. Die fire skag ging nog wel dood. Corrosive werd me teveel met al die kleintjes eromheen 8).

2. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misshien een hele domme vraag maar ik snap iets niet. Ben al een aantal uren bezig maar als je op de begin map (Arid Badlands) kijkt zie je aan de rechterkant in dat "dorpje"een uitroepteken staan. Daar krijg ik Bounty opdrachten.

alleen heb je als 1 vd eerste opdrachten een poort geopend (iets meer naar links) dat gedeelte waar je steeds met je auto onderdoor rijd als je opdrachten gata uitvoeren. Daar staat bij mij ook een uitroepteken maar ik kan dat Bounty Board niet vinden.

Ik hoop dta iemand begrijpt wat ik bedoel en me uit kan leggen waat ik die Bounty board kan vinden.

dus niet degene in dat dorpje helaam recht op de map maar iest jes meer naar links (wel in eerste gedeelte) .... aan de rechterkant van die schans waar je overheen springt zodra je je eerste auto hebt en daarna doe je een poort open zodat je niet steeds via de schans hoeft te gaan. nou waar die poort zit daar staat een uitroepteken

3. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Hey mensen even een vraagje.
    Probeer die achievement te behalen van "finish all missions in fyrestone" maar er zijn helemaal geen missies meer te behalen,maar heb geen achievement gehad?

Zie ik iets over het hoofd?

4. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Als je goed hebt opgelet dan heb je een quest gekregen om naar een PERSOON toe te gaan(volgens mij van Zed) bij hem kan je de volgende quests halen, hij staat gewoon bij die vending machine. Geniaal trouwens hoe Zed over die vent praat. :p

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Als je een healthpack/vial wilt nemen moet je iedere keer naar je menu? Geen shortcut?

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Dat is een bug, dat heb ik ook. Er zit daat inderdaad niks maar er staat wel een uitroepteken. Je zult zien dat je zonder daar iets te doen toch de achievement voor het halen van alle missies in dat gebied kunt unlocken. Is dus gewoon een foutje.

7. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ff snel een vraag!

ik heb paar claptraps lopen redden en dan krijg ik meer plek in me inventory

maar als ik op die backpak druk, krijg ik steeds meer ruimte voor shields, nie voor weapons wtf?

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt overal meer ruimte voor. Lege plekken komen gewoon bij elkaar.

9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Bij weapon proficiencies staat welk level je bent met elk wapen.

Hoelaat je het een beetje snel omhoog gaan?

Ik ben met sniper level 9 en hij gaat bijna niet omhoog die balk, terwijl ik allemaal headshot maakt enzo.

10. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, uitgespeeld. Jammer dat Call of Duty eraan komt want lvl 50 red ik nu niet meer :mad:

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Wapen profency levelt met de EXP die je krijgt, dus als je een baas of badass de hele tijd met je shotgun schiet en je op het moment van killen een sniper vastheb krijg je dus profency exp voor de sniper. Dit werkt ook als je er ff niet bent en je team mate een berg kills, dan krijg je gewoon extra profency erbij zonder ook maar geschoten te hebben.
    Dit is veelal gedaan voor Roland en om het gewoon eerlijk te verdelen over de levels.

Snelste manier om je gunskill dan ook te levelen is net voordat je bijvoorbeeld een grote badass killed naar die gun te switchen en hem daar mee killen, of als je al op 50 bent en Playtrough 2 hebt gedaan Rakk Hive een paar keer afknallen :thumbs: Zo heb ik m'n Alien Prof geleveld en met die 1010 Thunder is het een eitje om Eridians neer te halen.

12. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Vandaag toch flink wat uurtjes gespeeld. Hele dag met mijn hunter die nu dus level 25 is. Lekker in mijn eentje, dat is ook zeker leuk :thumbs:. Heb nu wat redelijk nice guns en mijn Bloodwing en snipers zijn lekker sterk.

13. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me nog iets af over de Bloodwing.
    Als je die ene skill neemt kan je ervoor zorgen dat ie meerdere attack targets heeft. Oftewel dat ie er bijvoorbeeld 3 aanvalt inplaats van 1. Maar kan het ook zijn dat ie dan 3 hits op 1 monster doet dus bij ene boss ofzo?

14. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Nope, hij hit elk beest maar 1x :mad:

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb een hunter to L50 gespeeld en ik vond die bloodwing maar niks. Heb me dan ook gespecced als een pure sniper, gewoon lekker veel dmg en crits :)

16. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Die bloodwing is fucking chill :cool:. Ik snipe vooral en als ik veel health kwijt ben stuur ik mijn bloodwing eropaf om voor health te zorgen.

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Jah als je hem niet wat talent points geeft dan is ie echt ruk, maar als je het wel doet oneshot ie de meeste normal vijanden wel. En dan nog Bird of Prey + Class mod waarbij hij ff 9 vijanden aanvalt en dazed 8)

18. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik denk dat bij mij die roadkill achievement geglitched is. Iemand hier ook last van?

19. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Bloodwing is episch, killt denk ik zo'n 70% van de vijanden voor me terwijl ik wat random rondloop. :D

Lekker tot 9 targets per x aanvallen door m'n class mod _O_ .
    En een target meerdere keren aanvallen is zeker wel mogelijk wanneer hij tussendoor iemand anders een klap geeft. Ik heb wel eens gehad dat hij als een op hol geslagen stuiterbal tussen 2 badass bruisers heen-en-weer ging en ze helemaal in elkaar ramde. Ook lekker qua leven terugkrijgen en geld looten met Swipe. Altijd fijn wanneer na een gevecht de grond weer eens bezaaid is met stapeltjes dollars. :thumbs:

20. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een ongelofelijk vette game is dit zeg. Vrijdagavond begonnen, zit nu al op 12 uur. Voor mijn doen is dat erg veel! Het nachtwerk is weer aangebroken zeg maar :).

Hoever ben ik nu ongeveer qua verhaal? Na 12 uur spelen:
    ik heb Sledge vermoord, en ben nu in die nieuwe area (headlands?), waar ik fast-travel moet gaan activeren?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina